Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Blokady Derbi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:46, 05 Lip 2010    Temat postu: Blokady Derbi

Witam mam pytanko kupilem sobie Derbi Sende 50 SM x-theme 2005r i mam pytanko gdzie są blokady w tym motorku Smile za odpowiedzi dzieki Smile wiem na 100 % ze mam blokady...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Pon 14:19, 05 Lip 2010    Temat postu:

1 kolanko wydechowe . Sprawdź czy kolanko nie zmienia się w rurkę o średnicy długopisu .
2 Gaźnik : możliwe że masz jakiś malutki np. 12mm
3. Możliwe , że masz blokadę na module , chociaż wątpie bo to maja tylko chinole
4. Wybebesz cały wydech , zostawiając tylko trochę waty w tłumiku .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Pon 19:21, 05 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:51, 05 Lip 2010    Temat postu:

Zciągłem tagą gume z filtra i motor odrazu lepiej sie wkręcał jutro sprawdzam v max teraz jedzie równe 60 nie pojedzie 61 tylko równe 60 km/h xDD Ale motor mi sie udał xD od nowosci ma przejechane <<<717km>>> ;] ta guma co ja sciag;lem rozwidlała sie na takie 3 rureczki male xD szukam innych blokad a co z modułem ????????? bo nie wierze ze tylko 60 mi jedzie :/ ale jak na takie przebieg i rocznik to mi sie udało Smile kasy w błoto nie wsadziłem ;] A co z zębatką bo mam bardzo wielką ponad 65 z ale nie liczyłem takie cos jak w jawce XDDD

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tadek333 dnia Pon 19:54, 05 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 20:24, 05 Lip 2010    Temat postu:

tak jak hakuj mówi gaźnik i wydech to chyba wiesz jak zrobić Very Happy moduł, daj moto na luz i wkręć na obr. masz obrotomierz? potem na ostatnim biegu zobacz czy sie wkręca jak powinien, jak odblokwać nie wiem pewnie coś lutować trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 20:43, 05 Lip 2010    Temat postu:

Derbi nie ma obrotomierza. Moduł tylko do wymiany, są stosowane zwężki przy kolanku cylindra, na oryginalnym gaźniku będzie normlanie chodziło, jedynie może być zwężka na króćcu, albo blokada kątu rozchylenia listków membrany. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Pon 20:50, 05 Lip 2010    Temat postu:

rozwal cały wydech , kolanko na pewno zablokowane masz , wydech ma być cały pusty , tylko w koncówce troche waty zostaw i pokaż fotki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:23, 05 Lip 2010    Temat postu:

fotki zrobie jak będe mial czym i filmik nakrece jak sie wkreca moze to wam pomoże Very Happy Razz XDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin