Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawa pancerka 1976r
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 10:05, 13 Kwi 2011    Temat postu:

cena jak najbardziej w porządku, ja dałem 300za ubezpieczoną i zarejestrowaną. Co do karty pamięci to looknij za programem badcopy pro, albo spróbuj na jakimś livecd linuxa podłączyć i zamontować. Windows zapewne nie widzi partycji i dlatego nie montuje, linux powinien dać radę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Czw 11:40, 21 Kwi 2011    Temat postu:

witam ponownie...
tutaj zamieszczam link do mojego konta na bikepics... http://www.bikepics.com/members/lucas1991/ narazie jest tam moja poprzednia yamaha, jak będę u kumpla wrzucę zdjęcia jawki, bo mam zrobione fajnej jakości.
Jawka jest aktualnie w stanie rozebranym, wyciągnięty silnik.
w sobotę, dzień przed zlotem w częstochowie puścił mi simmering, będąc 15km od domu dojechałem, ledwo bo 30km/h max jechała i dymiła jak lokomotywa.
ściągnąłem cylinder, głowice, tłok i wnioski jakie wyciągam:
-Jak na 15lat na mixolu jest ok
-cylinder w fajnym stanie, nie ma większych groźnych rys..
-zużycie pierścieni w normie(mimo to będą nowe)
-strasznie duzo nagaru wszędzie.
tak jak wcześniej wspominałem, mam zamiar lekko usprawnić silnik
wczoraj już zrobiłem:
-skróciłem tłok o 1mm od strony gaźnika
-odchudziłem
-dolną nóżkę tłoka wypolerowałem i zlikwidowałem stopień, wypolerowałem od środka.
-spiłowałem dno tłoka od strony okna wydechowego i okien płuczących o 1mm
(gdzieś czytałem że da taki sam efekt jeśli bym podwyższył okna w cylindrze, i jeśli to miało by zaszkodzić to lepiej zmienić tłok, niż stracić oryginalny czeski cylinder.
kiedy rozpołowię silnik, skoryguję też kanały biegnące ze skrzyni korbowej do cylindra.
Do wymiany mam też łożyska na wale, w motorowerowym sklepie pani sprowadzi mi czeskie łożysko na wał, jedno ma, na jedno muszę czekać.
i teraz pytanie do was, czy nie lepiej po prostu kupić łożyska SKF wiem że są one wytrzymałe... miałem takie w skuterze.


Witam ponownie, są aktualne zdjęcia Jawki...
http://www.bikepics.com/pictures/2196013/
http://www.bikepics.com/pictures/2196019/
http://www.bikepics.com/pictures/2196022/
http://www.bikepics.com/pictures/2196024/
i zamieszczam zdjęcia tłoka którego zmodyfikowałem nieco, oceńcie sami, bo nie jestem pewien czy nie przesadziłem z odchudzaniem go i czy część przy sworzniu wytrzyma.
http://www.bikepics.com/pictures/2196025/
http://www.bikepics.com/pictures/2196026/
http://www.bikepics.com/pictures/2196027/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łukasz36 dnia Śro 6:23, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin