Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 21:42, 14 Lip 2009 Temat postu: Zębatka zdawcza |
|
|
Witam
Posiadam niekompletny silnik z Jawy 50. Chciałbym z niego wymontować zębatkę zdawczą, tylko jak to zrobić? Próbowałem blokować zębatkę śrubokrętem ale nie bardzo to szło.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
juskief
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Śro 6:43, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Tam powinna być taka nakretka na ten wałek gdzie jest zębatka. musisz ta nakrętkę odkręcić i zębatka sama powinna lekko wyjść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 8:10, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No najpierw musisz odgiąc tą podkładke zeby mozna było nakrętke odkręcic, potem blokujesz zębatke czymś i odkręcasz nakrętke i zdejmujesz zębatke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 10:17, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Najprostszy sposob na zdjecie zebatki zdawczej to:
-odginasz podkladke zabezpieczajaca - znajduje sie pod nakretka na walku zdawczym (to wlasnie na nim jest osadzona zebatka)
-wciskasz bieg - najlepiej I
-odkrecasz nakretke bez zadnego blokowania wkretakami
-zdejmujesz zebatke
To wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 12:42, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ta podkładką jest pod tą nakrętką na zębatce? Nigdzie jej nie widzę.
Jak wrzucić bieg gdy nie ma dźwigni od biegów? Czy to coś da gdy nie ma sprzęgła?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tojtas dnia Śro 12:45, 15 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Śro 14:06, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
tojtas napisał: | Ta podkładką jest pod tą nakrętką na zębatce? Nigdzie jej nie widzę. |
Tak jest pod nią
tojtas napisał: | Jak wrzucić bieg gdy nie ma dźwigni od biegów? |
Przesunąć aparat zmiany biegów (Ten na górze silnika)
tojtas napisał: | Czy to coś da gdy nie ma sprzęgła? |
Tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 18:58, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Przesuwanie aparatu zmiany biegów nic nie daje. Chodzi luźno i nic się nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 21:15, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Skoro nie masz koszyka, to nie ma przeniesienia z walu (brak lancuszka), tak wiec zlap francuzem zebatke, albo zakontruj plaskownikiem, szerokim wkretakiem albo jeszcze czym innym i kluczem odkrec nakretke.
Musi puscic, nie ma bata...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 21:32, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Kurcze, nie da rady :/ Złapałem kombinerkami zębatkę, francuzem za nakrętkę i nic się nie rusza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 21:45, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie chce mi sie az wierzyc; zlap francuzem zebatke, bo kombinerkami trudno jest utrzymac, kluczem odkrec w przeciwna strone do ruchu wskazowek zegara - na bank pusci, chyba . ze jest przyspawana to szlifierka i jedziesz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 22:09, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No, w końcu się udało Francuzem odkręcałem a zwykłym kluczem zablokowałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|