Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dzwonek
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:35, 23 Maj 2011 Temat postu: Ogar docieranie |
|
|
Witam .3 dni temu wymienilem w swoim ogarku pierscionki wszystko zlozylem i jezdzielm delikatnie i dzisiaj rozkladam a tu 2 pierscienie pekniete i tlok posypany a nie katowalem go jezdzielm spokojnie i nie szalalem...wszystko cykalo dobrze i dopiero dzisiaj to zobaczyle ....mam zerwany gwint na cylindzre na tlumnik i jest luka w tlumniku .....czy to moglo byc od tego?? a jesli nie to czemu sie tak stalo?Nastepne moje pytanie to jaka mieszanke mu stosowac na dotarciu bo na kazdej stronie pisza inaczy lalem 1:20 czy to dobrze? Musze kupic mowy tlok i czy waszym zdanie oplaca sie kupic tlok za 10 zeta?? i czy mam miec 3 czy 2 pierscienie? z gory dzienkuje za odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pon 19:26, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Możliwe że pierścienie pękły od tego że masz zerwany gwint na cylku ale nie koniecznie może miałeś pechowy zestaw,
mieszanka powinna być na dotarciu pierściąków 1:30 pare dni pojeżdz tak 2 ,3 dni a potem juz lej normalnie 1:20 za 10zł tłok to jakieś gówno ! lepiej kup 3 pierścieniowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Pon 19:27, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pon 20:10, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
podobnie jak mówi przedmówca
co do tych tłoków za 10 zł to słyszałem i takie i takie opinie
zależy na jaki trafisz (!TYLKO 3 PIERŚCIENIE!)
tylko pamiętaj "docierasz powoli, powoli jeździsz. docierasz szybko, szybko jeździsz"
czyli : dajsz mu w pizdę tylko żeby sie nie przegrzał
nie słuchaj innych co ci będą gadać żeby koniecznie powoli jeździć
doświadczyłem tego ja , tak samo mój ojciec jakieś 20 lat temu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 20:24, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mateusz222222 napisał: | Możliwe że pierścienie pękły od tego że masz zerwany gwint na cylku ale nie koniecznie może miałeś pechowy zestaw,
mieszanka powinna być na dotarciu pierściąków 1:30 pare dni pojeżdz tak 2 ,3 dni a potem juz lej normalnie 1:20 za 10zł tłok to jakieś gówno ! lepiej kup 3 pierścieniowy |
Jak to? Przy docieraniu 1:30, a po dotarciu 1:20? Gdzie tu logika?
Wszystko zależne jest od oleju jaki stosujesz. Co macie na poparcie tłoka 3p?
sportlen napisał: | tylko pamiętaj "docierasz powoli, powoli jeździsz. docierasz szybko, szybko jeździsz"
czyli : dajsz mu w pizdę tylko żeby sie nie przegrzał
nie słuchaj innych co ci będą gadać żeby koniecznie powoli jeździć
doświadczyłem tego ja , tak samo mój ojciec jakieś 20 lat temu |
Tak samo jak przewiercane dysze i ucinane tłoki?
Co do samego problemu- tłok założyłeś dobrą stroną? Zakończenia kanałów nei mają zadziorów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzwonek
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:20, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystko dobrze bylo zlozone... kupilem tlok dzisiaj ale w sklepie byl tylko jeden rodzaj dalem 9zeta..ma 3 piescienie...nie wiem czy ten tlok da rade...macie jakies wskazowki jak robic zeby dotrzec a nie rozjebac??byl bym wdzieczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pią 14:39, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
na poparcie tłoka 3 p mam argumenta takiego że ma większą kompresję co za tym idzie większa moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 18:28, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Patrząc na to z tego punktu widzenia, to można również uznać że trzy pierścionki to większe tarcie niż dwa Na dotarciu to tak jak wcześniej ktoś napisał zależy od oleju, ale przeważnie stosuje się mieszankę 1:20. Tłok zależy jak trafisz, można się spotkać z różnymi opiniami. Czytałem żeby tłok nie puchł podczas jazdy, można go wygotować w oleju nie wiem jak ze skutecznością tego sposobu, ale podobno się sprawdza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Pią 20:33, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
I poraz kolejny będzie zaraz sprzeczka co do tłoków 2p czy 3p ktoś tu chyba nie w temacie ; p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|