Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz0739
Początkujący

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:20, 11 Sie 2012 Temat postu: inny gaźnik |
|
|
Witam wszystkich, mam jawke 50 z 1979r., wkurza mnie oryginalny gaznik jikov, chce go zmienić na inny, planowałem na początku od piły, ale był za słaby, bonie mogłem już dalej go regulować... teraz myślę nad gaźnikiem od jakiegoś simsona, co proponujecie? będę musiał zmieniać manetkę gazu i linkę? jaką dyszę dać, moja jawka jest w pełni dławiona (zablokowana). Czekam na wasze odpowiedzi. Z góry dziękuje za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 19:41, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Manetka i linka zostaje taka jaka była gaźników do jawek wkładano kilka rodzajów do zablokowanej powinien fajnie pasować k60b ale poczytaj tu na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz0739
Początkujący

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:21, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
ale podejdzie on pod króciec oryginalny? Słyszałem że ten gaźnik jest słaby, jaką dyszę do niego dokupić? Albo dajcie jakieś inne propozycje gaźników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 11:43, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ten gaźnik jest b. oszczędny jednak każdy silnik jest inny i to tak jak z przeszczepami organów albo się przyjmie i będzie ok ale nie. Ja go miałem i jest b. fajny. Chyba lepiej by pasował pod króciec zablokowany ew go troszkę rozwiercić. Do gaźnika od sima musiałbyś dorabiać króciec i podobno ciężko wyregulować. Ten k60b to dużo osób na youtube ma pooglądaj sobie jak to mniej więcej pracuje i sam zdecyduj wg mnie powinien być dobry gdyż masz jawkę z silnikiem ogara czyli zablokowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz0739
Początkujący

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:04, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
mam silnik jawoski 3 biegowy. Na jikovie wyciągnęła raz licznikowo z 60 :p
kupić do tego k60b jeszcze jakąś dyszę? Króciec mam zablokowany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz0739 dnia Nie 14:29, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 14:48, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Od razu dysz nie zmieniaj tam fabrycznie jest 68 chyba więc nie taka mała. Tam łatwiej jest zmienić poziom komory pływakowej. Choć zacznij od wysokiego poziomu. Na marginesie dysze pasują od simsona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz0739
Początkujący

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:14, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
tam podobno nie zmienia się poziomu w komorze. Czyli mam spróbować z tym gaźnikiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 5:48, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
To ktoś ci głupot naopowiadał da się zmienić poziom komory pływakowej. Czy masz spróbować, to twój niezawisły wybór i nikt za ciebie decydować nie będzie, chcesz rób nie chcesz nie rób.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 8:19, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
W k60b zaworek iglicowy jest wkładany w półkę w pływaku i pływak jest plastikowy, więc jak tam się odbywa regualcja poziomu paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 12:45, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Fakt jest plastikowy ale nie cały uchwyt na bolec który się zakłada jest metalowy i podgięty jest taki języczek pod zaworek ten kawałek metalu można regulować do woli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nowicjusz dnia Pon 12:46, 13 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawelpc
Bywalec

Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie
|
Wysłany: Pon 13:47, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam gaźnik k0b w jawce i jestem z niego zadowolony, o ile się go dobrze wyreguluje to nie sprawia on kłopotów. Posiada on dyszę 62 i ma przelot 14mm lub 15mm. Pasuje on idealnie na zablokowany króciec, ewentualnie można powiększyć otwór w króćcu ponieważ on w pewnym miejscu ma 12mm średnicy. Pływak w nim ustawia się prostopadle do korpusu przeginając ten języczek o którym mówi Nowicjusz, inaczej ustawiony może po prostu lać się przelewem bądź nawet strzelać w gaźnik! Na tym gaźniku i zajeżdżonym silniku wycisnąłem magiczne 5km/h i szybciej silnik się wkręca niż na jikovie. A jeśli nie starcza mocy to da radę go rozwiercić na 16mm i wtedy dając dyszę o 5 jednostek większą mamy szatana:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 17:58, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ten gaźnik chyba jednak ma 15mm przelot. W ogóle k60b jest o tyle fajny że bez większej przeróbki pasuje niemal do wszystkiego. Ale dość ciężko go wyregulować. Nieraz trzeba się wspomagać zmianą gęstości filtra powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawelpc
Bywalec

Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie
|
Wysłany: Wto 13:38, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nowicjusz masz rację ten gaźnik jest czuły na przepustowość filtra powietrza, ponieważ ma mały zakres regulacji. Może ci się wydawać że on ma 15mm gardziel ale po prostu tam jest lekko stożkowata gardziel i rozszerza się od strony silnika co powoduje błędy w pomiarach. Ja na przykład miałem ten gaźnik nawet w skuterze hondy więc gaźnik fajny:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 17:47, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
W sumie gardziel zawsze mierzyłem poziomo to może i masz racje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz0739
Początkujący

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:22, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
w sklepie mam niestety tylko gaźniki od simsonów. Jakimodel proponujecie panowie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|