Ogar docieranie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:35, 23 Maj 2011    Temat postu: Ogar docieranie

Witam .3 dni temu wymienilem w swoim ogarku pierscionki wszystko zlozylem i jezdzielm delikatnie i dzisiaj rozkladam a tu 2 pierscienie pekniete i tlok posypany a nie katowalem go jezdzielm spokojnie i nie szalalem...wszystko cykalo dobrze i dopiero dzisiaj to zobaczyle ....mam zerwany gwint na cylindzre na tlumnik i jest luka w tlumniku .....czy to moglo byc od tego?? a jesli nie to czemu sie tak stalo?Nastepne moje pytanie to jaka mieszanke mu stosowac na dotarciu bo na kazdej stronie pisza inaczy lalem 1:20 czy to dobrze? Musze kupic mowy tlok i czy waszym zdanie oplaca sie kupic tlok za 10 zeta?? i czy mam miec 3 czy 2 pierscienie? z gory dzienkuje za odp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 19:26, 23 Maj 2011    Temat postu:

Możliwe że pierścienie pękły od tego że masz zerwany gwint na cylku ale nie koniecznie może miałeś pechowy zestaw,
mieszanka powinna być na dotarciu pierściąków 1:30 pare dni pojeżdz tak 2 ,3 dni a potem juz lej normalnie 1:20 Smile za 10zł tłok to jakieś gówno !Smile lepiej kup 3 pierścieniowy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Pon 19:27, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pon 20:10, 23 Maj 2011    Temat postu:

podobnie jak mówi przedmówca
co do tych tłoków za 10 zł to słyszałem i takie i takie opinie
zależy na jaki trafisz (!TYLKO 3 PIERŚCIENIE!)

tylko pamiętaj "docierasz powoli, powoli jeździsz. docierasz szybko, szybko jeździsz"
czyli : dajsz mu w pizdę tylko żeby sie nie przegrzał
nie słuchaj innych co ci będą gadać żeby koniecznie powoli jeździć
doświadczyłem tego ja , tak samo mój ojciec jakieś 20 lat temu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 20:24, 23 Maj 2011    Temat postu:

Mateusz222222 napisał:
Możliwe że pierścienie pękły od tego że masz zerwany gwint na cylku ale nie koniecznie może miałeś pechowy zestaw,
mieszanka powinna być na dotarciu pierściąków 1:30 pare dni pojeżdz tak 2 ,3 dni a potem juz lej normalnie 1:20 Smile za 10zł tłok to jakieś gówno !Smile lepiej kup 3 pierścieniowy


Jak to? Przy docieraniu 1:30, a po dotarciu 1:20? Gdzie tu logika?
Wszystko zależne jest od oleju jaki stosujesz. Co macie na poparcie tłoka 3p?


sportlen napisał:
tylko pamiętaj "docierasz powoli, powoli jeździsz. docierasz szybko, szybko jeździsz"
czyli : dajsz mu w pizdę tylko żeby sie nie przegrzał
nie słuchaj innych co ci będą gadać żeby koniecznie powoli jeździć
doświadczyłem tego ja , tak samo mój ojciec jakieś 20 lat temu


Tak samo jak przewiercane dysze i ucinane tłoki?

Co do samego problemu- tłok założyłeś dobrą stroną? Zakończenia kanałów nei mają zadziorów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:20, 24 Maj 2011    Temat postu:

Wszystko dobrze bylo zlozone... kupilem tlok dzisiaj ale w sklepie byl tylko jeden rodzaj dalem 9zeta..ma 3 piescienie...nie wiem czy ten tlok da rade...macie jakies wskazowki jak robic zeby dotrzec a nie rozjebac??byl bym wdzieczny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pią 14:39, 03 Cze 2011    Temat postu:

na poparcie tłoka 3 p mam argumenta takiego że ma większą kompresję co za tym idzie większa moc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 18:28, 03 Cze 2011    Temat postu:

Patrząc na to z tego punktu widzenia, to można również uznać że trzy pierścionki to większe tarcie niż dwa Wink Na dotarciu to tak jak wcześniej ktoś napisał zależy od oleju, ale przeważnie stosuje się mieszankę 1:20. Tłok zależy jak trafisz, można się spotkać z różnymi opiniami. Czytałem żeby tłok nie puchł podczas jazdy, można go wygotować w oleju nie wiem jak ze skutecznością tego sposobu, ale podobno się sprawdza Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Pią 20:33, 03 Cze 2011    Temat postu:

I poraz kolejny będzie zaraz sprzeczka co do tłoków 2p czy 3p Razz ktoś tu chyba nie w temacie ; p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin