Cylinder do szlifu czy nówka?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 12:52, 16 Mar 2007    Temat postu: Cylinder do szlifu czy nówka?

Mam pytanko!
Jeżeli ten temat był już na forum to przepraszam!
Czy lepiej dać oryginalny cylinder do szlifu czy kupić nówke powiedzmy polską???
Prosze o odpowiedz.
Powrót do góry
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 12:55, 16 Mar 2007    Temat postu:

Oryginał CZ do szlifu, bo kanały przepłukujące ma większe, więc ma większą moc Wink Pozdrawiam Jawkowicz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 13:13, 16 Mar 2007    Temat postu:

A czy jak dam do szlifu to będzie to wytrzymalsze i dłużej pojeżdzie niż na polskiej nowce???
Powrót do góry
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 13:16, 16 Mar 2007    Temat postu:

Czeskie to zawsze oryginalne i uważane za lepsze Cool Polskie, rzemieślnicze, nie oryginalne i uważane za gorsze Cool Szlif zwiększy średnicę cylindra i będziesz miał większą pojemność skokową. Po prostu wyrówna nierówności jakie powstały w wyniku eksploatacji. Będzie większa szczelność, a za tym idzie większa moc Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Pią 13:37, 16 Mar 2007    Temat postu:

Licz się z tym, że pierwszy szlif oznacza że za jakiś czas będziesz musiał robic następny a po trzecim szlifie cylinder jest prakatycznie na śmietnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 16:26, 16 Mar 2007    Temat postu:

to tak samo mozna powiedziec ze kupisz nowy cylek i potem trzeba znowu nowu na jedno wychodzi a szlif tanszy a oryginal lepszy Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Pią 17:35, 16 Mar 2007    Temat postu:

no niby tańszy ja to robię w ten sposób kupuje za 5 złoty góra 10 na allegro używany i wtedy oddaje do szlifu już w ten sposób kupiłem trzy cylki , a swoją drogą jak będe przy kasie to skuszę się na 60 cm3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 17:58, 16 Mar 2007    Temat postu:

no mowisz zeby nie oddawac do szlifu a sam oddajesz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Pią 18:25, 16 Mar 2007    Temat postu:

oddaje, ale licze się z tym że to nie jest długotrwałe rozwiązane i dlatego mam trzy w zapasie, a moim zdaniem nowe to zawsze nowe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 19:11, 16 Mar 2007    Temat postu:

Dupa sraka, co ty chrzanisz Cool Szlif nie psuje cylindra. Tylko mu zwiększa średnicę, stacza lub frezuje tuleje. Ja zrobiłbym szlif Cool Zakład musi Ci dopasować tłok i pierścienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Pią 19:33, 16 Mar 2007    Temat postu:

Sam chrzanisz oddaj cylinder na trzeci szlif i zobacz jak długo pojezidzsz mocy takiej jak z nówki nigdy nie odzyskasz,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 20:13, 16 Mar 2007    Temat postu:

ej jakim cudem mozesz na zwyklej 50 miec wieksza moc jak na cylku po 3 szlifie czyli prawie juz pojemnosc 55 ?? myslisz ze z kad sa cylki 55cm ? kupuja 50 szlifuja na wymier i sprzedaja ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Pią 21:05, 16 Mar 2007    Temat postu:

jedzie mi tu czołg...... ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 21:14, 16 Mar 2007    Temat postu:

Haha, widzisz Razz Jednak ktoś jest za mną Very Happy Pozdro Jawkowicz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią 21:34, 16 Mar 2007    Temat postu:

Ja tam jestem zadowolony z oryginalnego nominalnego cylka :) mam tylko wyruwnane wszystko co bylo trzeba i mala polerke:):) do tego odpowiednia regulacja i jestem zadowoly z mojego ogarka 70/h ruszam z 2 a nawet na szutrze wykopie dolek kolem na biegu numer 2 a zebatka zdawcza to 12 i mysle ze jeszcze by dalo rade cos wyciagnac z tego silniczka. A bym zapomnial mam przerobiony tlok 3 pierscionkowy nozka kanalu wylotowego o 1mm skrocona a kanal wlotowy o 2 wyrownane progi na rowno przy plaszczu tloka. Zaraz mnie zje.... za te 2 mm ale tlok 3 pierscionkowy jest minimalnie tak na oko o ten 1mm dluzszy plaszcz od tloka 2 pierscionkowego. Czyli polaczenie kopa 2 pierscionkowego z szczelnoscia 3 i dodatkiem mocy spilowanego szlifowanego tloka :) cylek nominalny wydala przy moim silniku. Wiekszych przerobek bede dokonywac jak zloze drugi silnik na nowych fabrycznie czeskich czesciach i moze zapodam 2gi szlif cylindra i sie bede bawic i testowal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin