Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jincheng JC50Q "Smyk"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szulcyk22
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sztum

PostWysłany: Pią 11:02, 01 Maj 2009    Temat postu: Jincheng JC50Q "Smyk"

Witam. Co sądzicie o tym "Smyku" ? 4 biegi, 4T, półautomat.. 3KM. Opłaca się go kupić? Może ktoś go ma, jeśli tak, to jakie wrażenia? Czy lepiej dołorzyć do Simsona SR50 z 4biegowym silnikiem..

??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 11:09, 01 Maj 2009    Temat postu:

Nie żebym nie przepadał za chińszczyzną , lubie nawet grzybki moon haha Smile Człowieku , kup simka , o wiele lepszy w osiągach i wyglądzie ... sama nazwa " smyka " mnie odpycha :/ Widziałem co się działo z takimi motóreczkami - kumple pokupowali , pojeździli po 2mce i sprzedawali za grosze byle by się pozbyć problemu .. Smile

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MIODEK
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 11:10, 01 Maj 2009    Temat postu:

jeśli masz wybór to lepiej wziąć simsona

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulcyk22
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sztum

PostWysłany: Pią 11:17, 01 Maj 2009    Temat postu:

No właśnie narazie wyboru nie mam.. Bo się tylko tak zastanawiam, i mam mały fundusz (jak na razie) 700zł. Jeszcze ponad raz tyle i styka na sr50. A jak to jest z tym simkiem,nigdy nim nie jeździłem, ile poleci tak w dobrym stanie mechanicznym ?? ale 4 biegowy, bo trójka nie wchodzi w grę, raczej..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 11:20, 01 Maj 2009    Temat postu:

Seryjny powinien 80 spokojnie osiągać Smile

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 11:22, 01 Maj 2009    Temat postu:

80 to może lekka przesada, ale 75 bez problemu.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pią 12:05, 01 Maj 2009    Temat postu:

V max zalezy ogolnie od stanu motorka, jego jednostki napedowej, lozysk w kolach, regulacji hamulcow, wagi i pozycji kierowcy, uksztaltowania terenu oraz warunkow atmosferycznych itd.. Very Happy
Wiec trudno jest jednoglosnie zgeneralizowac, ile Simek smiga maxymalnie, ale naprawde te 80km/h powinien z jedna osoba bez problemu osiagac... Wink
Jakos nie mam przekonania do tych chinoli, wiec raczej bym nie polecal, za to IFA - sprawdzona marka, drogie czesci, ale za komfort, mala awaryjnosc czy wyglad na poziomie Idea


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pią 16:19, 01 Maj 2009    Temat postu:

Mówimy o simku sr50 na małych kołach.. Seryjny 80 nie pójdzie, chyba że z góry (zresztą z góry to i jawka 80 pójdzie xd). Ale tak jak zuzia mówi w granicach 70-75km/h poleci. A przyspieszenie na pewno lepsze niż w "smyku".

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Pią 17:10, 01 Maj 2009    Temat postu:

jeden koles 100 wycisnal na S bo za tirem albo dostawczakiem sie uczepil xD Seryjnie ok 70 - 75 pojdzie , minis czesci wcale nie sa takie drogie , a jesli sa to ich jakosc jest wysoka a nie ma sytuacji typowej dla jawkowiczow ze chca nowy tlok to zazwyczaj tylko pulchne z polski ..... SR fajny motorek mialem stycznosc , jak sie przyzwyczaisz do tego ze w lesie jest okropny to zobaczysz zalety jak fajnei sie na asfalcie prowadzi ( tak samo z S51 nie lubie nim po lesie jezdzic )

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin