remont pytanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 16:18, 20 Mar 2013    Temat postu:

Za szlif bez honowania to tyle zapłacisz a honowanie trwa już trochę dłużej. A co do wału, to gdybym ja regenerował to na pewno mniej jak 100zł bym nie wziął, przecież to trochę trwa żeby wał rozmontować, złożyć na nowych łożyskach, nowej korbie, wycentrować i wyważyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pon 16:18, 08 Kwi 2013    Temat postu:

jeszcze pytanie do was hmm pytanie takie jak w tym linku :
http://www.jawa50.fora.pl/usterki,3/jak-wybic-lozysko,15809.html
da się usunąć to łożysko bez pomocy spawarki? czy grzejąc ją palnikiem na propan butan dam rade je jakoś wydostać? nie uszkadzając grzaniem kapy ? może ktoś z was ma jeszcze jakiś sposób na wybicie ów łożyska... bo wymieniam wzystkie a to jest strasznie wylatane a gdybym je ominął będzie miało jakiś większy wpływ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 19:14, 08 Kwi 2013    Temat postu:

W te łożysko wchodzi wałek zdawczy mocy i sie na nim opiera, więc ma znaczenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 18:34, 09 Kwi 2013    Temat postu:

Jak umiesz spawać to za dużo nic nie nagrzejesz bo to tylko ma być przyklejone. Swoją drogą poszukaj tematu, gdzieś już było o tym, na upartego można zrobić ściągacz, pokombinować choć najprościej dospawać coś do łożyska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekwozniak98
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:16, 09 Kwi 2013    Temat postu:

Jak to szlif bez honowania to własnie honownicą robi się szlif a rozciśnięcie wału prasą to moment ustawianie tylko chwilę schodzi ten co to robił lub widział jak to się robi to wie o czym mówię wiem że robią też szlify tokarnią ale to nie jest do tego przeznaczone tak jak mówię szlif od początku do końca robi się honownicą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 22:38, 09 Kwi 2013    Temat postu:

tomekwozniak98 jak są głębokie rysy lub ktos sie uprze żeby zrobić 10 nadwymiar z przecharatanego nominału to się najpierw toczy a później honownica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekwozniak98
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:43, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Tak zgadzam się jak ktoś się uprze to różne przeróbki morze zrobić ale i tak z jawki ścigacza nie zrobi tylko skróci żywot silnika jawka to motorek do niedalekich podjazdów i jak ktoś go szanuje to chodzi super bez żadnych przeróbek ja miałem mustanga pużniej go sprzedałem i kupiłem jawę 20 pionier i chodzi super na oryginalnym silniku zrobiony tylko szlif i wał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 17:08, 10 Kwi 2013    Temat postu:

łożysko już dawno wymieniłem Wink zrobiłem to troche po chamsku bo naciąłem rowek w pokrywie zarazem przecieło się łożysko i w tren rowek wkładam śrubowkret podwadzam i bajer Smile bynajmniej będzie łatwiej przy następnej wymianie chciał bym się wam pochwalić a raczej pożalić jak gościu wczoraj mi wcisnął cylinder 60 :/ w zasadzie cały komplet i dziś przy montażu pierscieni jeden pękł pojechałem do goscia to jeden taki kosztuje 4 zł.. jak się okazało nie pasował ... przyszlifowałem nawet rowki na zamek i nic nie dało.. wkońcu w złości mi pękł heh dwa nowe zostały jeden założyłem stary z tłoka po 4 szlifie no i jakaś kompresja jest dziś go odpaliłem to kupa isker się waliła dałem za to 90 zł ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin