Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawa diesel.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Fajne, dziwaczne, inne...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Estilo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki

PostWysłany: Pon 14:58, 21 Wrz 2009    Temat postu: Jawa diesel.

http://www.youtube.com/watch?v=Trlp6aNDN24&feature=related


Pierwszy raz to widze. Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Pon 15:13, 21 Wrz 2009    Temat postu:

Widziłem to ciewake jak się tym simiga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Wto 9:50, 22 Wrz 2009    Temat postu:

Nie jest to przypadkiem silnik z royal enfilda?
Ciekawi mnie jak rozwiąże problem z napędem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Wto 14:21, 22 Wrz 2009    Temat postu:

Nie no fajnie to nawet chodzi. A może jeszcze jawa LPG? To by było coś...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:37, 22 Wrz 2009    Temat postu:

To nie jest 50cm jak coś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Wto 17:21, 22 Wrz 2009    Temat postu:

OMG człowieku każdy to wie...

A nawiązując do tematu to chciał bym mieć takie cacko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kusiu175
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Perła

PostWysłany: Wto 17:35, 22 Wrz 2009    Temat postu:

Czytałem gdzieś ze we wojsku w usa naukowcy chcą zrobić silnik diesla do motorów bo są jakieś niezgodności że auta i reszta są na rope a motory na benzyne Very Happy Więc jak dobrze pójdzie to jeszcze my pośmigamy na dieslach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 5:41, 23 Wrz 2009    Temat postu:

Szkoda ze nie pokazal jakie ma obroty Razz Troche lipa bo w takim dieselu okolo 6 to max, chyba ze to silnik typowo motocyklowy... Musi miec duzy moment obrotowy ale z drugie jstrony mala moc... I w dodatku klekocze jak ciagnik Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Estilo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki

PostWysłany: Śro 13:01, 23 Wrz 2009    Temat postu:

Mieć takie cudo... Wyobrażacie sobie miny ludzi na ulicach gdy zobacza takie cudo? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Śro 16:39, 23 Wrz 2009    Temat postu:

Wyraz twarz mówiłby: "o kur*a traktor na dwóch kołach, ale jaja" heh Ale pomysł z dieslem w motórze spoko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Śro 17:49, 23 Wrz 2009    Temat postu:

Kiedyś już było na forum... Ale ok :p. Albo tylko widziałem to wcześniej na youtubie Very Happy. Ale takim to szkoda katać, tylko podziwiać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kusiu175
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Perła

PostWysłany: Śro 19:40, 23 Wrz 2009    Temat postu:

Nawet łańcucha niema na zębatce Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom cio
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Pią 10:04, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Pewnie świeżo wstawił silnik albo remoncik był.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matheus1990
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:45, 25 Wrz 2009    Temat postu:

a jakby tak zrobić trójniczek na wężyku z baku do gażnika i dopiero podczas jazdy na rozgrzanym silniku dolewać trochę ropy z 2 zbiornika? myśle ze by wypaliło jak sie ma dobrą kompresję..Smile potem spróbuje..Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Pią 16:35, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Ale to byś musiał świece żarową założyć. ropa ma inne właściwości ciekawe jakiej komprechy potrzebuje do zapłonu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Fajne, dziwaczne, inne... Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin