słaby ogar 200
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jakub730
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe

PostWysłany: Sob 9:12, 24 Kwi 2010    Temat postu: słaby ogar 200

Witam. Jestem tutaj nowy. Mam ogara 200. Kupiłem go i był w dość kiepskim stanie. Dzwoniły pierścienie, sprzęgło było spalone i po prostu był słaby. Postanowiłem zrobić mu remont. Wymieniłem tarcze sprzęgła, był zrobiony szlif cylindra(2) nowy tłok pierścienie, głowica, gaźnik itd.Wyregulowałem gaźnik i ustawiłem zapłon i ogar jest nadal dość słaby. Pisze dlatego,bo kolega kupił jawke i nic w niej nie robił i jest o wiele mocniejsza od mojego ogara. kompresje mają podobną (7-8 atmosfer). Przekładaliśmy gaźniki, filtry powietrza, tłumiki i dalej to samo. Ja mam z przodu zębatkę 11z a kumpel ma 12z, więc mój powinien być mocniejszy. Co może być przyczyną że ogar jest słabszy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Sob 9:29, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Hamm a dobze go dotarles 500km jezdziles nieprzekraczajac 30 ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 13:05, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Zapłon z przerywaczem jeszcze raz do regulacji. A co do docierania to ono nie daje takich rezultatów, mój bez docierania dobrze jeździł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Sob 15:11, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Ty sie slyszysz ??? bez docierania dobrze jezdzil wes lepiej sie nie odzywaj kazdy sprzedawca na calym swiecie jak kupujesz cylinder itp to DOCIERAJ a ty mowisz ze bez docierania dobze jezdzi SMIECH

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kusiu175
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Perła

PostWysłany: Sob 15:31, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Poziom paliwa spróbuj poprawić i dobrze wyczyść gaźnik. A słyszałem też o teorii słabego silnika że tylny hamulec jest za bardzo zaciśnięty. Więc spróbuj poluzować tylny hamulec

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 18:36, 24 Kwi 2010    Temat postu:

[Pro][Boszcz] napisał:
Ty sie slyszysz ??? bez docierania dobrze jezdzil wes lepiej sie nie odzywaj kazdy sprzedawca na calym swiecie jak kupujesz cylinder itp to DOCIERAJ a ty mowisz ze bez docierania dobze jezdzi SMIECH

Kup słownik języka Polskiego to pogadamy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub730
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe

PostWysłany: Sob 18:45, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Gaźnik jest napewno czysty, bo go ostatnio wygotowywałem w wdzie z płyem do mycia naczyń. (tak przeczytałem na forum).poziom paliwa też mam dobrze ustawiony. koło z tyłu też mi nie hamuje. Dodam jeszcze, że mój ogar pali od kopa czy ciepły, czy zimny a kolegi zawsze tak za około 3 kopem. Po remoncie ogar chodzi tak jakby bardziej "sucho" nie wiem jak to nazwać. Jawka mojego kolegi pracuje bardziej jak chart 210. Silniki pracują tak jakby nie były to te same modele.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Sob 20:25, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Plusminus hehe zachwujesz sie jak przedszkolak jak juz nic madrego nie mozesz powiedziec to sie detali czepiasz ic sie poucz troche a potem sie na forum udzielaj.No jakub jest tak ze niby te same silniki niby ta sama firma wszystko tak samo skladala a jednak kazdy silnik pracuje inaczej tak juz jest ;(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 20:43, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Więc mechaniku drogi wyjaśnij mi co znaczy termin docieranie. Prawda, coś takiego istnieje i jest bardzo potrzebne szczególnie w nowych silnikach lub po generalnym remoncie, ale jeżeli zmienia się cząstkowe części to nie daje to takiego rezultatu jak jest w temacie opisane, v-max może spaść o ok 3km/h przy złym docieraniu, ale czy to taka różnica? A że się tak zapytam Twoja wiedza odwołuje się do jakich silników?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogaron
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Nie 6:43, 25 Kwi 2010    Temat postu:

[Pro][Boszcz] napisał:
Plusminus hehe zachwujesz sie jak przedszkolak jak juz nic madrego nie mozesz powiedziec to sie detali czepiasz ic sie poucz troche a potem sie na forum udzielaj.No jakub jest tak ze niby te same silniki niby ta sama firma wszystko tak samo skladala a jednak kazdy silnik pracuje inaczej tak juz jest ;(


Używaj polskich znaków lub wypie*dalaj bo nie da się tego czytać.

Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Nie 7:58, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Nigdzie nie jest napisane ze mam ladnie pisac mam pomagac wiec jap* leszcz* docieranie jest wazne nawet przy wymianie pierscieni i jest to bardzo wazne i v-max nie spada o jakies 3 hmh hah tylko o jakies 10-15 nawet jak zle pierscienie dotrzesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub730
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe

PostWysłany: Nie 8:22, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Dzięki za rady. Jeśli chodzi o docieranie to jeżdziłem bardzo spokojnie, więc jest chyba dobrze dotarty. Nie ma co się wiele przejmować, bo moc to jeszcze nie wszystko.Jeszcze raz dokładnie wszystko przeczyszcze i wyreguluje to może coś sie poprawi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Nie 8:23, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Ale tak zapytam ile on teraz ci idzie ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 8:32, 25 Kwi 2010    Temat postu:

[Pro][Boszcz] napisał:
Nigdzie nie jest napisane ze mam ladnie pisac mam pomagac wiec jap* leszcz* docieranie jest wazne nawet przy wymianie pierscieni i jest to bardzo wazne i v-max nie spada o jakies 3 hmh hah tylko o jakies 10-15 nawet jak zle pierscienie dotrzesz.

To było do mnie, czy koło mnie? Bo widzę że zgrywasz przed kompem ważniaka, a tako to się chowasz żeby Cię nie rozdeptali. Z racji swojej przykróć swój język, dobrze Ci radzę.
A jeśli docierasz to dobrze, Twoje moto, Twój rozum i Twoje rozumowanie, wiec taczaj się 500km 30km/h, a po 700km znów zmieniaj pierścienie Laughing
Do autora tematu, sprawdź przerwę na przerywaczu, bo wczoraj właśnie miałem taki przypadek, ze przerwa była lekko za duża i ogar ledwo co jechał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Nie 8:42, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Lo kur*va jakie ty masz dojazdy ?? domnie czy kolomnie hah smiac mi sie chce jak ciebie czytam ;p alemniejsze o to pierscieni chyba nikt normalny nie zmienia po 700 km po 2 w 3 tygodnie potrafie 1300 zrobic.Mysl co chcesz ale dobre dotarcie to klucz do wszystkiego a tak nawiasem same pierscienie dociera sie 200km Nie ma sensu sie klucic jestesmy tu po to zeby pomagac Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin