Tłok na 2 pierścienie

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kozak
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec/Kraków

PostWysłany: Nie 19:00, 26 Kwi 2009    Temat postu: Tłok na 2 pierścienie

Witam wszystkich
Zakupiłem ostatnio Ogara 200. Sprzęcik nie jeździł. Ale 2 weekendy i już jest całkiem nieźle. Wymieniłem tłok i pierścionki, przeczyściłem gaźnik i układ paliwowy oraz bak. Do czyszczenia baku użyłem ciekawej metody a mianowicie kupiłem kamyczki akwariowe i wsypałem do baku z odrobiną wody i wykonałem swojego rodzaju piaskowanie bak wyczyścił się idealnie i Ogarek śmiga już całkiem nieźle.

A wracając do tematu kupiłem zestaw (tłok pierścionki sworzeń i zabezpieczenia) produkcji indyjskiej bo akurat taki mieli. Nie ma z nim kłopotów, nie puchnie lecz jest to tłok na 2 pierścienie. Dzisiaj robiłem zamówienie w AGmocie i zamówiłem też tłok i mam pytanie czy na tłoku z 3 pierścieniami będę miał dużo lepszą kompresję i osiągi czy zmiana będzie mało odczuwalna ??

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 19:13, 26 Kwi 2009    Temat postu:

W jawce prawie wcale nie odczuwalna:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Nie 21:34, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Nie zdziw sie, jesli tlok z Ag-motu peknie Ci podczas pracy silnika, albo spiecze sie z cylindrem; radzilbym nie zakladac tego, no ale decyzja nalezy do Ciebie; w najgorszym wypadku szlifierka katowa i ciecie korbowodu Razz
A tak poza tym, to uwazaj przy zamawianiu z tej firmy; czesto zdarzaja sie im "pomylki", tzn. co innego zamawiasz, a co innego Ci przysylaja. Neutral
Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 21:59, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Oryginalne jawki czechosłowackie miały 2 pierścienie. Owszem zdarzały się wersje 3 pierścieniowe, ale rzadko.
To powinno Ci coś uzmysłowic Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 7:05, 27 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
Nie zdziw sie, jesli tlok z Ag-motu peknie Ci podczas pracy silnika, albo spiecze sie z cylindrem
Jak się umie założyć, dotrzeć, a przede wszystkim zrobić dobrze szlifa, to na tym tłoku da się jeździć. Po prostu trzeba dać mu ze dwie setki luzu więcej (shonować cylek)

Cytat:
A tak poza tym, to uwazaj przy zamawianiu z tej firmy; czesto zdarzaja sie im "pomylki", tzn. co innego zamawiasz, a co innego Ci przysylaja.
To prawda, dlatego ja forumowiczom (i nie tylko) kupuje części w agmocie osobiście i wysyłam [mieszkam koło agmotu...]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pon 7:37, 27 Kwi 2009    Temat postu:

macq napisal:
Cytat:
"Jak się umie założyć, dotrzeć, a przede wszystkim zrobić dobrze szlifa, to na tym tłoku da się jeździć. Po prostu trzeba dać mu ze dwie setki luzu więcej (shonować cylek)"

Uwierz, ze 0,02 zebranego wiecej materialu nie wystarcza. Wez pod uwage stop, z ktorego jest odlany tlok. Okazuje sie, ze rozszerzalnosc jego w cylindrze niejednokrotnie dochodzi do wyzszych wartosci, skrajnie jest to nawet i 0,5 [mm] i wiecej Exclamation Sprawdzone na wlasnej skorze; jesli znajde gdzies ten cudowny tlok rodem z Rzeszowa (oczywiscie bez aluzji do Ciebie Razz Wink ) to zrobie i wrzuce fotki. Oczywiscie, i na przycierajacy sie tlok jest sposob, - wiadomo, Polak potrafi. Ale to juz w innej bajce, moze w przyszlosci tuta wrzuce. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kozak
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec/Kraków

PostWysłany: Pon 22:06, 27 Kwi 2009    Temat postu:

Dzięki za odpowiedzi. Zrezygnowałem z zamówienia z AGMot i kupiłem brakujące pierdoły w sklepie w Krakowie, co prawda drogo ale lepsze to niż minimalne zamówienie za stówkę. Zostanę na razie przy tym tłoku co mam skoro sprawuje się całkiem nieźle Smile A do kolegi macq będę miał małą prośbę Smile Chodzi o kilka pierdułek z AGMotu, napiszę na pw jak będę miał już kompletną listę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 9:11, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Zamykam skoro się panowie dogadali Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin