Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
szlif...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 17:22, 19 Lut 2008    Temat postu: szlif...

a więc tak chciałem was zapytać czy można zrobić od razu cylinder na rozmiar 4 czy któregoś szlifu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Wto 17:35, 19 Lut 2008    Temat postu:

można zrobić z nominału 4 szlif. tlyko po co pytanie ?? nie lepiej jest zrobic na pierwszy czy drugi, zależy od stopnia zuzycia tuleii a potem ponownie dać na szlif żeby jeden cylinder dłuzej wykorzystać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 17:55, 19 Lut 2008    Temat postu:

a to daje większego kopa nie...??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 18:42, 19 Lut 2008    Temat postu:

Większa komora spalania , ale spada stopień sprężania Wink Więc jak chcesz mieć kopa to nic nie rób Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Wto 18:46, 19 Lut 2008    Temat postu:

wystarczy splanowac glowice o 0,5 mm i bedzie dobrze:]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Wto 20:28, 19 Lut 2008    Temat postu:

motórzysta: głupoty gadzasz... zwiększenie objetosci cylindra przez szlif nie zmienia stopnia spręzania. jest on taki sam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Śro 12:25, 20 Lut 2008    Temat postu:

a ja wam powiem że sracie wszyscy, szlif to gówno na krótką metę i tyle, komprecha po szybkim czasie wraca do stany sprzed szlifu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 14:05, 20 Lut 2008    Temat postu:

szlif sie robi jak masz zuzyty cylinder jak tłok zamiast góra dól ( w przypadku jawki przód tył Razz ) chodzi lata na boki juz Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Śro 14:11, 20 Lut 2008    Temat postu:

capitan2 masz racie w tych komarkach tak jest ale przy samochodach czy motorach i skuterach, do skuterów cylindry kosztują ponad 500 to nie spada stopień sprężenia:] nawet po szlifie.
A przy komarkach co cylinder kosztuje po 40 zł to wiadomo ze spada:]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 22:44, 20 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
a ja wam powiem że sracie wszyscy, szlif to gówno na krótką metę i tyle, komprecha po szybkim czasie wraca do stany sprzed szlifu.
Takie pierdoly to az zal czytac. Tuleja zeliwna ma to do siebie, ze mozna ja spokojnie obrabiac i nie traci ona swojej twardosci. Wszystko zalezy od jakosci wykonanego szlifu, rodzaju tloka, pierscieni, sposobu eksploatacji silnika itp. Jesli Twoja jawka tracila kompresje zaraz po szlifie, to sorki, ale ktos tu popelnil blad.

Szlif nie zmienia stopnia sprezania (no bo jak moze to zmienic?!), moze sie nieznacznie zmienic kompresja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Czw 11:00, 21 Lut 2008    Temat postu:

macq napisał:
Cytat:
a ja wam powiem że sracie wszyscy, szlif to gówno na krótką metę i tyle, komprecha po szybkim czasie wraca do stany sprzed szlifu.
Takie pierdoly to az zal czytac. Tuleja zeliwna ma to do siebie, ze mozna ja spokojnie obrabiac i nie traci ona swojej twardosci. Wszystko zalezy od jakosci wykonanego szlifu, rodzaju tloka, pierscieni, sposobu eksploatacji silnika itp. Jesli Twoja jawka tracila kompresje zaraz po szlifie, to sorki, ale ktos tu popelnil blad.

Szlif nie zmienia stopnia sprezania (no bo jak moze to zmienic?!), moze sie nieznacznie zmienic kompresja.


jak juz cos to na odwrot. Kompresje tracis jak nie ma szczelnosci pomiedzy cylindrem a pierscieniami. Po szlifie kompresja jest dobra a stopien sprezenia mniejszy, wkoncu zwieksza sie objetosc wewnetrzna w cylku, a np, jak splanujesz glowice to stopien sprezenia rosnie a ogólnaobj. wewnetrzna cylka + glowica sie zmniejsza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 13:25, 21 Lut 2008    Temat postu:

jeżeli masz zużyty cylinder to ledwo jedzie bo nie można sprężyć dobrze mieszanki bo jest ch*jowa kompresja. stopień sprężania rośnie po szlifie bo wiecej mieszanki jest spręzane....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 13:53, 22 Lut 2008    Temat postu:

mylicie pojecia stopien sprezania i cisnienie sprezania

Stopien sprezania to stosunek objętosci cylindra silnika w DMP i objętosci cylindra silnika w GMP, a cisnienie sprezania to cisnienie wytwarzane podczas suwu sprezania...

Stopien sprezania przez szlif NIE ulega zmianie, za to przez planowanie, zmiane korby, zmiane tloka- jak najbardziej. Powtarzam- szlif nie zmienia stopnia sprezania, gdyz moze rosnie objetosc (nieznacznie), ale stosunek pozostaje taki sam

Cisnienie sprezania mozna zwiekszyc przez lepsze dopasowanie do siebie tloka i cylindra, scislej zapewnienie odpowiednich luzow miedzy nimi. Czyli znowu jestesmy przy szlifie.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pią 19:39, 22 Lut 2008    Temat postu:

macq: twoja wypowiedź przeczy samej siebie Razz bo najpierw piszesz że jest to stosunek objętosci w dmp i gmp to oki ale jeżlei robimy szlif to mzieniamy objetosc przecież Razz a wiec stopień minimalnie ale rosnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawasaki
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Skarżysko-Ostrowiec

PostWysłany: Nie 14:42, 24 Lut 2008    Temat postu:

ja sie w szlify nie bawie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin