Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
.::Kacper::.
Nowy
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:12, 26 Cze 2010 Temat postu: Opiłki metalu koło iskrownika. |
|
|
Witam,
Mam taki problem, otóż koło iskrownika mam pełno opiłek metalu.
Skąd one tam mogły się wziac?. czy może byc to skutek za cos o siebie trze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 12:37, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cewki o magneto? Stator o magneto? W tym miejscy jedynym wirującym elementem jest wirnik (magneto) i należy oblookać co w około niego może trzeć. Nawet jak by coś tam się lekko starło nie zrobi wiekszych szkód. Ale należałoby wyeliminować źródło tych opiłków. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
.::Kacper::.
Nowy
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:49, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A czy może być to przyczyną jak jadę to mi coś przerywa i szarpie motor,a jak
stanę i wrzucę na luz to po chwili mi motor gaśnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 16:58, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no może to być przyczyną ale jak szarpie?? tylko jest taki dźwięk czy jak?? tak jak kolega plusminus powiedział zapewne cewki trą o koło magnesowe i te opiłki się wytwarzają na skutek tarcia to te koło magnesowe się ściera........... powodem tego może być krzywo wsadzony stojan lub po prostu wał ma bicie (jest krzywy)..........no a gaśnie dla tego że jak te koło magnesowe trze o cewki powstaje tarcie czyli opór dla wału i po prostu to zamula silnik........... a przyczyną szarpania zobacz czy ci nie odkręciła się śruba od zębatki zdawczej no w tym wypadku jak zębatka zeskoczy to może trzeć o karter i od tego mogą też opiłki być........ albo mogły się zęby na tarczkach wyrobić i łańcuszek sprzęgłowy przeskakuje i to może być powodem szarpania PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
.::Kacper::.
Nowy
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:54, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Podejrzewam że któraś cewka jest nisko i trze o magneto,co zrobić aby nie tarła?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez .::Kacper::. dnia Pon 19:51, 19 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|