Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Mój Ogar 200 1984r foto!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Czw 16:36, 03 Sie 2006    Temat postu:

Ale jak bedziesz malował ( o ile bedziesz to robil sam ), to polerowanie drobnym papierkiem wodnym wszystkiego jest ciut nudne. Nie mowiąc juz o ździeraniu rdzy ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Czw 17:30, 03 Sie 2006    Temat postu:

Jeczcze zobaczę jak to bedę robił. Przede wszystkim muszę zedrzeć starą farbę bo tem motor był już malowany ale farba była nakładana na starą farbę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 22:05, 05 Sie 2006    Temat postu:

czrny nie bo motory male glupio czarne wygladaja. a i tak masz malo roboty blacharskieh ja przy moim simsonie dopiero mialem roboty. ogarek ogolnie spoko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 22:11, 05 Sie 2006    Temat postu:

Starą farbę najlepiej usunąć piaskarką. Zdziera do gołej blachy i trwa to niedługo (góra 5 min i bak jest czysty Smile) Dobrze, że mam takie cudo w domu Very Happy
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 22:12, 05 Sie 2006    Temat postu:

no wiesz albo troche popracowac i papierem sciernym mozna oczyscic jak kogos nie stac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 22:28, 05 Sie 2006    Temat postu:

Przecież nie trzeba od razu kupować piaskarki. Jak piaskują gdzieś w pobliżu to za przysłowiowe piwo powinni zrobić. Bez piaskarki to bym próbował szlifierką kątową z drobnym papierem ściernym. Ręcznie to by mi się nie chciało. Lepiej w silniku podłubać Very Happy
P. S. Warto zainwestować w kompresor. Świetna rzecz; piaskuje, maluje, przedmuchuje, pompuje, napędza klucze pneumatyczne i co tylko się do niego podłączy. Słowem, znacznie ułatwia współpracę z jawką i nie tylko Smile
Powrót do góry
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 6:56, 06 Sie 2006    Temat postu:

A nie można tego zrobić tak, jak wcześniej pisałem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 8:08, 06 Sie 2006    Temat postu:

moj tata ma watsztat samochodowy oczywiscie wszystko legalne i mam to szczescie ze jest kompresor i inne sprzety Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 8:32, 06 Sie 2006    Temat postu:

A jak nie mam kompresora to jak najlpeiej zedrzeć farbę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 11:46, 06 Sie 2006    Temat postu:

zwyklym papierem sciernym rdze papierem 200 (grubosc) a tam gdzie jest zdrowa blacha to papieriem 400 zmatowic trzeba by sie stary lakier nie blyszczal. jezeli jest rdza to trzeba drzec do golej blachy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 11:55, 06 Sie 2006    Temat postu:

Ech... ale ja wcześniej pisałem, że wezmę wiertarkę i założe do niej taką szczotke drucianą zamiast wiertła i tym będę zdzierać farbę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 11:57, 06 Sie 2006    Temat postu:

ale wtedy zmasakrujesz stara farbe i trzeba bedzie szpachlowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 12:01, 06 Sie 2006    Temat postu:

Tylko że ja mam kilka warstw farby juz nałożone na ten motorek. I chciałbym to zedrzeć i elegancko pomalować. Kilka warstw podkładu by sie dało i na to lakier...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 12:02, 06 Sie 2006    Temat postu:

ale male nierownosci i tak musisz zaszpachlowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halogen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:37, 06 Sie 2006    Temat postu:

a jak mozna zerwać naklejki?? jedną zjechałem do gołej blachy i myslalem ze mi łapy odpadną ;/ a naklejki są dość duze "ćezet" pomocy ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin