Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bebot
Częsty bywalec

Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:34, 03 Mar 2009 Temat postu: Prawo jazdy A1 |
|
|
Witam
przepraszam za moją następną nieobecność, ale ze względu na brak czasu przychodzę tu tylko, gdy coś chcę
Wiecie, jak jest z prawem jazdy A1? Od kumpla słyszałem, że już można wyrobić od 16 lat na 125, ale nie jestem przekonany, czy chłop dobrze gada
A jeśli można, to ile kosztuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
szalony
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Wto 16:48, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dobrze gada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 16:56, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
można, ale to się nie opłaca bo to jest na motocykle do 125ccm i mocy 11kW czyli jakieś 15-16km :/ czyli nawet MZ sobie nie pośmigasz. a koszt jest jak normalnego prawka czyli na motor to jest chyba jakieś 900zł teraz moją wejść te pojeb*ne przepisy na AM, A1, A2, A poczytaj w necie bo nie chce mi sie rozpisywać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hakuj
Wymiatacz

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Wto 17:04, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
zanim to wejdzie to ja zdaze zrobic prawko na moto za 3 lata xD no chyba ze nasz Donek pękniety kondonek sobie przypomni zem oze jeszcze pozdzierac z nas troche kasy .... Jesli nie masz zamiaru w przyszlosci sie przesiadac na cos wiekszego to ise nie oplaca robic A1. I co bedzie szpan bo kupisz sobie nsr albo cbr 125 ? To jzu przezytek , takich osob jest mnostwo i to juz nudziarstwo , chyba ze se kupisz jakiegos czopera 125 typu intruder , w kazdym razie ja A1 nie mam zamairu robic , zrobie B i A i mam spokoj na cale zycie ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 17:23, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
robiłem swego czasu A1 wiec mogę conieco powiedzieć
Cytat: | Jesli nie masz zamiaru w przyszlosci sie przesiadac na cos wiekszego to ise nie oplaca robic A1 | Nie masz racji. Po pierwsze nie od razu siądziesz na 600+ po zrobieniu A, bo się po prostu zabijesz na drugim zakręcie. Jeżdzenie na motocyklu wymaga pokory. Po drugie mając A1 odpada Ci teoria (na kursie i na egzaminie), oraz ogólnie łatwiej jest przez to wszystko przejść. A tak btw to straszne ceny Wy macie za prawko na moto, u mnie 450zł
Cytat: |
I co bedzie szpan bo kupisz sobie nsr albo cbr 125 ? To jzu przezytek , takich osob jest mnostwo i to juz nudziarstwo | Też nie lubię 125, ale dwusuwowa 125 dorównuje 500tce 4t. No spalanie i charakterystyka nie ta, ale 125 wcale nie są wolne, słabe.... no tyle, że cholernie kosztowne (przynajmniej w przypadku 2T)
Cytat: | chyba ze se kupisz jakiegos czopera 125 typu intruder | Małe i w ogóle nie jedzie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Wto 17:25, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Wto 17:27, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ehh to się wogóle nie opłaca bo od 16 lat się A1 robi. Więc pomyśl sobie że za 2 lata zrobisz prawko kategorii A... NIe wolno odrazu siadać na 600tke ale na tą 125tke luzem a potem na coś większego się przesiadasz i tyle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stopakropa
Początkujący

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:40, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jedna z najmocniejszych szosowych 125 to Cagiva Mito Evo, która wyciąga około 40 KM, czyli niewiele mniej od np. Suzuki GS 500, a ze względu na mniejszą masę rekompensjuje te 7-koniową różnicę, dodatkowo ma także amortyzator skrętu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 17:46, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No tyle, że mitówka bez remontu 15 000 tyś przejedzie i już ma przedmuchy, a gska 100 000- 150 000 bez problemu jeździ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hakuj
Wymiatacz

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Wto 17:47, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
na poczatek to dobrze siep rzesiasc na ETZ 250 lub jawke 350 , potem jakies szosowe 400 - 500 potem mocne 600 i na koncu 1000 w przypadku czoperow pojemnosc nie odgrywa az takiej róznicy bo nie wyciagaja za wiele i prowadze sie podobnie , MACQ : wiem ze te 125 moze nei sa najszybsze , ale jest to juz 125 w 4t dwucylindrowe i mozna takim robic dluzsze trasy , czy jam owie ze on do scigania ma byc dobry ? Sam planuje po zrobieniu A cos typu ETZ 250 potem ER 500 albo GS 500 albo bandit 400 zalezy jak sie los potoczy bo moze bede zbieral na jakis fajowy samocohdzik
PS POST NR 1000
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Wto 17:49, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Wto 17:52, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Hakuj Grarulację
A no właśnie tu jest racja to a1 się nie opłaca zabardzo. No chyba że strasznie kasiasty jesteś to ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 18:00, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Gdzie Ty 125ccm 2 cylindrowe masz? No poza jakimiś egzotykami, cebra ma 1 gara.
Cytat: | na poczatek to dobrze siep rzesiasc na ETZ 250 lub jawke 350 | Bron Cie szatan przed jawa 350, pali wiadrami. 125 2T też można robić dłuższe trasy, choć każdym ścigiem uprawianie turystyki to męka dla kręgosłupa, rąk, dupy....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 18:03, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no na A1 nawet MZ nie będziesz mógł jeździć, ba nawet MZ 150!! a to już lipa, a co do motoru to ja we wrześniu kupuje Kawasaki GPZ 500S dlatego, ze dwa gary czyli dwa gaźniki do regulacji (mniejsze koszty niż w przypadku 4 gaźnikowca) chlodzony cieczą, duży (co w moim przypadku odgrywa pierwszorzędne znaczenie) no i za 4,5tys można kupić egzemplarz z przebiegiem 30tys km rocznik 96
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PrzemeK93
Wymiatacz

Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Wto 18:23, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
prawo jazdy kategori A1 kosztuje w granicach 400-500 zl czyli tak jak za kategorie A a co do tych koni to nikt ci nie bedzie sprawdzal ile twoje moto tego ma. i moim zdaniem sie opaca to zrobic bo z tego co wiem to od wakacji ma wejsc ustawa o tym ze kategoria A bedzie mozna zrobic dopiero po ukonczeniu 24 lat ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek1993
Wymiatacz

Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 18:59, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wiec lepiej sobie kasę odłóż i zbieraj an lepsze moto a za dwa lata zdasz, bądź nie, kat. A i kupisz sobie coś fajnego za te kasę co byś włożył w A1 i moto 125ccm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hakuj
Wymiatacz

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Śro 14:12, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Gdzie Ty 125ccm 2 cylindrowe masz? No poza jakimiś egzotykami, cebra ma 1 gara.
Cytat: | na poczatek to dobrze siep rzesiasc na ETZ 250 lub jawke 350 | Bron Cie szatan przed jawa 350, pali wiadrami. 125 2T też można robić dłuższe trasy, choć każdym ścigiem uprawianie turystyki to męka dla kręgosłupa, rąk, dupy.... |
Macq. Wiem ze pali , ale to tez zalezy jak kto jezdzi i w jakim stanie silnik !! Kumpel ma jawe 350 jezdizla nia prawie 100 km\h w lesie , troche wolniej z przyczepka na ktorej wozil drewno , palila niezle , juz widac bylo to po tym jak szybko szly babelki w wężyku paliwowym .....
125 z 2 garkami . A czopery o ktorych wpsominałem ? intruder 125 , honda shadow , te motory wygladaja na duza pojemnosc , a wbrew pozorom na takich lzotach czopperow jada obok czopkow 650 i wiecej i malo kto sie kapnie ze to pierdek 125 .... Co do turystyki na innym forum byl kolo co na Derbi GPR starszej ( scigacz 50 , 2t ) robil trasy 300 km i wiecej turystycnzie , mimo ze byl dosc gruby a to derbi niezbyt wygodne .... W kazdym razie jak chcesz tnaie moto pod A1 to se kup DR 125 fajne enduro na poczatek , trwale , elektryczny starter , tanie i w 4t czyli ma ladny dzwiek i niskie spalanie Wkurzaja mnei dzieci co truja o wymaroznej NSR 125 i sie na takowo przesiadaja z simsona / jawki / skuterka a po 2 miesiacach jezdiz na wozku bo sie rozwalil na drodze .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|