Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 17:24, 10 Cze 2010 Temat postu: Ilość pierścieni na tłoku |
|
|
Witam. Dzisiaj rozebrałem silnik i sprawdziłem tłok. W nim siedziały dosłownie 2 i pół pierścienia I teraz mam pytanie. Czy brak (tego środkowego) pierścienia mocno wpłynie na jazdę? Nie wiem, czy warto zdejmować tłok, żeby kupić pierścień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 18:58, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nie zdejmuj tłoka, tylko kup 4 nowe pierścienie, jak nie masz dużego doświadczenia to jeden na pewno pęknie przy zakładaniu, tak ma wpływ, na kompresję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 19:15, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Więc na wzór wyjąć pierścień? Bo w sąsiednim mieście jest sklep "Romet", ale typek słabo kojarzy Ogara 200.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 21:35, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
zobacz czy na tłoku jest oznaczenie (N, R1, R2, R3) adekwatnie nominał, pierwszy szlif, drug, trzeci, i do tego dokup na taki wymiar jaki masz tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|