Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alan890
Wymiatacz
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Wto 8:02, 20 Lip 2010 Temat postu: Na co zwrócić uwagę przy remoncie? |
|
|
No w końcu silnik dzisiaj albo jutro zostanie wyjęty i rozebrany na części pierwsze. Najważniejsze co muszę zrobić to wymienić łożyska ale nie wiem na co muszę jeszcze patrzeć. Na pewno na skrzynię, cylinder, tłoczek z pierścieniami no i wał ale może jest jeszcze coś na co muszę zwrócić uwagę i ewentualnie wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Wto 10:55, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tarcze sprzęgłowe jeszcze wymień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alan890
Wymiatacz
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Wto 11:30, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Wymieniane jakiś miesiąc temu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Wto 16:31, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
zwracaj uwagę najbardziej na to co w silniku bo potem nie warto rozbierać silnik dla jakiejś dupereli na półksiężyc zwróć uwagę na stan zębów na wałek też żuć okiem no i na sprężynę.......... a były jakieś problemy z biegami?? sprawdź czy nie mają bicia wałki na których znajduje się cała przekładnia (tryby) i na te mosiężne tulejki które są wbite w karter po to by się te wałki trzymały bo jeżeli są luzy na tych tulejkach to są one do zmiany bo potem mogą być problemy z biegami........ no i szczególną uwagę zwróć na automat zmiany biegów stan uzębienia czy nie ma luzów PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alan890
Wymiatacz
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Wto 18:13, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki! Coś jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrVip
Początkujący
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 22:00, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jezeli wymieniasz lozyska, wymien takze zimeringi, podkladki te do sprzegla i segery, napewno znajdziesz cos jeszcze co bedziesz musial wymienic ;0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alan890
Wymiatacz
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Śro 9:17, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No dobra biorę się do roboty.
Edit
No i się zabrałem do roboty ale nie wiem jak rozpoznać czy tłok jest do wymiany. Cylinder rys nie ma a pierścienie wymieniane już tylko że nie chciał zapalić od wymiany. A i czy jest jakiś inny sposób aby zdjąć zebatkę na wale?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alan890 dnia Pią 6:04, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|