Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek124212
Bywalec

Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wiśniewo
|
Wysłany: Nie 12:54, 02 Wrz 2012 Temat postu: mala kompresja |
|
|
Siema. W moim ogarze kompresja wynosi 4 atmosfery, wszystkie części nowe czyli wal tlok cylinder simeringi glowica uszczelki lozyska itd. a czemu kompresja taka mala ? ile powinna wynosic kompresja w jawce ? co bym mógł zrobic zeby byla wyzsza waze 40 kg a ona ledwo mnie ciagnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 13:26, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
MÓGŁ!
Na pewno dobrze mierzysz ciśnienie sprężania? Może masz problem z zapłonem, albo jeżeli ta kompresja jest słaba to sprawdź pierścienie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bartek124212
Bywalec

Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wiśniewo
|
Wysłany: Nie 13:48, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
sory za bład mierze na pelnym gazie i rozgrzanym silniku pierscienie sa dobre bo mi kiedys zabezpieczenie wypadlo i cylinder do wyrzucenia i zamówilem z allegro ten sam zestaw czyli cyl 60 cc i tlok przed tem taka sama byla kompresja i tak samo jechala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 14:00, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
W takim razie czeka Ciebie poszukiwanie usterki.. Jak silnik odpala? są problemy z odpalaniem? Trzyma niskie obroty, czy gaśnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
haker165
Początkujący

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Braszowice
|
Wysłany: Nie 20:10, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
może po prostu dostaje za mało paliwa, sprawdź jeszcze kolanko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 20:57, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
z jakimi luzami pasowałeś komplet tłok, cylinder pierścienie? druga sprawa to czy nie wywala powietrza uszczelniaczami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bartek124212
Bywalec

Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wiśniewo
|
Wysłany: Pon 17:05, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nie uszczelniacze mam nowe tez myslalem ze to i to jeszcze dobrej marki kupilem a nie byle gówno z allegro obroty trzyma odpala dobrze a czy moze byc przez to ze jezdze na 3 szpilkach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 17:12, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
japierdole gdzie takich...produkują ???
3 szpilki i dziwi się że kompresja spiernicza.
głowica pewnie do śmietnika już dawno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bartek124212
Bywalec

Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wiśniewo
|
Wysłany: Pon 18:00, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
raz tu chlopaków sie zapytalem czy moge jezdzic na trzech szpilkach jeden powiedzial ze tez jezdzil na trzech szpilkach i komprecha byla dobra ale zostawilem to a glowice mam nową i od poczotku mial taka sama kompreche to chyba glowica jest dobra nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 18:33, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snikers1991
Wymiatacz

Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Pon 19:35, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
poważnie się zapowiadało... aż sam myślałem co nie tak a tu taki ubaw na koniec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bartek124212
Bywalec

Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wiśniewo
|
Wysłany: Pon 20:07, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jestem początkującym tata mi co nie co podpowiada ile ja juz sie z tym meczylem cylinder wymienialem tulejki dorabialem wszystko tylko zeby to bylo przyczyną bo chyba umre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz1230
Wymiatacz

Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 16:38, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Wnioskuję że masz wyrwaną szpilkę zniszczony gwint. Ja kupiłem klej do klejenia bloków silnikowych odporny na paliwo i wytrzymuje temperaturę kosztował gdzieś 25 zł ale jeżdżę do dzisiaj na tym silniku dokręciłem głowicę na maksa i szpilka ani drgnie. Druga to zrobić nowy gwint.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 17:29, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
nowy gwint o rozmiar większy i szpilkę odpowiednią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 18:41, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nie jestem zwolennikiem robienia szpilek o numer wiekszy, dlatego proponuję klej, bądź spawanie karteru i cąłkiem nowy gwint na ten sam rozmiar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|