Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaźnik.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 12:08, 08 Maj 2011    Temat postu: Gaźnik.

Mam pytanie o wasz punkt widzenia. Mi się wydaje, że mój gaźnik nie pracuje tak jak powinien... Czy jest możliwe, że powiększyły się jakoś w nim kanały przez dłuugą pracę? Bo swoje lata już ma. Mój ogar zawsze chodził inaczej od wszystkich jawek i ogarów; tj: zbiera dopiero z wyższej granicy obrotów, i nie ma takiego przyśpieszenia jak inne jawki, tylko z wysokich... Nawet po remoncie tak chodzi. Normalnie da się jeździć, tylko, że przed remontem jak za długo stał na wolnych, to mu świeca się paskudziła, a jak teraz jest po remoncie to wszystko działa normalnie. Więc czy może być to wina gaźnika? (Że ciągnie dopiero z wysokich) Może dysze się rozkalibrowały z czasem? Może kupić nowe?
Czekam na sensowne odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Nie 13:17, 08 Maj 2011    Temat postu:

Być może jest to wada iglicy (jest zbyt gruba). Gaźnik nie jest wykonany jednak z małotrawałych materiałów. Skoro napewno jest czysty to albo wada fabryczna albo to wogóle nie gaźnik broi. Myślę, że powinienieś sprawdzić działanie moto na innym gaźniku (ktoś ma w Twojej okolicy Jikov'a?). Jest jeszcze możliwa usterka zapłonu. Przestaw lekko zapłon, ale naprawdę lekko. Albo jesy zbyt wczesny lub zbyt późny. Musi to być delikatna korekta skoro moto chodzi a problem jest tylko w przyspieszeniu. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 18:24, 08 Maj 2011    Temat postu:

Iglice kupiłem nową i nic się nie zmieniło. Jeszcze jak będę miął czas to sprawdzę na innym gaźniku Wink
Oczywiście czekam na dalsze sugestie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:44, 08 Maj 2011    Temat postu:

Oczywiście, ze gaźnik może się zużyć. Ale na pewno nie z dnia na dzień, świeca świniła się bo gaźnik zapodaje za dużą dawkę paliwa na niskich obrotach, można to trochę doregulować poprzez zmniejszenie poziomu w komorze pływakowej ale nie za dużo bo na górnych obrotach będzie brakować. Niestety gaźnik jest na tyle archaiczny że więcej wyregulować się nie da. Oczywiście mówię o przypadku gdy świeca jest odpowiednio dobrana.
Co do zużycia, mogą zużyć się dysze (w bardzo długim czasie), iglica wraz z rozpylaczem (troszkę krócej), zaworek iglicowy (mniej więcej w tym samy co iglica), przepustnica (chyba najszybciej, od drgań powietrza w dwie strony i od ruchu w górę i dół)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 12:22, 09 Maj 2011    Temat postu:

Czyli zestaw naprawczy bym sobie kupił i śmiga? Nie robią jakiejś 'fuszery' z np dyszami, że są albo tam duże albo małe otwory a oznaczenia te same?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Pon 13:45, 09 Maj 2011    Temat postu:

Dysze zwykłe albo "Tunning" istnieją na naszym rynku. Te drugie są trochę większe i przez to trochę więcej spali. Zestaw naprawczy kosztuje w granicach 20 zł. Chyba, że masz wadę w korpusie w co trochę wątpię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 16:52, 09 Maj 2011    Temat postu:

A rozpylacz jest włożony na wcisk? Czym go wyciągnąć? I czy w zestawach naprawczych on jest?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pon 17:15, 09 Maj 2011    Temat postu:

chciałbym jeszcze dodać że zgadzam się z kolegami wyżej ale chciałbym dodać że jeżeli silnik masz na dotarciu to przez parę km takie zachowania silnik może miewać zanim się dotrze Wink radził bym także zajzeć do pierścieni do cylindra zobaczyć jak tam przebiega praca ponieważ to że znaczy że nowe nie znaczy że dobre także dokonaj oględzin cylindra tłoka i pierścieni Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 17:32, 09 Maj 2011    Temat postu:

Ja wiem xD Jest jeszcze na początkowej fazie docierania ;p a może to rzeczywiście od tego? jak sie troche dotrze to zobaczem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin