Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
błagam pomocy!!,problem z silnikiem!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iwo2704
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 17:48, 13 Lut 2011    Temat postu: błagam pomocy!!,problem z silnikiem!

Witam wszytskich forumowiczów
ja wszytsko rozumiem że to forum jest forum jawek ale moją jawke sprzedałem,mam teraz komara i w nim usterke której nie moge zrobić.mam nadzieje ze mi pomorzecie napewno wielu z was doskonale sie zna.chodzi o to że mam silnik kwadrata (2biegi dezamet)stary cylinder sie popsoł i miałem pod ręką cylinder orginalny razem z tłokiem od silnika jajka s38 orginalny cylinder zmd w prawie idealnym stranie wraz z tłokiem,postanowilem go załozyć.wyprowadziłem moto i skonczyło sie na tym ze tylko pare razy zalapał ale nic więcej.powiedzcie mi co mam zrobić zeby mi chdoził silnik(gaznik jest troche w innym połozeniu)ale napewno nie jeden z was robił to co ja i silniik działł pomożcie a napewno się odwdzięcze z góry dzięki czekam na odpowiedzi!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 15:51, 19 Lut 2011    Temat postu:

no właśnie o to chodzi zę jak masz cylk od jajka silnika to w innym położeniu jest sillnik i nie odpali ci:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworznik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Siemidarżno

PostWysłany: Sob 17:38, 19 Lut 2011    Temat postu:

Żeby chodził zmień położnie gaźnika (pokombinuj z króćcem) ja tak uważam, i dobrze ustaw zapłon do tego cylindra bo będzie inne gmp, niż w tamtym. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazlzawiacy
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 21:30, 21 Lut 2011    Temat postu:

przecież gmp nie zależy od cylindra tylko od wału chyba^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pon 21:38, 21 Lut 2011    Temat postu:

Cylinder ma do gmp bo różne cylindry mają różne wysokości chyba rozumiesz o co mi chodzi Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 23:16, 21 Lut 2011    Temat postu:

cylinder nie ma nic wspólnego z GMP, co najwyżej mogą się zmienić ustawienia zapłonu, wyższy cylinder skutkuje mniejszą kompresją przez co i zapłon może być minimalnie wcześniej. Oczywiście wnioskuje że okna w tulei są na tej samej wysokości bo jeśli nie to może wcale nie chodzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 12:54, 22 Lut 2011    Temat postu:

Wyższy/niższy cylinder i także tłok skutkują zmianom rozrządu w silniku również.
Aha. i czekam na poprawę tematu przez autora, bo w przeciwnym razie warnik poleci, tak samo jak za zły dział, który zmieniam..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Wto 12:56, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 17:40, 22 Lut 2011    Temat postu:

plusminus napisał:
Wyższy/niższy cylinder i także tłok skutkują zmianom rozrządu w silniku również.
Aha. i czekam na poprawę tematu przez autora, bo w przeciwnym razie warnik poleci, tak samo jak za zły dział, który zmieniam..


w zasadzie jeśli tłok takiej samej wysokości jest to jego położenie w GMP względem wału i karterów nie zmieni się . natomiast względem świecy to i owszem.


więc jeśli cylinder jest wyższy to musisz mieć dłuższą korbę , lub tłok wyższy. inaczej uzyskasz za małą kompresję i nie będzie to chciało palić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Wto 17:43, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Wto 21:57, 22 Lut 2011    Temat postu:

Romet w każdym modelu komara stosował jeden i ten sam tłok,cylinder,pierścienie itd tylko poprostu kształty zewnętzrne cylindra się różnią więc tutaj nic nie powinno sprawiać problemów tylko waśnie ten gaźnik pod innym kąte jest i paliwa nie podaje do cylindra.To z tym musisz pokombinować.Tylko nie wyginaj nic bo to duraluminium.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez riley2pl dnia Wto 22:00, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin