Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Śro 17:58, 23 Mar 2011 Temat postu: Jak z mocą w jawce przy zebatce 13z |
|
|
Witam chciałbym wiedzieć jak z mocą w jawce przy uzębieniu 13/55 bo mam aktualnie 12/55 i jest super a v-max to około 65km/h i o ile wzrośnie na 13z i czy jawka da sobie rade z tą zębatką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 18:44, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no 13 zębatka to tylko da że szybciej troche sie bujnie z 68km,70km ale będzie miała słabszego kopa, no jak masz dobry silnik i jakis większy troche cylek jak 38,0mm np 39mm alb0 40mm to mozesz założyć tą 13 i będzie dałą rade na tej zębatce jawka mozesz i ją wstawić nawet na 38,00mm cylka ale będzie obciążenie dla jawki : więc jak chcesz v max to bież tą 13 zębate a jak kopa to 11 a jak to i to , to najlepiej jest z 12z ")
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:59, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam zębatke 11z i kopa to ma i wyciągnie ok. 65 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Śro 19:00, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jeździłem na 13z rok i jawka moja miała tyle mocy ze dawała rade na piaskowni:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siersiń
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Śro 20:20, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
kuman napisał: | ja mam zębatke 11z i kopa to ma i wyciągnie ok. 65 km/h |
a świstak siedzi i zawija je w te sreberka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 20:31, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie zawija, tylko dobrze mówi. Ten temat był poruszany wielokrotnie, zawsze kończył sie sporami i tym razem zapewne bedzie tak samo. Z moich obserwacji wynika, ze na każdej zębatce wyciąga tyle samo, tylko róźnica jest w obrotach, np na 13 na jedynce rozpędza sie do wiekszej prędkości, lecz 65km/h to max, po prostu silnik nie jest w stanie wyciągnąć wiekszych obrotów. Oznacza to orientacyjnie, ze na 11z przy 65km/h ma np 6tys obrotów, gdzie na 13 przy tej samej predkości ma 5tys obrotów, lecz nie wyciagnie wiecej bo silnikowi brakuje koni. Znająć życie zjadą się spece, którzy to na 13 zebach lecą 120 ale nie będe tego komentować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 21:57, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
teoretycznie prędkość maksymalna powinna być osiągana przy obrotach zgodnych z najwyższą mocą silnika na ostatnim biegu. Ja interpretował bym to tak, że niektóre silniki moc maksymalną osiągają wyżej, niektóre niżej (w zależności choćby od docierania) i te co osiągają moc maksymalną wyżej potrzebują mniejszej zębatki, a te co niżej większej. Ale to taka teoria, u każdego może być inaczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Czw 13:43, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki za odpowiedzi czyli wychodzi na to ,że zostanę przy 12z
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|