Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Głowica
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GALA
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywiec-okolice

PostWysłany: Pią 17:39, 01 Lut 2008    Temat postu: Głowica

Moj pierwszy post:DVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
mam pytanie odnosnie głowicy cylindra a mianowicie gdzie mozna kupic i za ile taka jak ma Lopez na obrazku??? Podobno na tej glowicy mozna jawka 100 wycis czy to prawda??? słyszałem juz o takij glowicy ale bardz malo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrek121991
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec city :)

PostWysłany: Pią 17:58, 01 Lut 2008    Temat postu:

to jest jakis czeski wynalazej ;] jedz do czech i kombinuj ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GALA
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywiec-okolice

PostWysłany: Pią 18:03, 01 Lut 2008    Temat postu:

a niewiesz gdzie mozna by to bylo kupic u nas???? i za ile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MichalF
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: sie wziol ramzes?

PostWysłany: Pią 18:45, 01 Lut 2008    Temat postu:

wątpie że można taką kupić raczej zrobić. a to nie zalezy od głowicy że ci jawka 100poleci, głowica ma taki kształt żeby lepiej ciepło odprowadzać Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peo2299
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 19:16, 01 Lut 2008    Temat postu:

a głowice normalną to na allegro kupisz albo na agmocie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GALA
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywiec-okolice

PostWysłany: Pią 19:40, 01 Lut 2008    Temat postu:

aha alesies silnik mniej grzeje i sie dal dluzej jezdzic. a co do głowicy posiadam jawke 50 kaczke i mam tez na skladzie głowice z satarego typu jawaki , jak myslisz moze bedzie lepiej odprowadzac ciepło czy z tym niekombinowac?? jak sie uda to jutro wrzuce foty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pią 19:52, 01 Lut 2008    Temat postu:

Co do tej głowicy to w czechach robi to ktos prywatnie więc w sklepach(a tym bardzej w polsce) tego nie kupisz... Jeśli masz tą głowice to jawka nie będzie szybsza nawet o kilometr Wink tylko po prostu nie bedzie ci sie tak grzac jak przy zwyklej.
pzdr Smile

Aha a co do tej twojej głowicy Idea to sprawdz od jakiego typu silnika jest ta glowica ale mysle ze powinna pasowac Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Pią 19:54, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GALA
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywiec-okolice

PostWysłany: Pią 19:59, 01 Lut 2008    Temat postu:

Dziadek mi mówił ze powinna pasowac, to od niego mam jawke:)Smile
a co do temperaturu macie jakis sposob ktorym mozna zmniejszyc temerature max. silnika?? jeszcze jedno jaka temperature silnik powinien miec po jakiejs jezdie tak z 2km. ?? i w jakiej temperaturze min. silnik sie dobre czuj (spokojnie chodzi) ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GALA dnia Pią 20:03, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pią 20:04, 01 Lut 2008    Temat postu:

Co do tej glowicy jeszcze co na moim obrazku Smile Przejrzyj ten temat: http://www.jawa50.fora.pl/pogawedki,12/dojscie-do-czeskich-czesci-do-jawki,2934.html

A co do tej temperatury to w zależności jak jedziesz to silnik po 2km moze miec różną temperature...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Pią 20:05, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Pią 23:15, 01 Lut 2008    Temat postu:

nikt nie mierzy temperatury powinien miec taką letnią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Sob 9:01, 02 Lut 2008    Temat postu:

temp. silnika bedzie zalezala takze od warunkow atmosferycznych:P np. podczas jazdy w deszcz silnik bedzie chlodniejszy:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GALA
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywiec-okolice

PostWysłany: Sob 9:15, 02 Lut 2008    Temat postu:

ma ktos jakis sprawdzony sposob na zmniejszenie temperatury sielnika np. w lecie poprzez modyfikacje głowicy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Sob 9:17, 02 Lut 2008    Temat postu:

jezeli ci sie grzeje za mocno to albo syf na cylindrze lub głowicy. taka głowice podobno mozna kupic w białymstoku bo był taki temat jeden i koleś z fotka.pl mial w jawce taka głowicę i ktos do niego pisał i mówił że tam kupił. mozesz samemu powiekszyć przyspawujac kawałki alu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GALA
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywiec-okolice

PostWysłany: Sob 10:09, 02 Lut 2008    Temat postu:

moze mi sie grzac przez to ze uzywa, Mixolu??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Sob 10:40, 02 Lut 2008    Temat postu:

zalezy ile lejesz tego oleju do mieszanki. Gdybys lal za malo to tarcie moze sie zwiekszyc i temp wzrosnie o kilka stopni.Razz, chyba ze lejesz olej na cylinder i glowice:D zle ustawiony zaplon tez moze powodowac przegrzewanie sie silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin