Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RoN
Nowy

Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:57, 24 Paź 2010 Temat postu: Remont jawki w zimę. |
|
|
Witam chciał bym zrobić remont jawki w zimę będę chciał usłyszeć wasze opinie,
ponieważ nie wiem czy to się opłaca robić?
wymienię na pewno:
cylek na 60 cm3
tarcze sprzęgła
zębatkę zdawczą
kosz sprzęgła
filtr stożek gąbka
kolanko tłumik
i zębatki skrzyni biegów (te zniszczone)
nowy lakier
opony i felgi
tylni hamulec (ponieważ nie posiadam)
zastanawiam się czy wymienić:
wał korbowy na wzmacniany
zapłon
wszystkie linki
licznik(mam pękniętą wskazówkę)
Z racji tego, ze to Twój pierwszy post, upomnienie słowne, lecz jeżeli do jutra nie poprawisz licznych błędów ortograficznych, poleci pełny warn
~Profi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RoN dnia Pon 9:52, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Strzelba95
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Nie 12:01, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
najpierw opłaci się zainwestować w słownik i chodzić na lekcję J. Polskiego w szkole
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alan890
Wymiatacz

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Nie 13:02, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Pomińmy kwestję twojego pisma. A co do napraw i wymiany części to wszystko co jest zepsute to chyba należy wymienić a jeśli masz nadmiar kasy to wymień też licznik i może linki bo reszta jeśli działa to zostaw a ten wał wzmacniany to bajka, co do felg to wystarczy wyczyścić(poszukaj na forum).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jedrek707
Bywalec

Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 14:48, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
TO i ja się wypowiem : CYLEK 60ccm to najwiekszy szajs, zresztą to jest 55. Lepiej wyjdziesz przerabiając oryginalny czeski na 60 jezeli juz tak bardzo pragniesz zrobić z jawki demona. Wzmacniany wał to wymysł sprzedających go na allegro, również lepiej oddać porządny orginalny do regeneracji. To tyle z mojej strony.
PS. przód nie przut, wsazÓwka nie wskazuwka , zĘbatka nie zEMbatka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RoN
Nowy

Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:01, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Przepraszam za błędy w pisowni .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Irek
Początkujący

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Pon 17:14, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
O tych cylindrach mówi się 55 ale wiem jak ktoś do tego doszedł, i jego liczenie było błędne, bo liczył tylko objętość cylindra i wtedy wychodzi ok 55 a POJEMNOŚĆ SKOKOWA= POJEMNOŚĆ CYLINDRA + POJEMNOŚĆ KOMORY SPALANIA i razem da to wynik przybliżony do 60, na pewno nie pełny. To tak w ramach ścisłości.
Wał "wzmacniany" i cylinder "55 cm3"? Mam te wynalazki w Komarku i bdb się sprawuje.
Wystarczy dobrze dotrzeć i lata bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mięta
Częsty bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:23, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Gościu co piszesz głupoty, że co??
Przecież pojemność liczy się ze wzoru na pole walca czyli:
pi*r^2 * skok tłoka pi masz stałe czyli 3,14 a r (w cylindrze pseudo 60) bodajże 20mm (bo d=40mm) więc masz 20^2*3,14*44(skok tłoka w jawce jeśli się nie mylę)=55264mm^3 czyli 55,264cm^3
Pojemność komory spalania nie ma nic do pojemności. Jedynie ma wpływ na kompreche => moc silnika
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Irek
Początkujący

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Pon 17:24, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Poczytaj trochę starych książek a chociaż "Jeżdżę motorowerem" i tam Ci pisze.
Przecież mieszanka napełnia cylinder razem z komorą spalania.
A pojemność komory spalania to około 3-4cm3
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irek dnia Pon 17:26, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mięta
Częsty bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:27, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Irek napisał: |
Przecież mieszanka napełnia cylinder razem z komorą spalania. |
No i co to ma do pojemności cylindra? aa zresztą nie będę się kłócił....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Irek
Początkujący

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Pon 17:29, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
No to że mieszanka zajmuje objętość także komory spalania, bo przecież jej pojemność nie wynosi 0cm3 no nie?
Jeśli nie mam racji, oczywiście nie będę się sprzeczał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|