Jak sprawdzic czy nie bierze lewego powietrza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damian953
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:31, 20 Sie 2011    Temat postu: Jak sprawdzic czy nie bierze lewego powietrza

Mam pytanie takie jak w temacie. Czy jesli zatkam wlot od filtra powietrza mam dawac gazu czy na wolnych obrotach i czy ma odrazu gasnac. Czy mozliwe jest ze bierze lewe powietrze spod swiecy lub glowicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 18:19, 20 Sie 2011    Temat postu:

Najlepiej zdejmij rurkę od filtra przy gaźniku i zatkaj wlot powietrza np. szmatką. Na wolnych. Jeśli nie zgaśnie oznacza to iż łapie lewe powietrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian953
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:05, 21 Sie 2011    Temat postu:

U mnie zgasl ale po 5s

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 12:49, 21 Sie 2011    Temat postu:

przemo napisał:
Najlepiej zdejmij rurkę od filtra przy gaźniku i zatkaj wlot powietrza np. szmatką. Na wolnych. Jeśli nie zgaśnie oznacza to iż łapie lewe powietrze.


szmatą zatkasz wloty do dysz, najlepiej jest nie zatykać do końca tylko lekko przytkać wlot powietrza, oczywiście po drodze do filtra musi być szczelnie, czyli obudowa filtra nie może mieć dziur, rura musi być cała. Jeśli silnik będzie się dławił i gasł to jest ok, jeśli będzie chodził lepiej to winny jest prawy uszczelniacz lub połączenie gaźnik-cylinder.
Jeśli podczas jazdy zarzuca olej na świecę a mieszanka była odpowiednia to winny jest lewy uszczelniacz. Co do świecy i głowicy to tam także może być zasysane lewe powietrze ale wtedy powinno być także widać przedmuchy i ogólnie silnik nie powinien palić z braku odpowiedniej kompresji, gorzej jest z połączeniem cylinder-kartery ale jedno i drugie można sprawdzić pryskając jakimś dezodorantem (plakiem też można i samostartem ale ten ostatni jest mocno wybuchowy), jeśli przy pryskaniu w jakieś miejsce wokół cylindra/głowicy silnik złapie wyższe obroty to znaczy że tam zasysa lewe powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin