Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Moja Jawa 50 typ 20 rocznik 1977r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Pon 15:09, 24 Lip 2006    Temat postu: Moja Jawa 50 typ 20 rocznik 1977r.

Witam.
Chcę przedstawić Wam moją Jawę. Jest to CZESKA Exclamation Jawa 50 typ 20 z 1977r. Przebieg 4202km. Jest realny bo 20 lat stała w stodole u znajomych skąd ją przygarnąlem. Została prawie całkowicie rozebrana i odrestaurowna. Prace obejmowały blacharkę, tapicera, głupoty typu koła, opony, uszczelki, oleje itd. i leciutko muśnięty silnik. Wymieniona została cewka, świeca i fajka. Z czasem zacząłem się interesować tuningiem mojej jaweczki. Początkowo miałem extremalne plany, ale skończyło się jak się skończyło. A po kolei było to tak.
Kupiłem z allegro kit zwiększający pojemność ( kit to dobre słowo) ale po 200km rozsypał się jeden z pierścionków. Jakość tego zestawu jest makabryczna ale ja mimo ze wszyscy mówili ze to samo zło, postanowiłem się o tym sam przekonać i wyszło jak wyszło. Plusem było przynajmniej dostanie większej dyszy i sportowej swiecy. Wróciliśmy do seryjnego tłoka i cylindra, które są w extra stanie ( patrz przebieg ). Później wpadliśmy na pomysł załozenia gaźnika od WSK 125. Do tego dorobiony został na zamówienie dolot i niby "power rura Wink " do stożka. Efekt był taki że buchnął ogień ale o tym więcej w moim temacie w tunigu mechanicznym
http://www.jawa50.fora.pl/viewtopic.php?t=421&postdays=0&postorder=asc&start=0 .
Ten można powiedzieć customowy dolot i przejściówka do filtra powietrza (28mm) są na sprzedaż
http://www.jawa50.fora.pl/viewtopic.php?t=551
Części te bedą pomocne ale ja jakoś nie umiem wyregulować tego gaźnika Confused . Obecnia Jawa ma w sobie: zębatke przednią od WSK, magnetyzer, większa dysza w gaźniku, stożek, poszerzony i wygładzony kruciec ( choć jest to czeska jawa więc seryjnie jest odetkana ), sportowa świeca, fajka samochodowa i najważniejsze na koniec: robiony na zmówienie z kwasówki zaspawany ( kolanko z tłumikiem ) wydech. Osobiście jechałem nią 73 km/h i póki co mi wystarczy ( wątek o tunigu pisze dla osób które nei czytały o moim sprzęcie w dziale tuning mechaniczny ). Jawa jest teraz nie zawodna i szybka czyli jednym słowem: IDEALNA Very Happy . Teraz troszkę fotek. Robiłem je 2 telefonami ( jeden 1,3 mpxl a drugi ciut słabszy ale ujdzie ). Oto one:

* Fotki z prac nad gaźnikiem 125:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/addc34c086783f69.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/784b1e8aadc132c1.html


* Zamontowany gaźnik od WFM ( skończyło się wybuchem jak juz pisałem ) ale za to
ładnie wygląda, szkoda tylko ze tu akurat ten gorszy aparat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8604c1b1b09375a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/775af3e86533a4cb.html

A teraz fotki z dzisiaj:
* Ogólne:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2bba3059022aef76.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9a58a9bb238aa60.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8bea0bab3534e8bc.html

* Nowy piękny wydech:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7bf6534f5771c9d2.html

* Gaźnik ze stożkiem i magnetyzer:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f3124d0cd785458.html

* I jeszcze licznik z orginalnym przebiegiem (4202km)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/893049858d77a779.html

( to te same zdjęcia co w temacie o tuningu )

Proszę o komentowanie Very Happy Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pon 16:06, 24 Lip 2006    Temat postu:

Za ten sprzet należy się szacunek... Niesły tuner z Ciebie. Zrób filmik tak dla jaj-monster jawa garage:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaliber 44
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 10:20, 31 Lip 2006    Temat postu:

niezła jawa ja też mam typ 20

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Wto 19:54, 01 Sie 2006    Temat postu:

Prosze o komentowanie ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Wto 20:31, 01 Sie 2006    Temat postu:

A czy to nie był komentarz:) Z czego ten wydech jest zrobiony? Z jakiej kwasówki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 22:09, 05 Sie 2006    Temat postu:

spoko jaweczka jak na 20tke. a i jak z przyspieszeniem i ze spalaniem na 100km ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Pon 9:10, 07 Sie 2006    Temat postu:

Przyspiesznie super, na zębatce 13 lepsze niz w serii. Oczywiście wszystkie osiągi idą w piz_u jak się jedzie w 2 osoby ale co na to poradzisz. A spalanie - czy to ważne Smile Question A tak na serio to większe od seri gdzies ok 35%, ale ja nią nie jeżdze na codzień także lajcik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 16:54, 07 Sie 2006    Temat postu:

na 13tce zebatce jest gorze przyspieszenie niz na 12 albo 11

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Nie 10:04, 20 Sie 2006    Temat postu:

A widzisz akurat u mnie przybyło na tyle mocy ze przyspieszenie na 13 jest porównywalne z tym z 12

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 12:04, 20 Sie 2006    Temat postu:

ale jakbys zalozyl 11z tro by byla odczuwalna roznica Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcia
Gość






PostWysłany: Nie 14:19, 20 Sie 2006    Temat postu:

ej moze powiesz ten magnetyzer jak zrobiles ?? moze bylo to na forum lae nie znalazlem ;/
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 16:01, 20 Sie 2006    Temat postu:

na allegro sa takie magnesy to tego magnetyzera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Nie 16:14, 20 Sie 2006    Temat postu:

Co do magne to nei robiłem go sam tylko zamówiłem gotowy co się zwał ''najwieksze magnesy neodymowe na allegro '' czy cos takiego bo po co sie meczyc jak za 10zł jest gotowy. A co do tej zębatki to własnie musze w wolnej chwili założyc 11 zębowa i zobaczyc jak to bedzie chodziło bo tak naprawde to nigdy na takowej nie jeździłem bo od początku eksploatuję 13. Pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin