Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przystalski14
Początkujący

Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 8:04, 20 Wrz 2010 Temat postu: Cylinder 60cm3. |
|
|
Witam, zwracam się z pytaniem do użytkowników posiadających cylinder o pojemności 60 cm3. Czy owy cylinder znacznie zmniejsza żywotność silnika? Czy przyrost mocy jest odczuwalny? Czy cylinder jest z dobrego materiału? No i najważniejsze : ogółem, czy to się opłaca? Pozdrawiam i gorąco zapraszam do odpowiadania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 11:05, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Przyrost mocy? nie.
Dobry materiał? nie. Lepszy jest czeski.
Czy się opłaca? Nie. Lepiej szlif czeskiego.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz

Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Pon 12:24, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moje zdanie odwrotne xD
przyrost mocy o jakies 5-10 km lepszy zryw
materjal hmm zalezy jak trafisz ja juz 3 sezon smigam i nienazekam
czy sie oplaca ?? mysle ze lepiej czeskiego szlifnac na 60 cm za 30 zl i kanaly porobic
zywotnosc silnika : mysle ze sie nic nie zmienia a napewno malo na zwyklej 60 cm 3 jak dorobisz kanaly to najwyzej co 2 sezony rozpoluwa zeby zmienic lozyska albo i to nie. ogulnie sie fajniej jezdzi hinol niepodskoczy
Ale wiesz zeby bylo tak fajnie to ja przez 300 km jezdzilem z predkoscia 20-30 km/h a do 500 nieprzekraczalem 60
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [Pro][Boszcz] dnia Pon 12:25, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek1818
Wymiatacz

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Pon 15:02, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o przyrost mocy - mi dało dużo, ponieważ czeski cylinder miałem w bardzo kiepskim stanie. Leży w piwnicy i w każdej chwili może iść na szlif. Czy się opłaca... Szlif nie wiem ile kosztuje, ale nowy cylinder i cały zestaw 80 zł. Tłok mi nie puchnie, działa dobrze. Chociaż na dotarciu przycierałem go , nie zaprzeczam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Śro 19:52, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
zależy też od dotarcia (co do mocy)
moim zdaniem najlepiej docierać na pełnej manecie ale nie trzymać go na max obrotach cały czas, tylko od razu zmiana biegu nie przegrzać go i nie jeździć w 2 osoby kop zaje*****
gwarantowany
jak cylinder wchodzi za ciężko do cyla to wał pojdzie nawet na 50cm3 zależy tez czy go katujemy najlepiej zostaw czeskie 50 zrób na 38,75 szlif (czyli trzeci szlif) dotrzyj i będzie lepszy od 60cm3 wał może siasc nawet przy 50 to po co 60 PS koniecznie czeski tłok bo polski puchnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Śro 19:55, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siersiń
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Nie 13:58, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
a gdzie można dostać czeskie tłoki?
pytam ogólnie, o nominał, bo gdzie nie wejdę do sklepu to tylko polskie są te świecące za 12zł (kupiłem nawet taki ale jeszcze nie zakładałem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Nie 20:46, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
siersiń zaje*isty odkop
a co do tematu to na allegro był kiedyś III szlif za 55zł to nawet osoba z naszego forum kupiła a mianowicie boguś
patrzej na allego może ktoś bedzie sprzedawał ja mam łącznie 3 tłoki czeskie ale je trzymam na wszelki wypadek więc odemnie nie kupisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|