Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kilka pytań.WAŻNE!!!!!Prosze o odp.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cobra700
Gość






PostWysłany: Sob 15:15, 23 Paź 2010    Temat postu: Kilka pytań.WAŻNE!!!!!Prosze o odp.

Witam
Mam jawe od niedawna.Mam kilka pytań dotyczących motoru,bo mam kilka problemów.
A mianowicie zacznijmy od tego że jawa mi gaśnie .Odpalam i gdy dodaje gazu chodzi ładnie ale po jakichś 5 sekundach gaśnie,lub jest tak że odpale i nawet dodam gazu a ona nie bierze i gaśnie nawet chwile nie pochodzi.
Drugim problemem jest ciknące paliwo, które cieknie przy gaźniku z kilku miejsc kapie np. tam gdzie sie pompuje paliwo to jak nacisne to wylatuje z tego.Wcześniej też mi kapało i w interneci było napisane że musze jakąś blaszke odgiągnąć w dół,odgiełem i cały czas kapie.Kapie jak odkręce kran i odpalne lub pompuje lub poprostu cieknie jak nic nie robie.
3 problem to podzczas hamowania przedniego hamulca strasznie mi sie trzęsie motor . Nie wiem co jest grane.
Jestem w tych sprawach ,,ciemny'' więc mam nadzieje że ktoś mi w SZCZEGÓŁOWY NIE SKOMPLIKOWANY SPOSÓB wyjaśni co i jak.Mam nadzieje że kiedyś będe posiadał wiedze jak niektórzy z tego forum.Z GÓRY DZIĘKI
Powrót do góry
Estilo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki

PostWysłany: Sob 15:36, 23 Paź 2010    Temat postu:

Problem nr. 1 : Może to być sprawa filtra powietrza, (ta skrzyneczka nad silnikiem Wink), może jest zapchany i silnik pracuję nieregularnie. Może to być także wina gaźnika, bo z tego co piszesz to wnioskuję że nie jest w idealnym stanie.

Problem nr. 2 : Może to być wina pływaka, choć szczerze w to wątpię, wtedy nie powinno lecieć paliwo przy ręcznej pompce paliwa. Polecałbym wymienić gaźnik, załatwi to wiele problemów i przy okazji będziesz wiedział co włożyłeś, bo nie wiesz czego się spodziewać po starym gaźniku.

Problem 3 : Możliwe, że hamulec dawno nie był używany ( poprzedni mógł używać tylko tylnego hamulca). Możliwe jest też, że okładziny hamulców się już zużyły i czas na wymianę.

Do wszystkiego dojdziesz metodą prób i błędów. Jako nowemu forumowiczowi życzę Ci wiele przebytych szczęśliwych kilometrów ze swoją Jawencją Smile


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cobra700
Gość






PostWysłany: Sob 16:21, 23 Paź 2010    Temat postu:

Wielkie Dzięki . Ale mam pytanie czy te paliwo to może byćwina teego odgiecia blaszki przy pompie i czy lepiej bedzie jak zostanie ta rurka co jest co łączy sie z gaźnikiem czy lepszy filtr?
Powrót do góry
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Sob 16:35, 23 Paź 2010    Temat postu:

Myśle że 3-ci problem to lagi . Zobacz czy laki się ruszają jak motor stoi (te cuś co trzyma koła jak byś nie wiedział ) spróbuj nimi ruszyć na bogi i w przód i tył

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:13, 23 Paź 2010    Temat postu:

To tak:

1. To, że ci gaśnie jak dodasz gazu to wina gaźnika, nie wiem dokładnie co bo nie wiem w jakiej jesteś dokładnie sytuacji, możliwe, że dostaje za dużo paliwa i silnik nie potrafi tyle przepalić jak dodajesz gazu. Również to, że ci cieknie paliwo z gaźnika to jest spowodowane zbyt dużą ilością paliwa jaką dostaje gaźnik, nie pamiętam teraz dokładnie ale musisz albo odgiąć w dól, albo w górę blaszkę, która znajduje się w komorze pływaka, na tym dekielku w którym masz włożony wężyk od paliwa, tylko ta blaszka jest od środka, żeby było jasne ; ) no i to jest odpowiedz na 2 pytanie.

3. Te trzęsienie spowodowane może być "wyczaskaniem" przednich łożysk, na kierownicy, bo te na tulei kółka to raczej nie ich wina, ale też sprawdź. Zbyt mocny zacisk przedniego hamulca powoduje to, że motorek przy hamowaniu się trzęsie. Sprawdź czy to faktycznie są zużyte łożyska, podnosząc przednią część motorka, a dokładnie kierownice wraz z widełkami i poruszaj do przodu i do tyłu kółkiem jak będzie się trzęsło to wina zużytych łożysk, jak nie kółko, to normalnie usiądź na motorek, zaciśnij przedni hamulec na maxa, żeby motorek nie mógł ani trochę odjeżdżać i poruszaj nim do przodu i do tyłu i jak będziesz czuć że kierownica specyficznie się rusza to wina łożysk na widełkach, łożyska te znajdują się w tej rurce gdzie wchodzą widełki przednie do ramy ; )

Jeśli Ci pomogłem to pochwal posta ; ) i miło mi, że mogłem pomóc ; )


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin