Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wyścigi jawa
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Czw 17:18, 13 Maj 2010    Temat postu: Wyścigi jawa

Witam, wybieram się na wyścigi jawek do czech www.fichtl-klub.cz 29.05.2010 Tour de soda. Wybiera się może ktoś z forum? W tej chwili poleruje w środku nowe kolanko wydechowe i króciec ssący.Zamierzam pojechać na benzynie Shell V-power Racing + jakiś czerwony olej. Tłumik zakładam od golden sport. Co jeszcze mogę zrobić aby zwiększyć osiągi i jechać w klasie oryginalnych jawek? jaką wybrać świecę (jaka wartość cieplna)? Jakie są dysze w oryginalnym gaźniku nie blokowanym (mam blokowany ;/ )?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Czw 19:47, 13 Maj 2010    Temat postu:

w gaźniku są dysze 68 i 38

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 12:48, 14 Maj 2010    Temat postu:

Odblokuj gaźnik,jeżeli się tam wybierasz ;] Kup nowy króciec jak masz gdzie i od razu będzie on odblokowany, lub baw się z pilnikami ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Pią 12:56, 14 Maj 2010    Temat postu:

kupiłem nowy kruciec i wypolerowałem na lustro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Pią 13:23, 14 Maj 2010    Temat postu:

Świece weź taką na jakiej najlepiej ci Jawa jeżdzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 13:46, 14 Maj 2010    Temat postu:

Najlepiej byłoby wziąć f95 ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 15:38, 14 Maj 2010    Temat postu: Re: Wyścigi jawa

wojtekwrc napisał:
Witam, wybieram się na wyścigi jawek do czech www.fichtl-klub.cz 29.05.2010 Tour de soda. Wybiera się może ktoś z forum? W tej chwili poleruje w środku nowe kolanko wydechowe i króciec ssący.Zamierzam pojechać na benzynie Shell V-power Racing + jakiś czerwony olej. Tłumik zakładam od golden sport. Co jeszcze mogę zrobić aby zwiększyć osiągi i jechać w klasie oryginalnych jawek? jaką wybrać świecę (jaka wartość cieplna)? Jakie są dysze w oryginalnym gaźniku nie blokowanym (mam blokowany ;/ )?


A twoja jawka ile ci teraz leci ?? Może stożkowy filtr powietrza dużo to raczej nie da ale będzie się troszkę lepiej wkręcała na wyższe obroty no i załóż zębatkę 12 z z przodu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Nie 7:41, 16 Maj 2010    Temat postu:

zębatka 12 filtr stoźkowy jest zabroniony w klasie oryginał.Nie wiem ile mi teraz leci jestem w trakcie składania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Nie 8:16, 16 Maj 2010    Temat postu:

Wypoleruj denko tłoka i komorę spalania w głowicy. Możesz też wypolerować wszystkie kanały w cylindrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Nie 10:20, 16 Maj 2010    Temat postu:

o kanałach całkowicie zapomniałem xD denko tłoka i komora spalania w głowicy wypolerowana. W ten tydzień ją musze spróbować odpalić. Jak wszystko będzie OK i czas pozwoli to wypoleruję także kanały w cylindrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 12:56, 16 Maj 2010    Temat postu:

wojtekwrc napisał:
zębatka 12 filtr stoźkowy jest zabroniony w klasie oryginał.Nie wiem ile mi teraz leci jestem w trakcie składania


Jakim cudem 12-stka jest zabroniona,jeżeli oryginalnie taka była montowana ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:01, 16 Maj 2010    Temat postu:

Rozwierć gaźnik na średnicę 19 i go wypoleruj, splanuj głowicę (da ci to tyle, że bd mniej miejsca na wybuch mieszanki i po wybuchu tłok, korbowód i wał szybciej, mocniej i energiczniej się obróci i po przez to bd lepszy v-max i przyspiecha) jak masz rozpołowiony silnik to zrób polerkę skrzyni korbowej, skróć kolanko w tłumiku jak masz nie odblokowany i jeszcze kilka rzeczy by się dało zrobić. Musiał bym wiedzieć co już zrobiłeś to bym ci powiedział co jeszcze możesz zrobić : )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 18:22, 16 Maj 2010    Temat postu:

Kolega chyba zapomniał przecinka postawić :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Pon 5:50, 17 Maj 2010    Temat postu:

przemo ma rację xD zębatka jest dozwolona a filtr stożkowy nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dam92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:33, 22 Maj 2010    Temat postu:

małe OT jeśli tam będziesz popytaj skąd biorą częśći Very Happy tzn głowice słoneczka, 70cc itd wypytuj o wszystko adresy Very Happy ceny wszystko Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin