N2O czyli podtlenek azotu

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Śro 7:16, 13 Kwi 2011    Temat postu: N2O czyli podtlenek azotu

witam. pewno większość z was słyszała o podtlenku azotu. bardzo bym prosił o wyjaśnienie jak to działa, czyli jakim cudem dostajemy nagle ileś tam koni? i dlaczego ten gaz tak bardzo niszczy silnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelpc
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie

PostWysłany: Śro 7:36, 13 Kwi 2011    Temat postu:

ten gaz ma więcej tlenu niż mamy w powietrzu dzięki czemu możemy spalić więcej benzyny na jeden cykl a wiadomo więcej benzyny większa moc a przy większej mocy jest przeciążenie silnika tak jakby splanować głowicę w jawce za dużo to wyrabia się wał itd. więc dlatego niszczy się silnik. a jeśli chcecie zobaczyć jak ten gaz spisuje się w jawce to trzeba pożyczyć ze szpitala butlęWink lub kupić bitą śmietanę etkera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 9:45, 13 Kwi 2011    Temat postu:

no i jest jeszcze kwestia regulacji, jeśli damy za mało paliwa przy podtlenku to zmniejszamy chłodzenie dodając spalaniu stukowe, efektem zazwyczaj są przynajmniej stopione tłoki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 10:01, 13 Kwi 2011    Temat postu:

magia NO2 polega na tym że ma on w sobie wzbogacony tlen. O2 .
po wtrysku ciekłego NO2 do cylindra (nie wolno na zimnym silniku) pod wpływem temperatury zamienia sięw stan gazowy i rozpada na azot i wzbogacony tlen. to właśnie ten tlen daje kopa. ale tylko w połączeniu z podwyższoną dawką paliwa
bo skoro do cylindra trafia więcej tlenu toi paliwa też powinno być więcej


co sie dzieje jak jest za mało paliwa po strzale NO2 opisał moskit


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Śro 10:23, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Panowie, to nie lepiej zamontować butelke z tlenem?? wielkości gaśnicy, i poprowadzić przewód do króćca od filtra powietrza.
Jako kucharz mam do czynienia w gastronomi z butelką do bitej śmietany, taką na naboje z gazem:D i mamy odrazu dozownik, widziałem to na youtube.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Śro 15:12, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Na allegro takie "nitra" do motorków były po jakieś 200-250zł.
Teraz tego nie ma, byl tam dozownik, kilka naboi, dysza i coś tam jeszcze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 16:55, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Łukasz36 napisał:
Panowie, to nie lepiej zamontować butelke z tlenem?? wielkości gaśnicy, i poprowadzić przewód do króćca od filtra powietrza.
Jako kucharz mam do czynienia w gastronomi z butelką do bitej śmietany, taką na naboje z gazem:D i mamy odrazu dozownik, widziałem to na youtube.


do bitej śmietany raczej nie wykorzystuje sie tlenu , tylko dwutlenek węgla;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Czw 7:54, 14 Kwi 2011    Temat postu:

czyli, czyli... nie wiem co napisać. po pierwsze wiem że do jawy tego nie wsadze bo to 2t i wiem że przy moich zdolnościach bym to spieprzył Razz po drugie nie chce mi się wydawać 2 tys. z kawałkiem żeby zjebać silnik. będę się bawił jak będę dorosły i będę miał albo mustanga gt albo skyline'a po tunningu Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kurupatwa dnia Czw 7:54, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 8:40, 14 Kwi 2011    Temat postu:

tu niema miejsca na zabawę. musisz wiedzieć co robić żeby nie zarżnąć silnika.
ja miałem w planach N2O do swojej bety , no ale niestety już niema do czego montować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Czw 10:21, 14 Kwi 2011    Temat postu:

widzę kolega z branży.
Też mam bmw, i wiem że nie opłaca się kopać w silnikach, chyba że ktoś naprawdę się zna.
co do jawek, najlepiej zostawić seryjny silnik, może delikatnie usprawniony, jeśli ktoś chce jeździć na codzień


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 12:10, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Łukasz36 napisał:
widzę kolega z branży.
Też mam bmw, i wiem że nie opłaca się kopać w silnikach, chyba że ktoś naprawdę się zna.
co do jawek, najlepiej zostawić seryjny silnik, może delikatnie usprawniony, jeśli ktoś chce jeździć na codzień


kolego z silnikiem m60b40 to ja mógłbym się bawić przy zgaszonym świetle. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Czw 18:02, 14 Kwi 2011    Temat postu:

piękny dźwięk ma ten silnik Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 18:28, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Łukasz36 napisał:
piękny dźwięk ma ten silnik Smile


miał. a czy jeszcze go usłyszę to inna sprawa. czekam na wycenę z ubezpieczalni. nie spieszą sie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 21:57, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Łukasz86, holipa- ostrzegam przed offtopowaniem, bo się warny posypią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Pią 13:16, 15 Kwi 2011    Temat postu:

dobra zamykamy bo chyba wszystkie ważne wiadomości są już tu zawarte Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin