Felerne podzespoly wspolczesnej produkcji

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qczi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon 19:03, 08 Paź 2007    Temat postu: Felerne podzespoly wspolczesnej produkcji

w tym temacie mozecie pisac jakie wady fabryczne maja dzisiejsze czesci tzw. "podroby"
zaczne od siebie
no wiec kupilem ostatnio linke do sprzegla, bp pd tej starej juz odstawaly druty przez co ciezko lub wcale nie odbijala po kupnie nowej linki przystapilem do jej zakladania,
zapinam przy raczce ... na razie wszystko ok ... przeciagam przez te blachy (bo mam pancerke) zakladam przy silniku a tu ... zonk ;p ... koncowy bolec nie chce wskoczyc na swoje miejsce, przez co musialem spilowac na kamieniu a potem papierem sciernym niby nic takiego ale moze zdenerwowac. teraz wy piszcie swoje sytuacje...
pozdrawiam Qczi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 19:16, 08 Paź 2007    Temat postu:

A więc :
standard to uszczelki nie na miare , oraz ich zle wykoanie ;/
kupilem linke do hamulca tylniego i pancerz okazal sie za dlugi ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pon 20:44, 08 Paź 2007    Temat postu:

U gosci, ktorym robilem motorki najczestsze usterki to:
- cylinder + tlok - puchl, puchl, az w koncu spiekly sie na amen;
- wal podobno wzmacniany - korbowod sie wygial jak guma;
- aparat do biegow chyba z drzewa lipowego, albo jabloni Very Happy (po pchnieciu wajchy zmiany biegow aparat przeginal sie wszystkie strony);
- w polskim silniku kosz sprzegla ulecial praktycznie caly; zostal tylko tryb (slaby spaw)
I jeszcze znalazloby sie tu troche tych "rzemieslniczych wyrobow".
Podobno byly to wszystkie czesci 100% oryginal - jasne.. Confused

Po prostu, czesci aktualnie produkowane sa z materialow, ktore sa malo wytrzymale na cieplo, tarcie, co w efekcie prowadzi do ich rozszerzenia, zdeksztaltowania (przyklad: tloki) lub tez sa zle (albo wogole nie sa) hartowane.

Dlatego, jak robie dla siebie sprzet, to wole poszukac i zalozyc jakas uzywana czesc, ale za to oryginalna, ktora mi posluzy "wieki",niz jakas nowa podrobke na 2 gora 3 dni.. Oczywiscie nie jest to regula..

Ale co do tego, to prawo wyboru ma zawsze klient - ja moge nawet ze steropianu wlozyc czesc.. Laughing - Bezstronnym pozostaje jednak fakt, ze stare, uczciwie zrobione czesci sa 100kroc lepsze pod kazdym wzgledem , niz aktualne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 20:40, 14 Paź 2007    Temat postu:

Całkowicie zgadzam się z Minisiem Wink Jeżeli chodzi o mój problem to miałem to samo co Qczi, na dodatek nowy łańcuszek nie zazębiał się na nowych tarczach sprzęgłowych. Pozdrawiam Jawkowicz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek_00
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 21:27, 14 Paź 2007    Temat postu:

Widze jawkowicz powraca;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 8:57, 15 Paź 2007    Temat postu:

Felerne tarcze sprzęgłowe po jakimś czasie puchną i nie mam sprzegła :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 12:29, 15 Paź 2007    Temat postu:

łańcuchy nowe sa nic nie warte tak samo jak i zebatki. wielkie gówno :/ albo kupowac markowe drogie ale lepsze napedy albo męczyć siez wymiana co chwile tych chińskich badzewstw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
batmanek11
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:42, 15 Paź 2007    Temat postu:

no mi sie rączka od sprzegła 3 razy połamała...Smile gwint na głowicy tez szybko mi sie zużywa:) to chyba wszystko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 13:19, 15 Paź 2007    Temat postu:

oj dźwifgnie to juz kompletnie szajs. jakby były z gliny wypalanej :/ a nie z alu. :/

a na sporo nowych częsci skąpia chromu tlyko walą czarny lakier :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 18:34, 01 Lis 2007    Temat postu:

ja mam wszytko oryginalne procz fajki to mi pekla na pol...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 18:51, 01 Lis 2007    Temat postu:

No to ja mam chyba jakiegoś farta.
Oprócz za długiej linki tylnego hamulca i niepasujących uszczelek, wymieniałem:
tłok z pierścieniami - jak na razie ok.;
tarcze sprzęgłowe - wszystko ok, sprzęgło chodzi super;
łańcuch - nowy marki CZ - działa ok.
linka sprzęgła- wszystko ok.
linka hamulca przedniego - wszystko ok.
sprężyna z półksiężycem - tez ok.
głowica - po regulacji zapłonu i gaźnika ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kala2191
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KOTLIN

PostWysłany: Czw 19:09, 01 Lis 2007    Temat postu:

ja kiedyś kupiłem tłok i jak zakładałem go to wszystko elegancka ale jak założyłem pierścienie to jeden zamek wleciał do środka tłoka nie wiem czy w nim była jakaś dziura Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 9:08, 03 Lis 2007    Temat postu:

Zapomnialem dodac ze dostalem komplet dysz , ktore kompletnie nie pasowaly ,
zaworek do gaznika ktory sie nie zamykał Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin