Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zapłon Czarna magia ....
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damixx1992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:31, 14 Lis 2008    Temat postu: Zapłon Czarna magia ....

witam mam swoj temat ale jest zamkniety wiec robie nowy zeby nie pisac w cudzych postach a wiec tak jechalem sobie ostatnio moim sprzetem rozpedzam sie 1 zaraz 2 zaraz 3 czuje ze juz jest prawei v-max na liczniku 60 a tu nagle buch wystrzelilo kilka razy z tlumika i zwonilnielm do 50 .... a po chwili znowu bylo git hmmm co z tym nie tak ?? wydaje mi sie ze to zaplon .... dodam iz swieca bylo troche luzem bo mam gwint troche juz zjechany i czasami sie odkreca to mogla byc wina tego ?? bylo tylko troche luzu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pią 18:57, 14 Lis 2008    Temat postu:

ja tez tak mam, po prostu się przegrzewa, może być zapłon, lecz mi pali od kopa bez gazu i chodzi równiutko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damixx1992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:21, 14 Lis 2008    Temat postu:

mi tez chodzi rownitko i jest git ale chailem tylko tak zapytac mam jeszce jedno pytanie chaialbym sobie zrobic swiatla bo nie mam na stale bez wlaczania poprostu na stale wiec tak mam (chyba) wszystkie kable w lampie nie sa one podlaczone do wlaczynika i niechce zeby byly bo niechce sie tym bawic chce tylko padloczyc swiatla tak aby przy odpalaniu motoru swiecily i nie tzreba bylo ich wlaczac gasze motor gasna chyba wiecie o co mi chodzi da rade trak zrobic ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pią 20:13, 14 Lis 2008    Temat postu:

da rade, ale przez neta Ci tego nie wyjaśnie, w skrócie szukasz kabla prądowego do lampy i łączysz go pomijając stacyjkę z kablem który idzie na przełącznik świateł k/d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 20:24, 14 Lis 2008    Temat postu:

Przy przedniej i przy tylniej zaró'wce masz dwa kable tzn dwa z przodu przy żarówce i dwa z tyłu do kabla z cewki swietlnej podpinasz jeden kabel który jest przy zarówce z przodu i z tyłu tkz plusowy a mase pozostałe dwa kable do masy mozesz zrobic gdzie ci pasuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo1993
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nakło (okolice Przemyśla) podkarpacie

PostWysłany: Sob 6:28, 15 Lis 2008    Temat postu:

hmmm... mi się wydaje że miałeś w tłumiku troche niedopalonego paliwa i po prostu spaliny ci je wypluły, jeżeli teraz wszystko jest git to nie ma się czym przejmować, ja też tak miałem kilka razy w simaczu, ale potem jeździł i nic się nie działo. Co do świateł to sam musisz pokombinować porozkręcać lampy i posprawdzać, gdzie jest + , to tym plusem omiń po prostu stacyjkę i luz... Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 19:21, 15 Lis 2008    Temat postu:

Tam nie ma plusa ani minusa! Wink Co do swiatel robisz to tak:



Pozdrawiam Pomoglem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damixx1992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:46, 16 Lis 2008    Temat postu:

dodam iz mam (chyba) porysowany cylek bo bawilem sie przy gazniku i kawalek blaszki mi wessalo razem z mieszanka do cylka i strasznie brzeczalo rozebralem wyciaglem i zalozylem spowrotem nie patrzlem czy jest zrysowany ale i tak oddaje do szlifu ;p bo strasznie strzela jak odpalam motor znaczy sie juz czuje ze odpala i zaczyna strzelac i po chwili znowu i nie ma mocy czy to przez ta blaszke ??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Damixx1992 dnia Nie 18:37, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 21:03, 16 Lis 2008    Temat postu:

Damixx1992 napisał:
dodam iz mam (chyba) porysowany cylek bo bawilem sie przy gazniku i kawalek blaszki mi wessalo razem z mieszanka do cylka i strasznie brzeczalo rozebralem wyciaglem i zalozylem spowrotem nie patrzlem czy jest zrysowany ale i tak oddaje do szlifu ;p bo strasznie strzela jak odpalam motor znaczy sie juz czuje ze odpala i zaczyna strzelac i po chwili znowu i nie ma mocy czy to przez ta blaszke ??


Tak, prawdopodobnie to ta blaszka. Mogl Ci pojsc jaiks piersien. Tak czy nie nie ma kompresji, a paliwo przedostaje sie miedzy tlokiem a cylindrem. Ewentualnie jest to przestawiony zaplon. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damixx1992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:50, 17 Lis 2008    Temat postu:

czyli moze poprostu wystarczy przysieszyc zaplon lub zwolnic delikatnie obrecic iskorwnika w jedna lub w druga storne jesli tak to w ktora czy trzeba calkiem od pocztaku ustawiac zaplon ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 21:12, 17 Lis 2008    Temat postu:

sciagnij głowice (2 minuty roboty) i sprawdz stan cylindra i tłoka........

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 5:53, 18 Lis 2008    Temat postu:

Tez racja... Co do przesuwania iskrownika to zalezy w jaki punkt Ci strzela(tlumik lub gaznik). Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Wto 15:58, 18 Lis 2008    Temat postu:

a ja powiem ze mogę głowice sprzedać dla damixa jak chce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:48, 18 Lis 2008    Temat postu:

A po co mu glowica?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damixx1992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:54, 18 Lis 2008    Temat postu:

glowica jest git ;pp jeszce jedna sprawa w ktora stonre wkoncu mam tą jeba*** blaszke odgiac do gory czy do dolu ?? bo dostaje za duzo paliwa i go dlawi znaczy sie chodzi na wolnych ladnie jak dodaje gazu powoli to sie wkreca jak dodam gwaltownie to gasnie ... wiec chce zmienjszyc doplyw paliwa ten dyndzelek ma byc bardziej u gory czy u dolu pozdro ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin