wsk
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Fajne, dziwaczne, inne...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maliniak
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałków Mały

PostWysłany: Pią 19:03, 27 Lis 2009    Temat postu: wsk

Ogladałem ostatnio legędy prl i był program o wsk z pietrowym układem cylindrów. Jak to zostało skonstruowane?

http://www.youtube.com/watch?v=-xlTCk5Wx9o


a ogólnie to fajny dzwiek na ta wsk jak jawa ts 350


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 20:08, 27 Lis 2009    Temat postu:

też to widziałem i tak samo jak ty się nad tym zastanawiam , może to idzie na jednym wale a płoki są ze sobą [link widoczny dla zalogowanych] ? niewiem czekamy aż sie ktoś inny wypowie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 13:08, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Pią 20:37, 27 Lis 2009    Temat postu:

Widziałem plany tego, ale jak na tvn turbo zobaczyłem to było O.o.

Najlepsze jest te, że tłoki są zwrócone denkami do siebie i są na 1 korbowodzie xD.

No i salej 2-suw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pią 21:08, 27 Lis 2009    Temat postu:

Wynika z tego że muszą być dwa wały na pewno są one w jakiś sposób połączone. Przyznam że dość ciekawy silnik.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotrek dnia Pią 21:09, 27 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerwazy200
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 21:31, 27 Lis 2009    Temat postu:

dolny tłok ma orginalne mocowanie tak jak wszystkie silniki gurny ma 2 korbowody zamocowane co ciekawe po bokach [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gerwazy200 dnia Pią 21:32, 27 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 22:22, 27 Lis 2009    Temat postu:

Poczytajcie sobie tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj autor tego silnika mówi trochę o WSK: [link widoczny dla zalogowanych]
Dobry jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 13:55, 28 Lis 2009    Temat postu:

Też to oglądałem. Był jeszcze któregoś razu odcinek o WFM-kach i MZ ETZ-ach.
A tak myślę,że może te 2 wały są niezależne od siebie, i dopiero w skrzyni się łączą. Nie wiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qziok
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chęciny

PostWysłany: Sob 13:58, 28 Lis 2009    Temat postu:

oj widzę ze nikt nie trafił w 10 ale blisko był sniiKe ... trochę mnie nie było, a teraz jak widzę mój ulubiony temat... silniki Smile

konstrukcja w swojej prostocie jest trudna do wykonania już tłumaczę:

do normalnego tłoka przymocowany jest sworzeń na którym jest identyczny tłok (idealnie wycentrowany) i przymocowany też górną częścią. coś takiego )--(

na oryginalny cylinder nałożona jest przegroda przez która przechodzi właśnie sworzeń łączący tłoki i tu jest trudność, jak to uszczelnić? może jakąś mosiężną tuleją?
dalej nałożony jest oryginalny cylinder identyczny jak ten na dole tylko do góry nogami i na to własna dorabiana głowica
miejsce pod tłokiem u góry pełni rodzaj komory korbowej
trzeba jeszcze tylko dorobić 2 gniazda na świece

mogę tłumaczyć dalej jak ktoś ma wątpliwości bo nie wiem czy zrozumiale wytłumaczyłem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qziok dnia Sob 14:01, 28 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałków Mały

PostWysłany: Nie 18:28, 29 Lis 2009    Temat postu:

własnie ten silnik jest zagatka która wymyslili polacy i dlatego nikt tego rozgrysc nie moze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukasz1207
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa

PostWysłany: Nie 20:52, 29 Lis 2009    Temat postu:

mam pytanie co to dało czy ma to więcej mocy niż standardowy silnik dwu-cylindrowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 21:24, 29 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
czy ma to więcej mocy niż standardowy silnik dwu-cylindrowy

A standard był dwu cylindrowy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Nie 23:31, 29 Lis 2009    Temat postu:

A ja dodaje rysunek jak to mniej więcej wygląda (nie ja rysowałem )
Ciekawe jakby miała się równać z jawą 350, czy osiągi były by zbliżone do siebie Wink
A jawa 50 z piętrowym silnikiem to by był szał ciał Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 6:30, 30 Lis 2009    Temat postu:

qzioka wogole nie zrozumialem ale z pomoca przybyl nam wojta1, dzieki za rysunek Wink

Ta dorabiana glowica musi byc dosyc wytrzymala zeby z 2 stron wytrzymac wybuchy... Tylko polak mogl cos takiego wymyslec Very Happy

PS. Skoro w WSK sie dalo czemu w jawie 50 nie? Wszystko jest mozliwe, ale sa rzeczy trudniejsze do wykonania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Pon 12:37, 30 Lis 2009    Temat postu:

ciekawe gdzie chcesz ten 2 cylinder dac ? Twisted Evil chyba ze bd sie poruszac tylko na tylnik kole ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:43, 30 Lis 2009    Temat postu:

Czyli wychodzi na to ze gdy w jednym cylindrze nastepuje zaplon mieszanki to do drugiego dopiero naplywa mieszanka i na odwrot?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Fajne, dziwaczne, inne... Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin