Honda Mtx 80 brak iskry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xawer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 9:25, 10 Sty 2010    Temat postu: Honda Mtx 80 brak iskry

Witam,
Dzisiaj mam taki problemik do rozważenia mam do kupienia Honde mtx 80, silnik ponoć igła ogólnie stan oceniam na +3.Jedyne wady to brak papierów i iskry ;(.Koleś ceni ja za 500zl, mówił ze jak wjeżdżał w dołek(np. zakopywał sie) to zaczęło na początku przerywać a później coraz częściej aż zanikła iskra. Tu do was mam dwa pytania:
-Brać ta Honde?
-co może być odpowiedzialne za brak iskry?

Pozdrawiam Xawer.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 10:24, 10 Sty 2010    Temat postu:

Silnik ponoć igła...no właśnie, jak nie chodzi to ciężko to sprawdzić. Ogólnie za brak iskry odpowiada moduł, impulsator, cewka, świeca... Nie są to sprawy strasznie drogie, do 2-3 stówek w najgorszym przypadku. Za 500zł brałbym, jeno pasuje sprawdzić silnik, bo wiara w słowo sprzedającego, że silnik jest igła (zwłaszcza 2T) to nie jest najlepsze rozwiązanie.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Nie 16:46, 10 Sty 2010    Temat postu:

Ja na wstępie powiem że silnik na pewno nie jest igła, gdzie w MTX igła.
Ale za 500zł opłaca się brać, najwyżej wymienisz iskrownik 100-200zł i po sprawie.

Oczywiście musisz go sprawdzić .


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 18:33, 10 Sty 2010    Temat postu:

kurde coż w tych hondach padają te iskry ostatnio.. powietrze, czy ciecz? najczęstszym powodem braku iskry w hondach jest moduł, choć nie wiem dlaczego.. Wink

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xawer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 19:10, 10 Sty 2010    Temat postu:

Dzięki wielkie jak będzie wszytko wpozo to chyba zakupie ja w następnym tygodniu;).Daje wszystkim pochwale i zachęcam do podawania kolejnych przyczyn dlaczego nie ma iskry:).

P.s Nie chce ktoś kupić psp silver slim and lite(przerobione) z 2gb karta 2 grami org pudelkiem niezliczone za 450zl;)?Psp ma 1roczek:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Wto 13:24, 12 Sty 2010    Temat postu:

słaba strona takich hond 50 - 80 - 125 2t są tylko cewki , myslę że w tej również poszła cewka ....

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:18, 12 Sty 2010    Temat postu:

Hakuj, zależy która cewka. Co do WN to ja bym się średnio zgodził, jeśli chodzi o cewkę w impulsatorze, to masz rację. Cholerstwo trochę wilgoci dostanie i już nie funga. Z resztą podobnie jest w simsonie elektroniku.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xawer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 13:00, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Panowie zakupiłem ta hondę za 280zl Smile "na chodzie" poprzedni właściel poruszał z tylu kablami i złapała iskrę... I teraz mam problemik ponieważ gdy wczoraj znowu straciła iskrę to trochę dopiąłem kabli do kostek z tylu i wyjeździłem 2km. Dzisiaj rano wlałem nowa benzynę i miałem zamiar sie znów przejechać niestety straciła juz iskrę i ruszanie kablami nie pomaga...
Pytanie moje co zrobić jakąś instalacje prosta mam ciągnąć(jestem bardzo słabym elektrykiem) czy zakupić od razu nowa wiązkę??Sęsowną pomoc wynagrodzę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel987
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kobylany (KROSNO)

PostWysłany: Nie 13:16, 11 Kwi 2010    Temat postu:

kornel9797 napisał:

najwyżej wymienisz iskrownik 100-200zł i po sprawie.


wymień iskrownik tak jak kolega mówił


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 14:00, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Po jaką cholerę, skoro jemu gdzieś na kostkach nie łapie? Ściągnij wpierw serwisówkę i pomierz multimetrem rezystancję cewek, oraz wyczyść styki w kostkach. Jeśli gdzieś instalacja była łączona `prowizorycznie`, to popraw to; lutowanie+izolacja z tulejki termokurczliwej.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Nie 19:54, 11 Kwi 2010    Temat postu:

jak chcesz napisz mi na gg to co powiem jak zrobić na krótko zeby była tylko iskara


moje gg to :2044000


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xawer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 7:14, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Macek wielkie dzięki narzazie poradziłem sobie z problemem jak cos się znów skopie to chętnie skorzystam z pomocy .Macq przyglądnąłem instalacje i okazało sie ze kabel od fajki sie odpiął (za bakiem) poza tym z tylu były kable (od iskry) nie wyciągnięte z koszulek i zaklejone guma do żucia ;O Nie wiem co za rzeźnik miał ten motor wcześniej... Wystawiam wam dwom Pochwały za dobre rady i chęć pomocy Smile.

Edit:

Dzisiaj mam kolejne pytanie odnośnie MTX 80 , Wie ktoś może jak wyregulować w tym gaźnik , ile obrotów musze wykręcić od maxymalnego wkręcenia śruby?
Cały motor praktycznie od 0 założyłem a tu dzisiaj juz poległem dlatego zwracam się o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xawer dnia Czw 16:05, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin