Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pancerka 4fun

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 19:15, 21 Kwi 2008    Temat postu: Pancerka 4fun

Temat powstał w zasadzie z braku perspektyw na robienie czego innego ciekawego dzisiaj...a wiec tak:

Jawka pancerka rocznik 73 (albo 76, nie pamietam Razz), kompletnie przerobiona. Przypomnialem sobie o jej istnieniu jakis rok temu, kiedy odkopalem ja ze smieci w garazu.

Aktualnie wyglada tak: (sorka za jakosc)

To cos jest 4fun, wiec nie zwracam uwagi na wyglad. Przod od charta, brak jakiejkolwiek instalacji elektrycznej, blotnik wlasnej roboty, wydech to polaczenie charta z simsonem i jawka (patent wlasny). Rozwiercony przelot, wypolerowany gaznik, cylinder 60 i takie inne pierduły. Ogolnie zbiera sie swietnie, prowadzi sie fajnie na asfalcie, fajnie wchodzi w waskie luki, no ale cos za cos. Z przodem od charta na dziurach dosc powaznie ja nosi, ale to chyba nie dziwne, jak pod takim katem mamy widelec.



Bardzo podoba mi sie jej zwinnosc, dlatego jeszcze tym jezdze, bo tak to mam inne sprzety...


Plany? Podniesienie tylu i chyba tyle. Jezdzi sie swietnie :]



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pon 19:19, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 6:52, 22 Kwi 2008    Temat postu:

No 4fun to super sprzęcik. Podniesć tył by się przydało bo pewnie na dziurach obcierasz tłumikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebot
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:53, 22 Kwi 2008    Temat postu:

A ty robiłeś ten błotnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 9:57, 22 Kwi 2008    Temat postu:

Cytat:
blotnik wlasnej roboty


Wytarczuy tylko przeczytać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebot
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:00, 22 Kwi 2008    Temat postu:

mangus napisał:
Cytat:
blotnik wlasnej roboty


Wytarczuy tylko przeczytać Wink


Sorry, przeczytałem nie własnej, tylko domowej Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawasaki
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Skarżysko-Ostrowiec

PostWysłany: Wto 10:37, 22 Kwi 2008    Temat postu:

Spoko sprzęcik Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jack'olik
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 11:29, 22 Kwi 2008    Temat postu:

no no coś z tego będzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 22:30, 29 Maj 2008    Temat postu:

Mały update

Od ostatniego postu duzo sie zmienilo. Pancerka dostała prostokatna lampe (z powodu rozwalenia starej na latarni), dorzucilem siedzenie, podnioslem zawieszenie. Ogolnie dalej jest to sprzet 4 fun



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 5:52, 30 Maj 2008    Temat postu:

Fajnie bez osłon wygląda xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pią 10:18, 30 Maj 2008    Temat postu:

Kozacki wygląd xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 20:39, 14 Cze 2008    Temat postu:

UPDATE Smile Bak:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Sob 20:40, 14 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin