Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
4 Motor Koyota ;) Honda NS1 MONTESA
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 11:22, 28 Lip 2007    Temat postu: 4 Motor Koyota ;) Honda NS1 MONTESA

Siemka !! chcialem przedstawic moj 4 juz motor i 4 ktory sam odrestaurowywuje.. Jest to Honda NS1 (inaczej NSR 75P ) z 1994r. o pojemonosci 80ccm (dokladnie 74ccm). Krotko o moto:
- 2 chamulce tarczowe
- chłodzony ciecza
- dozownik oleju
- obrotomierz
- waga 100kg
- zaje*iste przyspieszenie jak na 80ccm
- vmax ok 130km/h (budzik zamyka Very Happy )

Motor po zakupie byl w przecietnym stanie wizualnym... Ale troche pracy i wysilku i moto wyglada jak nowe Smile no i wymienilem wydech na basowy tlumik KM MALON bo oryginalny tlumik wyglada jak slomka od pepsi Rolling Eyes prosze oceniac Very Happy :

http://bikepics.com/pictures/972677/
http://bikepics.com/pictures/972678/
http://bikepics.com/pictures/972680/
http://bikepics.com/pictures/972681/
http://bikepics.com/pictures/972683/
http://bikepics.com/pictures/948207/ tak wygladala...
http://bikepics.com/members/koyotito/94ns1-80/ wszystkie zdjecia

JESZCZE OBECNIE CZEKAM NA ZACISK PRZEDNIEGO HAMULCA...

Zakres remontu:
- Malowanie zbiornika i wszystkich owiewek na pomaranczowy perlowy metalic z lakieru Aprilia (30% perly)
- odmalowanie ramy na srebrny metalic
- wymiana:
* Olej Shell Helix 10W/40
* Płyn hamulcowy przod i tyl DOT4
* Płyn chłodniczy Dynagel
* Żarówka przód 12V 35/35
* Olej do dozownika MOBIL 2T Syntetyczny
- Smarowanie i regulacja wszystkich linek
- odpowietrzanie hamulca
- czyszczenie gaznika
- czysczenie filtra powietrza
- czyszczenie baku, kranika, filtra kranika i zalozenie dodatkowego filtra na przewodzie
- 2x Katody niebieskie
- malowanie pozostałych elementów ramy (stelaż owiewki przedniej, raczka pasazera, podnozka, polka gorna amortyzatorow, korek baku)
- nowe klocki hamulcowe przod i tyl
- malowanie i przeglad zaciskow hamulcowych
- malowanie felg
- smarowanie lancucha
- nowy tlumik przelotowy basowy KM MALON srednica koncowki 90mm, srednica wlotu 40mm


I PARE INNYCH RZECZY DUZO BY TU PISAC.... W KAZDYM BADZ RAZIE MOTO OPROCZ SILNIKA ZOSTAL ODNOWIONY... PROSZE OCENIAC EFEKTY MOJEJ PRACY Smile) MOTOR ZOSTAL POSKLADANY PRZEZE MNIE (JEDYNIE TATA MI SILNIK POMOGL WLOZYC BO CIEZKI A 4 RAK NIE MAM Smile NO I BRAT MALOWAL ). pROSZE OCENIAC Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kojot dnia Sob 11:45, 28 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 11:33, 28 Lip 2007    Temat postu:

Kojot, nie chcę się brzydko wyrażać, ale wygląda zaje**ście. Kolor jest przecudowny, musisz mi podać dokładne jego oznaczenia, chyba właśnie na taki pomaluję jawkę... Ogólnie nie wiem jak to zrobiłeś, ale wygląda jak prawdziwy ścigacz, a prędkosć 130 robi wrażenie. Tłumik KM Malon wg. mnie taki niezbyt (chociaż firma pochodzi z Olsztyna a mój braciszek ma tejże firmy w aucie), ja bym założył jakiś z większego ścigacza, ale i tak jest good. Ogólnie nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę ;/.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 11:39, 28 Lip 2007    Temat postu:

ale wiesz co nie zalozylem calego ukladu wydechowego z innego moto.. mialem zalozyc z jakiejs 600 ale tak :
- ceny kosmiczne ok 600zl
- motor przy zmianie dyfuzora na inny traci na momencie obrotowym

Lakierek o symbolu
APRILIA REF NEN9B

P.S najlepsze jest to ze za motor dalem 1800zl xD tylko ze jest sprowadzony wiec z rejestracja wyjdzie mnie kolo 2600zl wiec mysle ze za ta cene to zarabista okazja (normalnie sprowadzone tylko w lepszym stanie kosztuja ok 3500zl)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ozzi99
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 12:03, 28 Lip 2007    Temat postu:

Motorek fajnie odremontowany, nie można źle powiedzieć Cool . Ale ja osobiście nie przepadam za motorami, które wyglądają na ścigacza a "serducho" mają o pojemności 80cm3. Jeśli ty takie rzeczy popierasz to ja to szanuje. POZDRO Cool i powodzenia z motorkiem....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Sob 13:13, 28 Lip 2007    Temat postu:

Ja pierdziele. Nie powiedział bym że to ten sam moto! :O Widać że umiesz to robić. Respect. Wszystko dopracowane, ładnie pomalowana, naklejeczki widzę też kupiłeś - SUPER! Kolor troche niespotykany, ale jak narazie jest bardzo ładny, kiedyś może za paredziesiąt lat zrobi się kolor sraczkowaty, ale to już pewnie nie będzie Twój problem Wink Moto nie wygląda jak 80 tylko na coś większego. Pozazdrościć

Jeszcze sobie zmień obrazek avatara w profilu Wink bo Cimconek podejrzewam że odpoczywa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniakt91
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Paczków

PostWysłany: Sob 13:36, 28 Lip 2007    Temat postu:

no nawet niezle ale muśle ze da sie pojeźdźić Smile pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Sob 14:29, 28 Lip 2007    Temat postu:

Generalnie nie jestem fanem scigów ale ta maszyna została zrobiona przewpytnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 14:42, 28 Lip 2007    Temat postu:

Podoba mi sie jest zaje*bist*y !!!!!!!
gratuluje rzetelnie wykonanej pracy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 15:25, 28 Lip 2007    Temat postu:

A co do tej wypowiedzi, że motor przy zmianie dyfuzora traci moment... Czy czasem nie jest tak, że tłumik który kupiłeś jest uniwersalny...? A każdy wie co to znaczy. Bo tłumików nie ma uniwersalnych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 15:29, 28 Lip 2007    Temat postu:

po pierwsze napisy na owiewkach to nie sa naklejki Wink moj braciszek przygotowal szablony i to sa malowane napisy. co do malych scigow... moze i troche mala pojemnosc ale ja chce to rejestrowac na motorower a jak kupie jakies 600ccm to raz ze to jest duzy ciezki motor to zabardzo legalnie nie pojezdze Wink moze jeszcze skusze sie nastepnym razem na nsr 125. Co do wydechu... tlumik jest uniwersalny do 2 i 4 suwow. dyfuzor zostawilem oryginalny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 15:51, 28 Lip 2007    Temat postu:

Aha. Dopiero teraz zrozumiałem, dyfuzor to to coś co idzie razem z kolankiem (takie zgrubienie)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Sob 17:39, 28 Lip 2007    Temat postu:

nie ma uniwersalnego wydechu do 2T i 4T. na tym ze go ząłożyłeś straciłś tlyko na moy prędkosći przyspieszeniu, zwiększyłęs zuzycie paliwa. silnik 2T musi mieć wąski wydech a nie rynnę :/ poa tym nie wiem po co ale głupotą jest włąsnie dawanie wydechu od np. 600 do 50ccm :/ debilizm :/ zmien wyech. kup sportowy ale do tego silnika a nie jakiś uniwersalne gówno. szkoda tylko kasy... tak moto mi sie podba. łądnie jazrobiłes. fajny kolorek jest.

a jaki zacisk kupujesz ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 21:01, 28 Lip 2007    Temat postu:

po zmianie wydechu nie ma odczuwalnego spadku mocy przyspieszenia ani vmaxu Wink tak jak mowie jezezli dyfuzor zostaje oryginalny to raczej sama koncowka wiele nie daje. a oryginalne sportowe wydechy sa za male i to ciulowo wyglada Confused paliwa zuzywa tyle samo. oprocz zmiany wygladu i minimalnej zmiany dzwieku nic sie nie zmienilo. P.S tak lipon dyfuzor to ta puszka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 7:42, 29 Lip 2007    Temat postu:

Co tu dużo mówić... po prostu dobra robota;)Wszytsko zrobione tak jak ma byc...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 8:51, 29 Lip 2007    Temat postu:

zacisk oryginalny idzie nie wiem jakie tam sa ale chyba hondy bo tylni ma tylko napis honda Smile ale nie obrazilbym sie jakby bylo dostepne jakies FERODO Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin