Cylinder 50/4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 21:44, 04 Wrz 2009    Temat postu: Cylinder 50/4

Witam

Czy zmiana na cylinder 50/4 bardzo zwiększy spalanie? Jak teraz mam 3,2-3,5l przy jeździe bez oszczędzania to ile moze palić po tym?

Dużo taka przeróbka daje mocy? Czy kwota 100zł za gotowy cylinder jest odpowiednia?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Sob 6:25, 05 Wrz 2009    Temat postu:

Lepiej kup sobie polski 60ccm z 3ma pierścieniami. Ładnie dotrzesz i to Ci się opłaci. Koszt też wynosi 100zł :p.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 7:15, 05 Wrz 2009    Temat postu:

No właśnie dużo osób pisze ze lepiej kupić 50/4 niż pseudo 60ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Sob 7:22, 05 Wrz 2009    Temat postu:

Tak tylko że połowa osub nie miała nawet tego cylidra w ręku a druga połowa nie umie dotrzeć i to nie działa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Sob 12:39, 05 Wrz 2009    Temat postu:

No właśnie, 4 pierścień doda kompresję... A cały 60ccm dużo mocy (zwłaszcza na 11z)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotrek1818 dnia Sob 12:40, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 18:19, 05 Wrz 2009    Temat postu:

A może zwykły 50ccm przerobiony wg rad Tomasza Salek?

Niech najlepiej mi ktoś opisze które rozwiazanie ile zwięskza spalanie, ile osiagi i czy dodaje np obrotów czy coś. Oczywiscie wszystkie wartości na oko Smile

Aktualnie mam zębatke 11, gaźnik 16n3-2, spalanie około 3,2-3,5l


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Sob 18:27, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Piotrek1818 napisał:
No właśnie, 4 pierścień doda kompresję... A cały 60ccm dużo mocy (zwłaszcza na 11z)


Kolego 50/4 nie oznacza, że to 50cm3 z 4 pierścieniami. Nie ma takiego wynalazku.

50/4 dość dużo pali. Jak ja jeździłem na 50/4 to brał ponad 5 litrów paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Nie 10:38, 13 Wrz 2009    Temat postu:

Co to znaczy 50/4, co to za cylinder?? Niezbyt się oriętuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cinex94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 10:39, 13 Wrz 2009    Temat postu:

Że pojemność wynosi 50ccm i posiada 4 kanały płuczące. Seryjny posiada 2 kanały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Nie 11:09, 13 Wrz 2009    Temat postu:

Acha ok dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 13:22, 13 Wrz 2009    Temat postu:

a do 50/4 nie trzeba dodatkowego osprzętu? Gaźnik membrana itp?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Nie 13:33, 13 Wrz 2009    Temat postu:

Napewno by się przydało(ale niema takiej konieczności) zrobic mebrame dobry gażnik i spawany tłumik wtedy taki silnniczek bedzie bardzo ładnie ciagną Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hondansr70 dnia Nie 13:38, 13 Wrz 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin