Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karol997
Nowy

Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Męcina k/limanowej
|
Wysłany: Nie 17:01, 29 Mar 2009 Temat postu: jawka problem, z prądem |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów.Mam problem z jawką.Mianowicie ustawiałem zapłon.
ustawiłem po 15 minutach. Jawka zapaliła od kopa za pierwszym. bardzo ładnie wkręcała się w obroty. Ale gdy sie zagrzała nie chciała palićm za pierwszym.Później po 15 minutach przychodzę i nie ma iskry ali świateł.Więc patrze czy jaki kabel się nie odpioł. wszystkie kable podpięte wszystko tak jak ma byc.Myśle spóbuje zapalić może teraz chwyci.Kopie za pierszym.Dodam jesszcze że jawka nie chce chodzic na wolnych obrotach po ustawianiu obrotów.Obroty wolne były ale za duże bo wkręciłem śrubke na maxa bo i naczej to nie trzymała.No to mysle sobie kondensator do wymiany.Zmieniem iskra jest ale słaba i iskrzy na pomarańczowo na paltynkach. Wieczór próbuje na starym kondensatorze nie ma iskry a światła są.Dodam że jawka na kondensatorze od rometa nie zapalikła iskra była bardzo słaba.Teraz motor wogóle nie zapala ani na pych ani na kopa. Ja myśle że to jest problem z cefką zapłonowa albo butelkową lub ma przebicie bo jak ustawiałem wolne obroty to iskra powstała jak dotkłem gaźnika śrubokrętem.I jeszcze jedno zapomniałem. Po ustawienie zapłonu jawka ładnie szła we dwie osoby mocy nie brakowało.Ja myśle wziąść probówkę i patrzeć gdzie nie ma prądu. Albo sprawdzić czy kabel od fajki nie ma przebicia gdzieś.Jak macvie jakies pomyhsły to piszcie z czym to mo.że być problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jablko
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 17:16, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
może tylko ci się silnik przegrzewa pod wzglendęm źle ustawionego zapłonu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jablko dnia Nie 17:17, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
karol997
Nowy

Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Męcina k/limanowej
|
Wysłany: Nie 17:22, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ale jedno jeszce kompresja jest dobra.Jeździłem ok godziny.na pycha paliła.Jak by był zapłon źle ustawiony to by strzelało w tłumnik albo by nie było by słabe sprężaniei mocy praktycznie zero.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol997 dnia Nie 17:23, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 18:09, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdź masę, kabel przykręcony do ramy koło cewki butelkowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 19:05, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ten drugi kondensator jest do wywalenia. Platynki nie moga iskrzyc. Zwroc uwage na kable, jakie z nich dotykaja masy. A co do problemu, to masz za wczesnie zaplon ustawiony. To, ze nie szczela i ma moc nic nie znaczy. Musisz lekko iskrownik w prawo obrucic i platynki w GMP tloka na nowo na 0,4mm ustawic. Bedzie ok. Jakby cewka WN poszla to by Ci wogle nie zapalil. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
karol997
Nowy

Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Męcina k/limanowej
|
Wysłany: Pon 17:05, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie na starym kondensatorze nic nie iskrzyło i paliła a na tym nowym to iskra słaba i nie paliła. Kabel od masy na cefce butelkowej nie był dokręcony, więc dokręciłem i włorfzyłem stary kondensator i nie paliła były tylko światła. Może trzeba zmianić świece? Sprawdze jutro może ma przebicie stara. Masz chyba racje wcześny zapłon ładnie sie zbiera ale sie grzeje.Jak ustawiłewm młoteczek minimalnie dalej w strone kierownicy to gożej się zbierała i może zapłon był późniejszy.Czy zgadzacie się za mną?Piszcie.Pozdrawiam. CZYLI CAŁYM STOJANEM MUSZE OBRÓCIĆ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol997 dnia Pon 17:12, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 12:53, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
karol997 napisał: | Dokładnie na starym kondensatorze nic nie iskrzyło i paliła a na tym nowym to iskra słaba i nie paliła. Kabel od masy na cefce butelkowej nie był dokręcony, więc dokręciłem i włorfzyłem stary kondensator i nie paliła były tylko światła. Może trzeba zmianić świece? Sprawdze jutro może ma przebicie stara. Masz chyba racje wcześny zapłon ładnie sie zbiera ale sie grzeje.Jak ustawiłewm młoteczek minimalnie dalej w strone kierownicy to gożej się zbierała i może zapłon był późniejszy.Czy zgadzacie się za mną?Piszcie.Pozdrawiam. CZYLI CAŁYM STOJANEM MUSZE OBRÓCIĆ? |
Tak calym stojanem, platynki musza byc ustawione zawsze tak samo, czyli 0,4mm w GMP tloka i nic inaczej. warto zaznaczyc pare rownych odstepowo kresek na iskrowniku i karterze, to moze pomoc. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
karol997
Nowy

Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Męcina k/limanowej
|
Wysłany: Sob 20:05, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Problem sie wyjasnił.Po czasie.Cefki trzeba było przybliżyć do magneta bo sie popuściły.Jawka pali i chdzi tak jak dawniej.Przestawiłem także zapłon o,4 mm maksymalne rozwarcie platynek a także śrubokrent i 2 mm przed gmp platynki sie rozwierają.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol997 dnia Sob 20:09, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 7:14, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
NO to do zamkniecia Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|