Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Motorynka by BD

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Sob 8:55, 30 Maj 2009    Temat postu: Motorynka by BD

Chce przedstawić wam mój nowy nabytek. Jest to znana wszystkim motorynka.
Krótki opis:
Kupiona za 40 zł w stanie tak jak na zdjęciach tylko z niedziałającym silnikiem (brak 1 biegu). Jeden dzień roboty i motorynka śmiga. Silnik jak się okazało był w świetnym stanie technicznym. Motorynka pod koniec wakacji ma zaplanowane malowanie na żółto-czarno. Jedynym minusem jest wyskakujący 2 bieg przez co skutki odczuwam już przez tydzień.
Foty:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Pony_50/69239


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Black Dog dnia Sob 8:56, 30 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tonet
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobiór

PostWysłany: Sob 10:49, 30 Maj 2009    Temat postu:

No...Jakis fajny lakier by sie przydal Smile jeszcze mysle cos zrobisz z tym Razz Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Sob 11:12, 30 Maj 2009    Temat postu:

Fajna motorynka +komentarz na PJ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 17:39, 30 Maj 2009    Temat postu:

no tylko malowanko i motorynka jak się patrzy Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tonet
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobiór

PostWysłany: Sob 19:26, 30 Maj 2009    Temat postu:

Tylko z tym drugim biegiem pokombinuj bo to musi byc irytujace...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yoo7
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Wto 17:07, 02 Cze 2009    Temat postu:

Fajna motorynka ale lepszy lakier by się przydał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pon 11:40, 08 Cze 2009    Temat postu:

Motorynka jak za 40 zloty to mozna powiedziec ze ma lakier w dobrym stanie jak za ta cene.....
Pomaluj i bedzie fajnie

Pozdrawiam....Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Pon 12:49, 08 Cze 2009    Temat postu:

jak to u nas mówią za "głupią kasę" i masz dobry sprzęt, kolega kupił ogara 205 za 30zł a sprzedał za 160 xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Pon 18:43, 08 Cze 2009    Temat postu:

Dzięki wszystkim że się podoba ale najlepsze było to jak odkręciłem kranik od baku i mi się zlało chyba ze 3 litry wody XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pon 19:36, 08 Cze 2009    Temat postu:

No kurde jaki sprzed ..... Nawet na wodzie Dzala......

Musze też sprobowac... Very Happy
A ile oleju lejesz do tej wody..... Laughing

P.S Potraktowac Jako Zart.... Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grigor-200-
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 7:44, 22 Lip 2009    Temat postu:

Niezły sprzęt 4/6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Śro 18:19, 22 Lip 2009    Temat postu:

Dudzio napisał:
Musze też sprobowac... Very Happy
A ile oleju lejesz do tej wody..... Laughing


Próbuj bardziej się opłaca niż na 95 a stosunek tak jak zawsze 1:30 Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin