Temp silnika Ogar 200 - Jawa 50
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Pią 22:38, 20 Sie 2010    Temat postu: Temp silnika Ogar 200 - Jawa 50

Witam! mam takie pytanie mam ogara 200 z silnikiem jawki, i tu pytanie mam do was jaka jest optymalna temp silnika? a jaka dopuszczalna? bo zamierzam sie wybrac w dluzsza trase i bede brał termometr elektroniczny przymocowany do cylindra i bede mial odczyt co 1 sek wiec chcialbym wiedziec do jakiej temp max mam jechac?

chodzi mi np ze zalozmy temp dopuszczalna to 200 stopni, to jak bede jechal i bede mial te 200 stopni to wtedy sie zatrzymuje gasze ogarka i czekam te pare min zeby ostyg troche i znow bym wznowil jazde.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyle dnia Pią 22:41, 20 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Sob 7:08, 21 Sie 2010    Temat postu:

A Ogarek na dotarciu czy nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Sob 16:22, 21 Sie 2010    Temat postu:

a co to ma do rzeczy?

chce po prostu wiedziec jaka jest optymalna temp silnika tak jak w samochodach np 70 -80 a jaka dopuszczalna np 110.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Sob 17:29, 21 Sie 2010    Temat postu:

W Jawce nie ma reguły na temperaturę.

A ma to do rzeczy, że ja na dotarciu to się bardziej grzeje i trzeba się co jakiś czas zatrzymać żeby nie zatrzeć, a jak Jawka dotarta to możesz jeździć ile ci się żywnie podoba bez zatrzymywania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 18:10, 21 Sie 2010    Temat postu:

Co do dotarcia to się zgadzam z twoją teorią , ale że po dotarciu możesz jeździć bez końca to się nie zgodzę, faktem jest to że czas jazdy bez postojów gdy się dotrze silnik wydłuża się znacznie , ale bez końca też nie można jeździć bo na bank się przegrzeje w te upały jakie teraz panują Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Sob 18:54, 21 Sie 2010    Temat postu:

wlasnie nie ma nic do rzeczy docieranie, bo jezeli bede znal opytmalna i dopuszczalna temp silnika to wtedy bede wiedzial kiedy sie zatrzymac zeby silnika nie zatrzec, bo jak tu pisalo o docieraniu, trzeba tylko pilnowac temp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Sob 18:54, 21 Sie 2010    Temat postu:

No wiesz jak ktoś chce jechać 500km to tam parę razy powinien się zatrzymać ale tak do 200km to nie potrzeba Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Sob 19:15, 21 Sie 2010    Temat postu:

I co będziesz termometrem patrzył temperaturę ? Tego nikt chyba nie sprawdzał, bo i po co. To się po prostu czuje kiedy motor jest gorący.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Sob 23:15, 21 Sie 2010    Temat postu:

bede mial termometr cyfrowy, i sonde przyczepie do cylindra i bedzie robic mi pomiar co 1 sek a wyswietlacz lcd przymocuje do kierownicy wiec bede wiedzial jaka jest temp i temu sie pytam jaka jest temp optymalna a jaka dopuszczalna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 23:20, 21 Sie 2010    Temat postu:

Podam taki przykład- chłodzone cieczą am6 mają najczęściej termostat, który włacza się przy 65/75 stopniach, temperatura optymalna takiego silnika to ok 85 stopni, dopuszczalna w granicach 110 stopni, zależnie jeszcze od cieczy chłodzącej. Jak to się ma do zwykłego powietrzaka- nie wiem, ale na pewno te temperatury są zblizone, a co do jawki nikt nie sprawdzał na pewno tego.. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Sob 23:32, 21 Sie 2010    Temat postu:

no to chyba musze sam na wlasnej skorze przetestowac, jakie sa objawy jak bedzie za duza temp silnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 6:31, 22 Sie 2010    Temat postu:

przegrzanie? zatarcie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 7:38, 22 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
nie wiem, ale na pewno te temperatury są zblizone
Nieprawda! 130 stopni na powietrzaku nie robi żadnego wrażenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 11:02, 22 Sie 2010    Temat postu:

Pyle napisał:
no to chyba musze sam na wlasnej skorze przetestowac, jakie sa objawy jak bedzie za duza temp silnika?

ja ci podam prosty sposób po prostu jak będziesz chciał sprawdzić to splujnij na cylinder jeżeli ślina zacznie tylko leciutko wrzeć to znaczy że można jechać dalej a jeżeli ślina będzie tak wrzeć i syczeć że ze tak powiem "ucieknie z cylindra" to należy zrobić przerwę........ mam nadzieje że wiesz o co chodzi zrób sobie test na rozgrzanym piecu spuść na niego kropelkę wody i wtedy zaobserwujesz Very Happy a objawy to zapewne ubędzie dużo mocy podczas przegrzania Wink PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Nie 21:27, 22 Sie 2010    Temat postu:

no nie wiem, u mnie to ta slina tak zaczela wrzec i dym z niej zaczal leciec i bardzo szybko wyparowała i tak deczko skakała to co juz przegrzany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin