Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[023] mułowaty wiem, że forum o jawach ale pilna pomoc potrz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrad9510
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:51, 05 Mar 2011    Temat postu: [023] mułowaty wiem, że forum o jawach ale pilna pomoc potrz

Witam, wiem, że to forum o jawach lecz zależy mi na tym bo będę potrzebował motorka i zależy mi na szybkiej pomocy.
Zapraszam do lekturki Wink.
Mojego taty romecik jest jednym słowem mułowaty, silnik 023 (2b). Daje gaz do końca a nie kręci max obrotów, nie że nie dostaje paliwa, ale słychać jakby więcej nie mógł lecz to nie są jego max obroty, słychać to, dokładniej podczas rozpędzania na jedynce przetrzymuje go, to się rozpędzi jakoś z bólem choć powinien na 1 ładnie wejść w obroty, a tu spokojnie się rozpędza choć gaz na max, a na dwójce to powoli się rozpędzi lecz prędkość nie zadowala 35/40km/h max przy dobrych wiatrach . Ostatnio skróciłem kolanko o 3cm podajże i troszkę lepiej lecz nie za wiele. Gaźnik i wo gole cały układ paliwowy jest czysty, czyściłem itd, zapłon dobrze ustawiony i tak samo platynki. Jak próbuje go poderwać wiec gaz na max i puszczam sprzęgło i delikatnie pomagam to troszkę pójdzie w gore lecz moc dramatycznie spada jak nie zdążę wcisnąć sprzęgła to nawęd zgaśnie, jak chce się ruszyć z zrywem również to samo wciągu 1s moc spada do gaśnięcia silnika jak się nie zdąży opanować sprzęgła, no i tych max obrotów nie kreci, może w poniedziałek nagram filmik lecz nie obiecuje. Czyżby remoncik się szykował?? Proszę o pilną pomoc bo wkrótce będzie mi potrzebny. I proszę nie pisać kup se tłumnik simsona itd chce bez największych kosztów (remont mogę tylko wliczyć w większe koszty). I czy zastosowanie zapłonu bateryjnego + ładowanie zmieni coś??. Pozdrawiam i czekam na rozstrzygniecie tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Nie 10:57, 06 Mar 2011    Temat postu:

Zobacz pierścienie,przeczyść gaźnik,świeca,zapłon,przerywacz,przepustnice daj na dolny rowek !,uszczelka pomiędzy gaźnikiem a cylkiem,i ściągnij filter zobacz czy będzie różnica. Może to coś z tego jak coś to pisz jeszcze Lub simeringi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konrad9510
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:40, 06 Mar 2011    Temat postu:

Pierścienie dobre są, gażnik i cały układ paliwowy czysty jest, gaźnik nowy, kranik tak samo, na każdej świecy to samo, zapłon przerywacz dobrze ustawione, iglica w różnych rowkach jest tak samo nie ma prawie różnicy, uszczelka nowa miedzy gaźnikiem a cylkiem, filtrem czy bez filtra to samo, simmeringi nowe tzn nie dawno wymieniane. Czekam na kolejne odpowiedzi.

PS: Wał wytrzyma cylek itd 60ccm? Stan licznika około 7500tyś , ponieważ mam gdzieś cylek tłok i pierścienie od 60ccm bo przypomniało mi się i pytam z ciekawości czy wytrzyma wał, ale w ostateczności wał tez mam nowy tylko ze nie chce mi się zbytnio rozpoławiać silnika, jakby wał miał nie wytrzymać to co się stanie?? Wykrzywi się korbowód czy pęknie czy co?? Czekam na pilną pomoc!!!. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 17:32, 06 Mar 2011    Temat postu:

zakładaj, nic się nie stanie, wały to bez problemu wytrzymują

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konrad9510
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:43, 06 Mar 2011    Temat postu:

Aha, więc to chyba zrobię, a jak miałby wał nie wytrzymać to co się stanie? Korbowód się skrzywi, czy pęknie coś czy co???. Pytam z ciekawości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 0:42, 07 Mar 2011    Temat postu:

pierwsze pewnie padnie łożysko igiełkowe, ale znacznej różnicy w przebiegu nie powinno być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin