Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobslej0
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:43, 20 Mar 2011 Temat postu: Dziwne zachowanie jawki mustang |
|
|
Witam, mam problem ; opisze sytuacje
Jade na dwójce , wrzucam trójkę pełny gaz na prostej i jakby zwalnia *nie reaguje na gaz* ale jedzie dalej i słabnie. Prosze o pomoc, dodam że to raczej nie wina gaznik ,ponieważ czyscilem dzisiaj gaznik Oczywiście za dobre rady "pochwały"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 22:01, 20 Mar 2011 Temat postu: Re: Dziwne zachowanie jawki mustang |
|
|
Bobslej0 napisał: | Witam, mam problem ; opisze sytuacje
Jade na dwójce , wrzucam trójkę pełny gaz na prostej i jakby zwalnia *nie reaguje na gaz* ale jedzie dalej i słabnie. Prosze o pomoc, dodam że to raczej nie wina gaznik ,ponieważ czyscilem dzisiaj gaznik Oczywiście za dobre rady "pochwały" |
może głupie pytanie , ale czy dobrze dokręciłeś głowicę i czy niema przedmuchów miedzy cylkiem a głowicą?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bobslej0
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 22:14, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
szczerze to nie zaglądałem tam do cylindra ,bo ja kupiłem jawe moze z miesiac temu. To zajrze tam , odkręce głowice , moze uszczelki nie ma ? Nie wiem ale sprawdze, aczkolwiek dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 22:20, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Bobslej0 napisał: | szczerze to nie zaglądałem tam do cylindra ,bo ja kupiłem jawe moze z miesiac temu. To zajrze tam , odkręce głowice , moze uszczelki nie ma ? Nie wiem ale sprawdze, aczkolwiek dzięki  |
heh. uszczelki mój drogi być nei musi. powinno być to tak spasowane żeby bez uszczelki było szczelnie.uszczelka między cylkiem a głowicą to wymysł powstały w latach późniejszych niż jawki
jeśli jest nierówna powierzchnia styku to trzeba splanować element na którym jest nierówno.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz222222
Wymiatacz

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 22:22, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
moze jeżdzisz na 1 pierścieniu, lub nie masz uszczelki między cylindrem a karterem . albo między gaznikiem a króćcem albo króćcem a cylkiem , albo nie dokręcone kolanko do cylindra albo ,tłumik zapchany ,albo zajeżdzona jawka, albo masz zle złożoną skrzynie biegów :_)
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bobslej0
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 22:26, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No nie wiem właśnie ,sprawdze te uszczelnienia. Dodam ze jak jade na wysokich obrotach na drugim biegu to dzwonią pierscienie. Tłumik mam bardzo dobry ,nie dawno wymieniałem. Proszę o dalsze propozycje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz222222
Wymiatacz

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 22:30, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zmień pierścienie : zdejmi cylinder zobacz co tam sie dzieje ale napewno zmien pierścienie : przeczysc tłok z nagaru wraz z głowicą , dokręć głowice dobrze ;d
wez odpal na nóżkach wżuć 1,2,3 i zobacz czy będzie na nóżkach normalnie leciał jak nie to coś ze spreżaniem pierścienie albo wraz z tłokiem:) albo ze skrzynią zle złożona tryb jeden zle ułożony a jak dobrze to też pierścienie zmień usczelni dobrze:) sprawdz czy paliwo dochodzi na świece:)_
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Nie 22:33, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 22:43, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jak wyżej. sprawdź pierścionki i szczelność głowicy
innej opcji nie widzę tutaj niż skopana kompresja albo gaźnik nie wydala (mało prawdopodobne)
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kuman
Bywalec

Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 17:11, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
dokładnie tutaj będzie problem z kompresją, a jak nie masz uszczelki to weź nałuż silikonu na wysoką temperature pomiędzy cylinder a głowice, ja tak mam i dobrze jeździ, mocny jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 17:51, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
kuman napisał: | dokładnie tutaj będzie problem z kompresją, a jak nie masz uszczelki to weź nałóż silikonu na wysoką temperaturę pomiędzy cylinder a głowice, ja tak mam i dobrze jeździ, mocny jest  |
to półśrodek . prawidłowo powinny być dwie idealnie równe powierzchnie i po dociągnięciu śrub powinno być szczelnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bobslej0
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 18:16, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Więc tak , sprawdziłem głowice to nie mam uszczelki między głowicą ,a cylindrem i nie wiem dlaczego tak jakby nie robi sie jedna całość na połączeniu , cylinder-głowica...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JawaMustang
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 18:23, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
miałem taki sam problem i okazało się że nie miała już siły poprostu się przegrzała.
więc dałem jej odpocząć potem zapaliłem i to samo było to wróciłem miałem trochę oleju stihl to poprostu wlałem go do benzyny i pomieszałem i zapaliłem i nieźle chodziła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bobslej0
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 18:43, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dodam to ,że gdy jest zimna troche pochodzi na wolnych obrotach , wsiąde pojade to dobrze jezdzi , ale pojeżdże troche i jak kopne to koniecznie musze dawać gazu zeby nie zgasła...
A to mozliwe ze po prostu zasyfił sie filtr powietrza ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Pon 19:10, 21 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 20:17, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
wszyscy na forum uznali że podstawowe rzeczy sprawdziłeś , a ty do filtra powietrza nie zajrzałeś ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bobslej0
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 20:24, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jutro postaram się zajrzeć. Sory ale mam jawke dopiero może miesiąc więc jeszcze jej nie poznałem dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Pon 20:27, 21 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|