inny gaźnik
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz0739
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:20, 11 Sie 2012    Temat postu: inny gaźnik

Witam wszystkich, mam jawke 50 z 1979r., wkurza mnie oryginalny gaznik jikov, chce go zmienić na inny, planowałem na początku od piły, ale był za słaby, bonie mogłem już dalej go regulować... teraz myślę nad gaźnikiem od jakiegoś simsona, co proponujecie? będę musiał zmieniać manetkę gazu i linkę? jaką dyszę dać, moja jawka jest w pełni dławiona (zablokowana). Czekam na wasze odpowiedzi. Z góry dziękuje za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 19:41, 11 Sie 2012    Temat postu:

Manetka i linka zostaje taka jaka była gaźników do jawek wkładano kilka rodzajów do zablokowanej powinien fajnie pasować k60b ale poczytaj tu na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz0739
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:21, 12 Sie 2012    Temat postu:

ale podejdzie on pod króciec oryginalny? Słyszałem że ten gaźnik jest słaby, jaką dyszę do niego dokupić? Albo dajcie jakieś inne propozycje gaźników.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 11:43, 12 Sie 2012    Temat postu:

Ten gaźnik jest b. oszczędny jednak każdy silnik jest inny i to tak jak z przeszczepami organów albo się przyjmie i będzie ok ale nie. Ja go miałem i jest b. fajny. Chyba lepiej by pasował pod króciec zablokowany ew go troszkę rozwiercić. Do gaźnika od sima musiałbyś dorabiać króciec i podobno ciężko wyregulować. Ten k60b to dużo osób na youtube ma pooglądaj sobie jak to mniej więcej pracuje i sam zdecyduj wg mnie powinien być dobry gdyż masz jawkę z silnikiem ogara czyli zablokowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz0739
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:04, 12 Sie 2012    Temat postu:

mam silnik jawoski 3 biegowy. Na jikovie wyciągnęła raz licznikowo z 60 :p

kupić do tego k60b jeszcze jakąś dyszę? Króciec mam zablokowany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz0739 dnia Nie 14:29, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 14:48, 12 Sie 2012    Temat postu:

Od razu dysz nie zmieniaj tam fabrycznie jest 68 chyba więc nie taka mała. Tam łatwiej jest zmienić poziom komory pływakowej. Choć zacznij od wysokiego poziomu. Na marginesie dysze pasują od simsona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz0739
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:14, 12 Sie 2012    Temat postu:

tam podobno nie zmienia się poziomu w komorze. Czyli mam spróbować z tym gaźnikiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 5:48, 13 Sie 2012    Temat postu:

To ktoś ci głupot naopowiadał da się zmienić poziom komory pływakowej. Czy masz spróbować, to twój niezawisły wybór i nikt za ciebie decydować nie będzie, chcesz rób nie chcesz nie rób.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 8:19, 13 Sie 2012    Temat postu:

W k60b zaworek iglicowy jest wkładany w półkę w pływaku i pływak jest plastikowy, więc jak tam się odbywa regualcja poziomu paliwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 12:45, 13 Sie 2012    Temat postu:

Fakt jest plastikowy ale nie cały uchwyt na bolec który się zakłada jest metalowy i podgięty jest taki języczek pod zaworek ten kawałek metalu można regulować do woli.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nowicjusz dnia Pon 12:46, 13 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelpc
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie

PostWysłany: Pon 13:47, 13 Sie 2012    Temat postu:

Ja mam gaźnik k0b w jawce i jestem z niego zadowolony, o ile się go dobrze wyreguluje to nie sprawia on kłopotów. Posiada on dyszę 62 i ma przelot 14mm lub 15mm. Pasuje on idealnie na zablokowany króciec, ewentualnie można powiększyć otwór w króćcu ponieważ on w pewnym miejscu ma 12mm średnicy. Pływak w nim ustawia się prostopadle do korpusu przeginając ten języczek o którym mówi Nowicjusz, inaczej ustawiony może po prostu lać się przelewem bądź nawet strzelać w gaźnik! Na tym gaźniku i zajeżdżonym silniku wycisnąłem magiczne 5km/hVery Happy i szybciej silnik się wkręca niż na jikovie. A jeśli nie starcza mocy to da radę go rozwiercić na 16mm i wtedy dając dyszę o 5 jednostek większą mamy szatana:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 17:58, 13 Sie 2012    Temat postu:

Ten gaźnik chyba jednak ma 15mm przelot. W ogóle k60b jest o tyle fajny że bez większej przeróbki pasuje niemal do wszystkiego. Ale dość ciężko go wyregulować. Nieraz trzeba się wspomagać zmianą gęstości filtra powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelpc
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie

PostWysłany: Wto 13:38, 14 Sie 2012    Temat postu:

Nowicjusz masz rację ten gaźnik jest czuły na przepustowość filtra powietrza, ponieważ ma mały zakres regulacji. Może ci się wydawać że on ma 15mm gardziel ale po prostu tam jest lekko stożkowata gardziel i rozszerza się od strony silnika co powoduje błędy w pomiarach. Ja na przykład miałem ten gaźnik nawet w skuterze hondy więc gaźnik fajny:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 17:47, 14 Sie 2012    Temat postu:

W sumie gardziel zawsze mierzyłem poziomo to może i masz racje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz0739
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:22, 18 Sie 2012    Temat postu:

w sklepie mam niestety tylko gaźniki od simsonów. Jakimodel proponujecie panowie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin