Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
hamulce tylnie, beben
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 18:18, 16 Paź 2008    Temat postu:

ABS pozwala zachować sterowność samochodu podczas hamowania. Niekoniecznie musi skracać drogę tegoż hamowania, a często ją wydłuża.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 14:50, 17 Paź 2008    Temat postu:

ABS polega na hamowaniu pulsacyjnym co zwiększa efektywność hamowania, drogę hamowania oraz sterowność w trakcie hamowania. Jeśli np: na piasku zahamujesz sobie samochodem bez ABS na maksa to będziesz se sunął a sunął po tym piachu. Jeśli natomiast będziesz hamował pulsacyjnie to skrócisz drogę hamowania. Spróbujcie se chociażby rowerem...
EOT

musisz sam dojść do tego czy bardziej Ci się opłaca kupić nowy bęben czy oddać do tokaża. Jeśli czujesz się na siłach możesz sam spróbować usunąć usterkę. Jeśli jednak masz okazję tanio dostać bęben, albo masz w pobliżu zakład tokarski to nie ma co się zastanawiać. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 15:27, 17 Paź 2008    Temat postu:

Cytat:
ABS polega na hamowaniu pulsacyjnym co zwiększa efektywność hamowania, drogę hamowania oraz sterowność w trakcie hamowania. Jeśli np: na piasku zahamujesz sobie samochodem bez ABS na maksa to będziesz se sunął a sunął po tym piachu. Jeśli natomiast będziesz hamował pulsacyjnie to skrócisz drogę hamowania. Spróbujcie se chociażby rowerem...
Jeśli umiesz czytać, to przeczytaj uważnie co napisałem:
Cytat:
Niekoniecznie musi skracać drogę tegoż hamowania, a często ją wydłuża.
Czyli w sytuacjach skrajnych moze i trochę skraca, ale w normalnych warunkach- wydłuża.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Pią 16:27, 17 Paź 2008    Temat postu:

Cris napisał:
Jeśli np: na piasku zahamujesz sobie samochodem bez ABS na maksa to będziesz se sunął a sunął po tym piachu.
EOT



Na piasku oraz lodzie ABS wariuje, więc to co napisałeś to nie jest prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:24, 17 Paź 2008    Temat postu:

na lodzie tak, ale na betonie pokrytym piaskiem powinien zadziałać, przynajmniej tak mi się mocno wydaje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin