Silnik jawki w terenie...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 6:56, 10 Maj 2009    Temat postu: Silnik jawki w terenie...

No właśnie... Tutaj wypowiadamy się czy silnik jawki daje sobie rade w terenie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:13, 10 Maj 2009    Temat postu:

Moim zdaniem zebatka 11 i jest git sam jeżdze i wiem ze niejest tak żle 2 i 1 mieszam i idzie pieknie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Nie 8:07, 10 Maj 2009    Temat postu:

dosc dobry w terenie gdzie nie rozwijasz tych 40 to 1 i 2 jako tako sie dobre, choc napewno silnik nie jest tak elestyczny jak wsk ..... 1 dosc mocna mozna kopac dolki , do 2 sie rozpedzasz i pod gorki jako takie podjedziesz , tylko chlodzenie nie najlepsze i silnik troche nisko a to gałęzia oberwie a to w kałuży cylinder pierdyknie . A no i problemy z zapaleniem na kopa w lesie to niezbyt dobre bo co na pycha bedziesz bral pod góre po mokrej trawie , albo błocie ? Sam zdecydowanie polecam do lasu wski Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Nie 8:09, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Nie 8:25, 10 Maj 2009    Temat postu:

według mnie jak na 50 dobrze się sprawuje mam zębatkę 12z i daje ogar radę Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XDHubi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:52, 10 Maj 2009    Temat postu:

ja prawie zawsze jeżdżę ogarek po lesie xD i mogę powiedzieć że nawet nawet się sprawuje ale jak jeździłem WSK np. to czuć różnicę rzeczywiście lepiej od ogara ale ogar jednak lżejszy i mniejsze ryzyko gleby chyba jest jak sie umie dobrze prowadzic motor w terenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qziok
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chęciny

PostWysłany: Nie 10:12, 10 Maj 2009    Temat postu:

sprawdza się nawet dobrze szczególnie jeśli założysz kostkę do tylne koło

problem to grzejący się silnik
oraz zawieszenie ale jak dasz amortyzatory od WSK-i to jest dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 10:19, 10 Maj 2009    Temat postu:

ale jak załozysz amor od wsk to trzeba zmienic chyba piaste koła bo nie wchodzi ztego co pamietam. nie jestem pewnien tylko spekuluje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vince
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bro.

PostWysłany: Nie 10:42, 10 Maj 2009    Temat postu:

Mi się bardzo dobrze sprawuje mam go w 100% odblokowanego itp.
Lepsze części mój ogar jeździ na zębatce 11 i jest bardzo dobrze.
Do tego cały crossowy wygląd błotnik od crossa w górze itp.Tył wysoko bez błotnika na amorach od WSK.
Sprzęt moim zdaniem 100% na teren;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 11:39, 10 Maj 2009    Temat postu:

sorber napisał:
ale jak załozysz amor od wsk to trzeba zmienic chyba piaste koła bo nie wchodzi ztego co pamietam. nie jestem pewnien tylko spekuluje.
Koledze jak sądze chodziło o tył- tam nic nie trzeba przerabiać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 12:22, 10 Maj 2009    Temat postu:

ja tam śmigam po lasach łąkach itd i powiem że mi się bardzo dobrze sprawuje pod średnie górki takie ze 30(stopni) to na dwójce wyjeżdżam, jakąś lżejszą ramę znaleźć i całkiem fajny moto do lasu ale wiadomo wska lepsza ale ogar do lasu w pełni wystarczy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LoKo994
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Oborniki WLKP

PostWysłany: Nie 13:43, 10 Maj 2009    Temat postu:

Ja w większości też jeżdże po lesie i nie jest źle. Ale w głębokim piachu ( np: żeby ruczyć ) to silniczek nie daje rady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qziok
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chęciny

PostWysłany: Nie 13:55, 10 Maj 2009    Temat postu:

tak o tył mi chodziło tam amorki pasują idealnie są fajne bo takie sprężyny niklowane i motor jest tak ze 3 cm może więcej wyższy, bo jak normalne masz to większy dołek lub wyskok to kolo ociera o błotnik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 16:59, 10 Maj 2009    Temat postu:

Heh jeśli chodzi tylko o "przejazd" czy tam lajtowe pojeżdzenie po lesie to jak da sie kostke na koła to idzie jakoś jeździc. Tylko, że poszalec się tym nie da, bo co to za przyjemnosc jechac 10km/h i w dodatku jak jest pod góre i piach to nie da sie wyjechac bo ma za malo mocy? Very Happy I nie mówię tu tylko o jawkach, WSK i reszta też, chociaz wsk 175 juz nawet daje rade, bo 14KM to nie 3,5...
Podsumowując: da się jawką lajtowo pojeździc po lesie itp. ale nie ma czego wymagac. Ja osobiście wjechałem w teren tylko raz (i zarazem ostatni). Preferuje raczej motocykle 40 konne Razz
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MIODEK
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 17:12, 10 Maj 2009    Temat postu:

Ja mam kostke styłu zębatke 11 odblokowany w 100% i śmiga po lasach po ubitych drogach idzie jak głupia nie prawda że kostka=muł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XDHubi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:16, 10 Maj 2009    Temat postu:

poszaleć za bardzo może sie nie da ale nie dlatego że dużo za słaby sprzęt a dlatego że poskakać się ogarem nie da bo potem są katastrofalne skutki w zawieszeniu nawet sam odczułem xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin