Remont jawki w zimę.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RoN
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:57, 24 Paź 2010    Temat postu: Remont jawki w zimę.

Witam chciał bym zrobić remont jawki w zimę będę chciał usłyszeć wasze opinie,
ponieważ nie wiem czy to się opłaca robić?
wymienię na pewno:
cylek na 60 cm3
tarcze sprzęgła
zębatkę zdawczą
kosz sprzęgła
filtr stożek gąbka
kolanko tłumik
i zębatki skrzyni biegów (te zniszczone)
nowy lakier
opony i felgi
tylni hamulec (ponieważ nie posiadam)
zastanawiam się czy wymienić:
wał korbowy na wzmacniany
zapłon
wszystkie linki
licznik(mam pękniętą wskazówkę)

Z racji tego, ze to Twój pierwszy post, upomnienie słowne, lecz jeżeli do jutra nie poprawisz licznych błędów ortograficznych, poleci pełny warn
~Profi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RoN dnia Pon 9:52, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 12:01, 24 Paź 2010    Temat postu:

najpierw opłaci się zainwestować w słownik i chodzić na lekcję J. Polskiego w szkole

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Nie 13:02, 24 Paź 2010    Temat postu:

Pomińmy kwestję twojego pisma. A co do napraw i wymiany części to wszystko co jest zepsute to chyba należy wymienić a jeśli masz nadmiar kasy to wymień też licznik i może linki bo reszta jeśli działa to zostaw a ten wał wzmacniany to bajka, co do felg to wystarczy wyczyścić(poszukaj na forum).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrek707
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 14:48, 24 Paź 2010    Temat postu:

TO i ja się wypowiem : CYLEK 60ccm to najwiekszy szajs, zresztą to jest 55. Lepiej wyjdziesz przerabiając oryginalny czeski na 60 jezeli juz tak bardzo pragniesz zrobić z jawki demona. Wzmacniany wał to wymysł sprzedających go na allegro, również lepiej oddać porządny orginalny do regeneracji. To tyle z mojej strony.

PS. przód nie przut, wsazÓwka nie wskazuwka , zĘbatka nie zEMbatka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RoN
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:01, 25 Paź 2010    Temat postu:

Przepraszam za błędy w pisowni .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Pon 17:14, 25 Paź 2010    Temat postu:

O tych cylindrach mówi się 55 ale wiem jak ktoś do tego doszedł, i jego liczenie było błędne, bo liczył tylko objętość cylindra i wtedy wychodzi ok 55 a POJEMNOŚĆ SKOKOWA= POJEMNOŚĆ CYLINDRA + POJEMNOŚĆ KOMORY SPALANIA i razem da to wynik przybliżony do 60, na pewno nie pełny. To tak w ramach ścisłości.
Wał "wzmacniany" i cylinder "55 cm3"? Mam te wynalazki w Komarku i bdb się sprawuje.
Wystarczy dobrze dotrzeć i lata bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mięta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:23, 25 Paź 2010    Temat postu:

Gościu co piszesz głupoty, że co??

Przecież pojemność liczy się ze wzoru na pole walca czyli:
pi*r^2 * skok tłoka pi masz stałe czyli 3,14 a r (w cylindrze pseudo 60) bodajże 20mm (bo d=40mm) więc masz 20^2*3,14*44(skok tłoka w jawce jeśli się nie mylę)=55264mm^3 czyli 55,264cm^3 Very Happy

Pojemność komory spalania nie ma nic do pojemności. Jedynie ma wpływ na kompreche => moc silnika

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Pon 17:24, 25 Paź 2010    Temat postu:

Poczytaj trochę starych książek a chociaż "Jeżdżę motorowerem" i tam Ci pisze.
Przecież mieszanka napełnia cylinder razem z komorą spalania.
A pojemność komory spalania to około 3-4cm3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek dnia Pon 17:26, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mięta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:27, 25 Paź 2010    Temat postu:

Irek napisał:

Przecież mieszanka napełnia cylinder razem z komorą spalania.


No i co to ma do pojemności cylindra? aa zresztą nie będę się kłócił....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Pon 17:29, 25 Paź 2010    Temat postu:

No to że mieszanka zajmuje objętość także komory spalania, bo przecież jej pojemność nie wynosi 0cm3 no nie?
Jeśli nie mam racji, oczywiście nie będę się sprzeczał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin