Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pią 7:53, 22 Lip 2011 Temat postu: komar z silnikiem wsk |
|
|
a wiec tak . kolega zamiaruje zainwestować w silnik wsk i chce wpieprzyć go do komara takiego z okrągłym silniikiem , co już bedziem sami robić. o mocowanie silnika do ramy się nie martwimy bo mocowanie są takie same bo widziałem już na YT. gorzej będzie z napędem. zamiarujemy odwrócić koło żeby zębatka była z tej strony co trza. gorzej z tylnim hamulcem nie ma jak go zamocować :/. robił ktoś takiego diabła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 7:56, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Hamulec można by było zrobić tak jak jest w jawce-na linkę, jednakże do linek nie jestem ufny i pokusiłbym się o zrobienie takiego hamulca jak w ogarze 200. Trochę trzeba byloby pospawać,kombinować a napewno coś uda się zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pią 8:00, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
czyli trza będzie przedni zrobic bo nie mamy jako takiego dostępu do spawarki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 8:03, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Uu.. bez spawarki to wy za daleko nie zajedziecie,silniki z wiesi powinny mieć jakby takie "siodło" jak jest oryginalnie w wsk'ach (gdzieś to czytalem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:47, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Sportlen "tuningowcu" ty lepiej się za to nie bierz bo sobie krzywdę tylko zrobicie.
Zrób komarka w oryginale bo ten silnik jest za mocny pod tą konstrukcję !!
Pasowałoby zrobić wzmocnienia ramy , a wy nawet spawarki nie macie.I co ty chcesz jeździć na 1 hamulcu , ty chyba żartujesz.Lepiej dajcie sobie spokój bo nic z tego dobrego nie wyniknie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 10:04, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jeździło się podobnym ustrojstwem, tyle, że silnik od WSK 3 był wstawiony w ramę Ogara 205. Przeróbkę wykonał kolega z moją pomocą. A teraz do rzeczy. Mocowanie było wykonane z podwójnej blachy aluminiowej 4mm (razem po 8 mm na stronę). Do dolnych mocowań przykręcone były dwa stalowe płaskowniki. Na górze były przykręcone do śruby trzymającej zbiornik paliwa. Kwestia napędu była rozwiązana w taki sposób, że koło odwrócono. Żeby hamulec działał w widelcu został nawiercony otwór pod śrubę 8mm. Choć i tak działał tylko przedni hamulec. Jeździło to jak szatan ( w porównaniu do fabrycznego 205), Ogarem 200 mogłem tylko spaliny wąchać, V-max mierzony GPS-em wynosił 84 km/h. Niestety szybko zaczęły się problemy. Najpierw ukręcił się gwint nakrętki zębatki zdawczej. Aby zębatka nie spadała na wałek zdawczy zakładana była rozłożona klema od akumulatora, skręcona śrubą. Takie rozwiązanie starczało na 20-30 km jazdy. Później stała się rzecz najgorsza - pękło górne mocowanie silnika. Od tego czasu motor stoi w garażu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AmaSoft dnia Pią 10:05, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 11:55, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
szkoda komara, nic więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 18:32, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Heh kiedyś nawet opisywałem taka przeróbkę na forum, ale któryś z kolegów modów wyj*bał mi ten temat. Komarkiem jeździło się zacnie, ale niestety krótko. Jak chcesz to mam jeszcze ramę z tego komarka mogę Ci podesłać kurierem, wystarczy wsadzić silnik i jeździć, hamulce są zrobione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 13:51, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
jeżeli chodzi o takiego komarka myślę że konstrukcja na taki silnik jest zbyt słaba.... poza tym jak już koledzy wspomnieli można poważnie sobie krzywdy narobić..... owszem także widziałem takie kombinacje w ramie ogara 205 lecz tam rama jest mocniejsza od tej do której chcecie zamontować ten silnik.... bez spawarki się nie obędzie...... no jeżeli chodzi o konflikty prawne to myślę ze jesteście świadomi co wam grozi i ile możecie tym przypłacić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 15:58, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Rama w moim komarku wytrzymała, nie było z nią żadnych problemów, albo trafiłem na fajny egzemplarz, albo po prostu nie doceniacie komarkowej ramy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:20, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
6km ode mnie ten gościu mieszka .W tamtym roku (2010)złapała go na tym policja i podobno niezłą kasę zapłacił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Sob 19:35, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=3GrgAi7I7wc to też kozak
u nas majsterkowicz był jeden co wsk na choppera przerobił - całkiem dobrze mu to wyszło, całość ważyła jakoś 80 kg z benzyną, szło przyzwoicie jak na silnik wsk 3 i lżejszą rame.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrek1818 dnia Sob 19:37, 30 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 19:15, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ci od samary mogli próbować rejestrować na SAM'a <lol2>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|