Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Sob 16:01, 19 Sty 2008 Temat postu: cylndry z agmotu. Coś się z nimi dzieje?? |
|
|
Witam. jest to forum ogólne więc tu pisze. A więc tak. Czy opyla się kupic z agmotu cylindra 60 z tlokiem i pierścieniami do silnika jawki. Bo robie remont drugiego silnika i przydalo by się kupić nowy, czy trzeba coś przerabiać??
proszę o szybkie odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 16:08, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nic nie trzeba przerabiać, cylinder "55" zakładasz jak normalny. I nie polecam go montować jeśli silnik jest wytyrany, bo Ci się do końca rozwali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Sob 16:12, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ale będę teraz remont silnika robil i cylinder wymieniam. i chcialbym 60ccm. a jak zaloze wal wzmacniany to będzie dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 16:18, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zrobisz remont i założysz wał wzmacniany to będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 10:00, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
też sądzę że jak zrobisz generalny remont silnika i założysz wzmacniany wał to powinno wytrzymać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Nie 10:24, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Sory ale te wzmacniane wały to napewno nie są mocniejsze niż oryginalny czeski... Lepiej jest oddać oryginalny czeski wał do regeneracji, a tam zamienią też tą miedzianą tulejkę na łożysko igiełkowe, aby zniwelować tarcie. A cylinder mam 60 ccm z agmotu, ale narazie zrobiłem na nim 150km i nic się nie dzieje złego (czeski po 1 szlifie leży w piwnicy jakby ten się nie popisał)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 11:12, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
DO zakładania 55 ccm niekonicznie musi byc wedlug mnie wzmacniany wal od razu zamontowany
Trzeba mieć solidny , najlepiej nowy lub po regeneracja wał czeski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 21:48, 21 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Moj wałek ma gdzies kolo 15 tys od nowosci (juz ma luzy) i zalozylem wlasnie ten cylinder 60. Zrobilem juz z 1000km, ostro katujac silnik i chodzi ok. Roznica miedzy oryginalnym cylindrem, a 60 nie jest wcale taka duza. Fakt faktem, ze sie ten wał na 60tce dostaje troche bardziej w dupe, ale wcale nie az tak, zeby montowac wal "wzmacniany", ktory notabene ma wzmacniany tylko w nazwie (nieco mocniejsza korba, ale lozyska to sie nadaja do pralki co najwyzej)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 16:03, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Widzisz rożnica nie jest duza wiec po co dodatkowo obciążać wał .. Dobrze wyregulowana jawka i wystarczy nie potrzeba 55 ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 10:38, 23 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
a małe pytanie na OT bo nie chce zakładać tematu. Jak mam wał czeski z dużymi luzami to lepiej kupić nowy czy dać do regeneracji? Po regeneracji nie ma skróconej żywotności jakoś mocno?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 15:41, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
W zasadzie jeden pies z małym plusem dla czeskiego wału. Sam wał sie nie zuzywa. Zuzywaja sie lozyska, a te uzywane w Polsce do regeneracji sa zwykle dosc kiepskie. Najlepiej poszukac samemu dobrych lozysk i zaniesc je do wymiany razem z walem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 21:32, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jesli masz oryginał czeski dał bym do regeneracji Żywotność jest porównywalna .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|