Moc polskich i czechoslowackich silnikow

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pon 19:38, 12 Paź 2009    Temat postu: Moc polskich i czechoslowackich silnikow

Mam odblokowanego Ogara 200 o poj 60,zebatka 12, z nowym walem,glowica,cylindrem,gaznikiem, kondensatorem. Nie liczac skrzyni biegow mam nowy zespol napedowy. Moj silnik nie zawsze osiaga 60 km/h. I tu pytanie - jakim cudem Jawki lecialy wiecej i to przy benzynie 86?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon in the Blue Sky dnia Pon 19:42, 12 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzecho
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pon 20:18, 12 Paź 2009    Temat postu:

Bo były porządnie dotarte i miały porządnej jakości materiały (chodzi mi tutaj o cylinder i tłok)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pon 20:32, 12 Paź 2009    Temat postu:

ja teraz tez mam dobrze dotarty tlok, ale jest chinski...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 5:20, 13 Paź 2009    Temat postu:

Chinski? Chyba raczej polski. Dlatego ja najpierw mocno sie zastanowie nad ta zmiana nad 60ccm oczywiscie ten z allegro bo niby daje moc ale nikt nie mowi jak jest naprawde. Tylko ze ja nie mam gdzie szlifu zrobic a jezdzic po miastach nie bede wole juz chyba go kupic jak ten mi padnie.

Ale na 12z ma jeszcze mocy? Moze zaloz 13z i wtedy zobacz, zaplon jaki masz? Jesli zablokowany to nie pojdzie wiecej, ja tak mam i na 11z 50ccm ciagnie mi jakies 52km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 14:29, 13 Paź 2009    Temat postu:

Zaplon mam idealnie ustawiony. Na 12 pali kapcia na asfalcie, tylko ze podczas jazdy po wsi nie zawsze na 3 biegu osiaga maxymalne obroty,a jak jezdze we 2och to musi byc gorka,zeby przekroczyc 60 km/h...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Wto 14:53, 13 Paź 2009    Temat postu:

No i wsumie dobrze bo to jest wkońcu motorower

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:47, 13 Paź 2009    Temat postu:

macek - bez komentarza

wracajac do tematu, pali laczka na asfalcie a nie moze osiagnac obrotow na 3 biegu? Ma moc ale co nie moze jej rozwinac? Moze jakas drobna regulacja gaznika, musisz probowac skoro dobrze wszystko dotarles powinien jechac szybciej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 19:30, 13 Paź 2009    Temat postu:

macek napisał:
No i wsumie dobrze bo to jest wkońcu motorower


Powiedział co wiedział...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alek20
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:22, 14 Paź 2009    Temat postu:

przeczyść tłumik bo morze masz wszystko nagarem pozatykane
i pamiętaj tłumik w 2T to bardzo ważna rzecz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Śro 15:58, 14 Paź 2009    Temat postu:

U mnie jest maly problem z tlumikiem - kolanko bylo skrocone, ptrzez co polowa spalin wydobywa sie z kolanka, a polowa z tlumika... Myslicie, ze to go "ogranicza"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:11, 14 Paź 2009    Temat postu:

Tak, poniewaz jest to nieszczelnosc. Ja gdy zalozylem tlumik komara nie pasowal, czesc spalin uciekala przy wejsciu kolanka w tlumik i byla slabsza, uszczelnilem na krotka mete jakims kawalkiem blachy i roznice czuc Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin