Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jednoślad dla świeżaczka
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
futrzaczek2
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 18:15, 26 Mar 2010    Temat postu: Jednoślad dla świeżaczka

Czołem!

Niebawem planuję posiąść prawo jazdy kategorii A. (B mam od dwóch tygodni, lecz nie używam - brak wozu)
W związku z tym chciałbym zamienić swojego kochanego Ogara na coś, co nie jęczy jak trzeba pod górkę ruszyć. Suma sumarum ogółem do kupy mam 3kPLN. Dałoby się coś sensownego znaleźć?

Aha, ma nie być niemieckie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez futrzaczek2 dnia Pią 18:16, 26 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 18:46, 26 Mar 2010    Temat postu:

Podobno dobry jest Suzuki GS500E i moża znaleźć w dobrej cenie i zadbany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
futrzaczek2
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 18:52, 26 Mar 2010    Temat postu:

Ceny Allegrowe są niemal wysokości mojego budżetu (który musi uwzględnić OC i rejestrację)
Niemniej jednak, dzięki za informację Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 19:11, 26 Mar 2010    Temat postu:

Możesz kupić jakąś 400ccm, bo są najtańsze, a jeżeli najtańsze to i podatne na młodych napalonych, co to lubią spalić laczka, czy se polatać na kole (nawet taką 400), wiec mają najczęściej zajeżdżone skrzynie, czy rozrząd, z taką kwotą jaką dysponujesz musisz bardzo uważać na tzw. "miny", czyli jak już wcześniej wspomniałem zajeżdżone jednostki. Ale przecież nie silnik jest najważniejszy. Rama, jeżeli kawa, to obdukcja główki ramy, tam najczęściej się łamią ramy zielonych, jeżeli inny japoniec (a tym bardziej włoch, ale budżet raczej nie pozwoli na włocha) kontrola wszystkich spawów ramy. Musisz również zwrócić uwagę na jego przeszłość, powypadkowość, jeżeli znajdziesz jakiś wybrany model moto, dowiedz się w jakich rocznikach były dane kolory lakieru i jakieś duperele (np. mocowanie lusterek), to jest wiadome że coś było wymieniane, lub nawet moto mogło ulec wypadkowi. Musisz również posłuchać silnika, czy nie ma żadnych stuków i zadławień i czy równo chodzi na obrotach (olejaki przy niskich temperaturach mogą falować na obrotach). A jakie modele? tak jak mówiłem z 400- vfr 400, gsx 400, z resztą jeszcze zależy w jakich typach moto przebierasz.. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
futrzaczek2
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 19:22, 26 Mar 2010    Temat postu:

W jakich typach gustuję? Nie skuterek i nie przecinak. Wielkiego wyboru zatem nie ma.
GSF400 wygląda przyzwoicie. Ile można za takowego dać by nie przepłacić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Pią 19:22, 26 Mar 2010    Temat postu:

możesz szukac w starych kawasaki i sukach starszej generacji GSX olejaczki Wink Tylko że te sprzęty mogą wymagać dużych inwestycji , ale zdarzają się okazje Wink Kumpel kupił ostatnio gsx 750 ef z papierami za 300 zł po strzale z korby i gsx 600 na chodzie do drobnych regulacji za tysiaka .... kiedys widzialem tez na allegro jakaies stare kawasaki 1000 w cenie dobrego simsona czyli ok 2 kafli ....

A moze 125 w 2t ? koszty oleju silnikowego , zabawy z rozrządem i wyższym oc odpadają . Tylko troszke to cheleje i pierdzi . Poogldaj sobie nsry 125 ale w starszej budzie bo nowsza za 3 kola to zazwyczaj "mina " lub jakies inne 125 , np. RS , RG .....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Pią 19:23, 26 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 19:48, 26 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
koszty oleju silnikowego , zabawy z rozrządem i wyższym oc odpadają

-Nie ma różnicy w OC między 400, a 125, przynajmniej w PZU
-Olej silnikowy to koszt dajmy na to 150zl z filtrem, wymieniamy powiedzmy co 10000km. Teraz policz sobie ile pójdzie na olej do 2T. Wyjdzie tyle samo, lub nawet więcej, niż w 4T.
-Rozrząd rozrządem, ale w 125 co 10-15tys km musisz zaglądnąć do cylindra i wymienić parę rzeczy.

Uwierz, koszty utrzymania 4T są mniejsze jak 2T. Widzę to po przesiadce ze 125 2T na 7504T.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pią 19:49, 26 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
futrzaczek2
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 20:03, 26 Mar 2010    Temat postu:

Chciałbym, by był to sprzęt w miarę bezobsługowy. W odróżnieniu od Ogara, gdzie trzeba znać każdą pierdułkę by móc pojechać.
Czterosuw z elektrycznym rozrusznikiem byłby pod tym względem dobry. Babranie się z olejem ma może swój urok, lecz nie jest w motocyklu rzeczą zasadniczą.
Bym nie musiał się zastanawiać czy nie padnie mi w połowie drogi lub odmówi startu. Po prostu - siądź i jedź.

PS. A może ktoś chce - tak całkiem przypadkowo - nabyć u mnie wzmacniacz lampowy lub wyremontować radioodbiornik? Very Happy

PS2. Ile by mnie wyniosło (pi*oko) OC na taką suzukę 400? Zniżka po jednym roku w PZU, żadnych wypadków, prawko świeże jak prosto z domowej atramentówki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez futrzaczek2 dnia Pią 20:55, 26 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Pią 21:09, 26 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
Rozrząd rozrządem, ale w 125 co 10-15tys km musisz zaglądnąć do cylindra i wymienić parę rzeczy.


Spójrzmy na Hondę NS1 . Remonty robi sie mniej więcej co 30 tys km a nie co 15 . Myślę że NSR 125 która nie jest wysilona ( 30 pare kucyków ) też przejedzie tyle albo i wiecej bez zaglądać do silnika , oczywiście jeśli nie bedziemy jej mocno katować . Tylko wymiana zwykłych płynów .

Remonty co 15 tysi moze robi się w takich pierdziawkach jak asrilia czy cagiva ale to są już bardziej wysilone piździki ..... Poza tym to włochy a wiadomo przy włochu koszty zawsze są wyższe ....

nie żeby bronił strasznie 2 suwowych zapierdalałek ale po prostu myślę ze są najtańszą przepustką do świata ścigaczy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 21:50, 26 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
Myślę że NSR 125 która nie jest wysilona ( 30 pare kucyków ) też przejedzie tyle albo i wiecej bez zaglądać do silnika
Chłopie, takie herezje piszesz, że aż mnie po oczach szczypie jak to czytam... pod sklepem to usłyszałeś czy jak? Pokaż mi nsrkę, która przejechała 30tys bez zaglądania do silnika, wtedy pogadamy.

Cytat:
Poza tym to włochy a wiadomo przy włochu koszty zawsze są wyższe ....
rs, af1 miały silniki rotaxa, które z włochami nie miały nic wspólnego- były Austriackie. Koszty remontu NSR i RS są podobne.


Cytat:
Ile by mnie wyniosło (pi*oko) OC na taką suzukę 400? Zniżka po jednym roku w PZU
ok 150-200zł na rok, zależy od miejsca zamieszkania.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pią 21:51, 26 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pią 22:13, 26 Mar 2010    Temat postu:

zawsze zostaje stara poczciwa MZ ETZ 251 bardzo fajny sprzęt, tylko paliwożerny no i 2sów czyli mieszanka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
futrzaczek2
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Sob 5:33, 27 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
nie żeby bronił strasznie 2 suwowych zapierdalałek ale po prostu myślę ze są najtańszą przepustką do świata ścigaczy .

Nie, ścigacze nie. Ani to wyglądu, ani wygody tylko zap*** ile fabryka w garach dała.

Cytat:
zawsze zostaje stara poczciwa MZ ETZ 251 bardzo fajny sprzęt, tylko paliwożerny no i 2sów czyli mieszanka

Szkopskie? Nieee Rolling Eyes
Zastanawiałem się bardzo mocno na Czezetem 350, lecz paliwożerność i potencjalna awaryjność kazały nad tym pomyśleć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Sob 10:42, 27 Mar 2010    Temat postu:

macq : mój kumpel kupił sprowadzoną NSR 125 , bardzo zadbana miała coś ok 15 tyś , ksiązeczka i wszystkie papiery .... Zrobił nią kolejne 15 tyś , nie katował jej , rzadko kiedy przekraczał 130 , po prostu służyła mu na dojazdy do dziewczyny i turystyki , nie raz był nią na Słowacji ... W tym czasie poza okresowym czyszczeniem gaźnika i drobnymi regulacjami wymienił tylko świecę i simmeringi ... Dużo roboty ? Chyba nie aż tak dużo .... Sprzedał ją z przebiegiem 32 tyś i kupił GS 500 i jest zadowolony ....

CZ 350 raczej jest zbyt awaryjny ale TS 350 to już nieco bardziej cywilizowany sprzęt . I w dodatku tani . Tylko że lubi swoje spalić no i jest dość ciężka ....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Sob 10:42, 27 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
futrzaczek2
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Sob 19:24, 27 Mar 2010    Temat postu:

Czezeta pod tyłkiem miałem i bardzo go polubiłem. Jestem jednak świadom tego, że przygodny stosunek to nie to samo co małżeństwo na dobre i złe.
Mimo wszystko, jako porządny już pojazd chciałbym coś, przy czym nie będę musiał grzebać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 8:16, 28 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
macq : mój kumpel kupił sprowadzoną NSR 125 , bardzo zadbana miała coś ok 15 tyś , ksiązeczka i wszystkie papiery ...
No, to prawda, przy 15tys zmienili w niemcowni czy gdzieśtam tłoka i koleś przejechał kolejnych 15tys Laughing Za dużo widziałem silników 125tek żeby uwierzyć w 30tys na jednym tłoku, nawet jak jeździ nią niepaląca kobieta do kościoła. 20tys jestem w stanie uwierzyć, 25tys może pojedyncze przypadki... no chyba, że ktoś lubi jeździć z dzwoniącymi pierścieniami i tłokiem latającym w cylindrze jak szczotka po kiblu.

Futrzaczek: W Twojej sytuacji szukałbym gs'a albo `cebulę` (honda cb)

http://allegro.pl/listing/search.php?category=5557&string=honda+cb&price_from=&price_to=3000&postcode_enabled=0&state=0&distance=1&postcode=&city=&buy=0&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&view=gtext&order=t&clear_cookie=0&change_view=Poka%C5%BC&a_text_i[1][0]=&a_text_i[1][1]=&a_text_i[4][0]=&a_text_i[4][1]=&a_enum[26]=all&a_enum[178]=all&a_text_i[203][0]=&a_text_i[203][1]=&a_enum[204]=all&a_enum[205]=all

troszke długi link, ale trudno Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 8:27, 28 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin