oznaczenia
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAWa890
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zawiercie

PostWysłany: Pon 16:11, 08 Sie 2011    Temat postu: oznaczenia

siema w przedniej lampie w jawie 50 kaczce jak jest takie brazowe i tam za takie 3 srubki i sie tam przykreca kabelki to tam sa oznaczenia 56a i 56 b i jeszcze 57 i jest tam jeszcze uziemienie wiecie co oznaczaja poszzegulne ornaczenia oprucz uziemienia oczywiscie:D poleci pochwala:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 19:41, 08 Sie 2011    Temat postu:

Oznaczenia są po to żeby było wiadomo do którego "pin'u" podłączyć wg schematu, na schemacie też są.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWa890
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zawiercie

PostWysłany: Wto 10:40, 09 Sie 2011    Temat postu:

aha to dzieki. a mam jeszcze jedno pytanie czy jak sie spala cenki swietlne to czy jest klakson??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Wto 10:51, 09 Sie 2011    Temat postu:

Teoretycznie nie ale rożne rzeczy w tych silnikach występują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 14:54, 09 Sie 2011    Temat postu:

a dlaczego twierdzisz iż się spaliły? jak się spalą to nie ma prądu więc nie ma klaksonu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWa890
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zawiercie

PostWysłany: Czw 21:04, 11 Sie 2011    Temat postu:

aha bo mam wszystko podlaczone i nie mam swiatel i pomyslalem ze sie spalily cewki swietlne:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 21:47, 11 Sie 2011    Temat postu:

to że masz podłączone nie znaczy że podłączone jest dobrze, najlepiej wziąć multimetr w rękę, odpalić i sprawdzać po kolei dokąd dochodzi prąd, jeśli cewki sa uszkodzone to nie będzie na nich prądu, jeśli sa ok to idziesz dalej aż dojdziesz do żarówek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWa890
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zawiercie

PostWysłany: Sob 19:38, 13 Sie 2011    Temat postu:

ok ale te oznaczenia co oznaczaja. o to mi chodzilo zakladajac ten post:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 20:29, 13 Sie 2011    Temat postu:

Ej... Żeby spalić cewki w tym silniku to trzeba być niezłym koksem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWa890
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zawiercie

PostWysłany: Sob 20:32, 13 Sie 2011    Temat postu:

kurde poda mi ktos co oznaczaja te liczby?? 56a i 56b i 57:D??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Sob 21:39, 13 Sie 2011    Temat postu:

Są to oznaczenia pinów w stacyjce. I tyle. Są po to byś wiedział po spojrzeniu na schemat co gdzie podpiąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 22:12, 13 Sie 2011    Temat postu:

No to już to ktoś pisał nieprawdaż. ;/
xDD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 7:52, 14 Sie 2011    Temat postu:

Skoro już pisał to po co pytasz jeszcze raz ?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 12:48, 14 Sie 2011    Temat postu:

te oznaczenia są stosowane w wielu elementach elektrycznych gdzie występują łączenia, najprawdopodobniej to są numery zwyczajowe tak jak na przykład w przekaźnikach samochodowych gdzie prąd załączający i stałe zasilanie są oznaczane zawsze tak samo żeby elektryk który sprawdza przekaźnik od razu wiedział co gdzie podłączyć.
A co do bycia koksem to na takiego nie wyglądam ale istnieje takie pojęcie jak zmęczenia materiału albo wada fabryczna, izolacja (żywica czy coś, czym powlekany jest drut w cewce) może się przepalić i prąd zamiast iść powiedzmy przez 200m nawiniętego drutu w cewce skraca sobie drogę i idzie 50m przez co wzrasta napięcie a spada natężenie. U mnie przy takiej awarii ładowanie wynosiło 26V i kilka tygodni nie mogłem dojść dlaczego ogar 200 pali żarówki h4 24V do czasu aż użyłem miernika (stare czasy...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 13:49, 14 Sie 2011    Temat postu:

Tylko nie rozumiem po co pisać tyle postów z jednym i tym samym, chociaż pytanie autora było całkowicie inne. Do autora- weź sobie schemat w rękę i zobacz do czego służą poszczególne numery, a nie czekasz aż ktoś za Ciebie to zrobi. I niech jeszcze zobaczę chociaż jeden post offtopowy w tym temacie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin