Cos o tloku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:36, 07 Sie 2011    Temat postu: Cos o tloku

[link widoczny dla zalogowanych] chcialem sie zapytac was czy cos to daje czy ktos z was to zrobil? i czy to latwo zrobic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qlimax
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 14:27, 07 Sie 2011    Temat postu:

Może silnikowi dać lepszą pracę ale nie da większej mocy i nie da żadnego przyśpieszenia !!!

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Nie 15:12, 07 Sie 2011    Temat postu:

qlimax i tu się pylisz mi dało duże lepsze przyśpieszenie:D

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Nie 16:01, 07 Sie 2011    Temat postu:

Qlimax napisał:
Może silnikowi dać lepszą pracę [...]

No właśnie, "odchudzenie" samego tłoka lub jeszcze korbowodu daje dużo. Układ korbowo-tłokowy jest lżejszy co daje silnikowi lepszą dynamikę i co za tym idzie szybciej wkręca się na obroty= szybsze przyspieszenie. Wink


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:13, 07 Sie 2011    Temat postu:

a zrobie to w wlasnym zakresie czy musze zaniesc to do jakiegos mechnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 17:19, 07 Sie 2011    Temat postu:

Możesz to zrobić samodzielnie.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:29, 07 Sie 2011    Temat postu:

Dzieki za pomoc.Wszyscy +

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 17:33, 07 Sie 2011    Temat postu:

Tylko zrób wszystko dokładnie żeby nigdzie na rancie nie było gradu ^^

Po polsku - żeby na żadnej krawędzi nie było zadziorów Very Happy


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:42, 07 Sie 2011    Temat postu:

Rozumiem:D to to chyba kazdy wie:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pieczer
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 18:01, 07 Sie 2011    Temat postu:

A czy takie odchudzenie nie wpłynie negatywnie na żywotność tłoka ? (nie zmniejszy jej ?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 18:18, 07 Sie 2011    Temat postu:

Prawie każda przeróbka mechaniczna wpływa na żywotność silnika, im więcej mocy chcesz wycisnąć tym mniej kilometrów zrobisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 20:32, 07 Sie 2011    Temat postu:

dodam jeszcze że zmieni się charakterystyka silnika, będzie więcej mocy na górze mniej momentu na dole, trzeba będzie wyżej kręcić i w ogóle... ja tam wole kupić większy sprzęt bo z pustego i salomon nie naleje a różnica w mocy jak dla mnie nie usprawiedliwia poniesionych nakładów, z ciekawości można by tuningować, wzmacniać, inwestować grube pieniądze ale tylko z ciekawości

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 7:30, 08 Sie 2011    Temat postu:

Wydaje mi się że do spiłowania tłoka nie potrzeba chyba wysokich nakładów finansowych Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin