Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Cylinder szlak strzelił
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilek200
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:18, 27 Maj 2008    Temat postu: Cylinder szlak strzelił

Witam ,kiedy wczoraj chciałem zobaczyć stan cylindra w swoim ogarze jak wyjąłem tłok to
ukazały mi się 2 wielkie rysy głębokości2 mm .Otóż z ty jest pytanie bo mam 2 cylindry jeden stary czeski i nowy polski który wybrać do szlifu i ile w jawce można maksymalnie zrobić szlifów mój jest nominał.A i jeszcze jedno na jakiej zębatce zdawczej docierać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 7:27, 27 Maj 2008    Temat postu:

Oczywiscie do szlifu najlepiej oddac czeski cylinder, jesli rysy sa glebokie to moze byc ciezko, z tego co mi sie wydaje to sa 4 szlify, zebatka najlepsza bedzie 12z taka uniwersalna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Wto 7:28, 27 Maj 2008    Temat postu:

To nie ma się co zastanawiać. Bierz do szlifu czeski. A szlifów to co najmniej 3 zrobisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoone
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Wto 8:00, 27 Maj 2008    Temat postu:

Rozmiary tłoków:
Standardowe rozmiary:

Nominał (R0)– 38,00mm
Szlif 1 (R1) – 38,25mm
Szlif 2 (R2) – 38,50mm
Szlif 3 (R3) – 38,75mm

Powiększone
Szlif 4 (R4) – 39,00mm

Tuning
Tuning – 40,00mm (ten, co ma 60ccm choć naprawdę 55ccm)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilek200
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:42, 27 Maj 2008    Temat postu:

dziękować a nie orientujecie się w cenach szlifów i czy za dodatkowy się płaci??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 9:43, 27 Maj 2008    Temat postu:

Szlif kosztuje około 30zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoone
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Wto 10:15, 27 Maj 2008    Temat postu:

i możesz szlifować nawet z nominału na 4 w tej samej cenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Wto 12:16, 27 Maj 2008    Temat postu:

a możecie mi powiedzieć jak odróżnić czeski cylinder od polskiego?? bo mam cylindrów wpizdu i nie wiem który jest który

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Wto 12:36, 27 Maj 2008    Temat postu:

Profi napisał:
bo mam cylindrów wpizdu
czy on niepowinien dostać warna za tak wulgarne wyrażenie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Wto 13:52, 27 Maj 2008    Temat postu:

kapkappierdolu napisał:
Profi napisał:
bo mam cylindrów wpizdu
czy on niepowinien dostać warna za tak wulgarne wyrażenie??



nie wiem jak dla pozostałych ale dla mnie to słowo nie jest wulgarne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Wto 14:56, 27 Maj 2008    Temat postu:

Warna to powinien dostac autor tego tematu jak już do "szlag", a nie szlak (może rowerowy). Skończcie już te gadki o tej wyższości czeskiego cylindra nad polskim, bo qrde gówno wiecie. Już widzę jak poznajecie, który jest czeski, a który polski, pewnie na węch.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Wto 16:08, 27 Maj 2008    Temat postu:

Jak ktoś się zna ma stopach to pozna czeskie aluminium, jakość i wykonanie estetyczne pozostawiało zawsze polskie wyroby w tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilek200
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:49, 27 Maj 2008    Temat postu:

Polski cylinder różni się od czeskiego tym, że na polskim są nie równości a na czeskim nie a i jeszcze jedno z czeskiego cylindra można wybić tuleję a z polskiego nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Wto 18:36, 27 Maj 2008    Temat postu:

Bazi napisał:
Jak ktoś się zna ma stopach to pozna czeskie aluminium



tym mnie rozbroiłeś. stop alu nie poznasz po wyglądzie tylko po ilości składników i stężeniu procentowym ich. jak sie nie znasz to sie nie odzywaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Wto 20:09, 27 Maj 2008    Temat postu:

Czemu ty wszystko pojmujesz dosłownie.. mówie o wizualnym rozpoznamiu aluminium robionego za czasów PRL"u a tego dzisiejszego. Obecne odlewy są badziewne, gołym okiem widać dziurki w aluminium, a jak weźmiesz sobie coś robione za dawnych czasów to jest gładkie na powierzchni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin