Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
jawka problem, z prądem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol997
Nowy
Nowy



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Męcina k/limanowej

PostWysłany: Nie 17:01, 29 Mar 2009    Temat postu: jawka problem, z prądem

Witam wszystkich forumowiczów.Mam problem z jawką.Mianowicie ustawiałem zapłon.
ustawiłem po 15 minutach. Jawka zapaliła od kopa za pierwszym. bardzo ładnie wkręcała się w obroty. Ale gdy sie zagrzała nie chciała palićm za pierwszym.Później po 15 minutach przychodzę i nie ma iskry ali świateł.Więc patrze czy jaki kabel się nie odpioł. wszystkie kable podpięte wszystko tak jak ma byc.Myśle spóbuje zapalić może teraz chwyci.Kopie za pierszym.Dodam jesszcze że jawka nie chce chodzic na wolnych obrotach po ustawianiu obrotów.Obroty wolne były ale za duże bo wkręciłem śrubke na maxa bo i naczej to nie trzymała.No to mysle sobie kondensator do wymiany.Zmieniem iskra jest ale słaba i iskrzy na pomarańczowo na paltynkach. Wieczór próbuje na starym kondensatorze nie ma iskry a światła są.Dodam że jawka na kondensatorze od rometa nie zapalikła iskra była bardzo słaba.Teraz motor wogóle nie zapala ani na pych ani na kopa. Ja myśle że to jest problem z cefką zapłonowa albo butelkową lub ma przebicie bo jak ustawiałem wolne obroty to iskra powstała jak dotkłem gaźnika śrubokrętem.I jeszcze jedno zapomniałem. Po ustawienie zapłonu jawka ładnie szła we dwie osoby mocy nie brakowało.Ja myśle wziąść probówkę i patrzeć gdzie nie ma prądu. Albo sprawdzić czy kabel od fajki nie ma przebicia gdzieś.Jak macvie jakies pomyhsły to piszcie z czym to mo.że być problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:16, 29 Mar 2009    Temat postu:

może tylko ci się silnik przegrzewa pod wzglendęm źle ustawionego zapłonu

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jablko dnia Nie 17:17, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol997
Nowy
Nowy



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Męcina k/limanowej

PostWysłany: Nie 17:22, 29 Mar 2009    Temat postu:

Ale jedno jeszce kompresja jest dobra.Jeździłem ok godziny.na pycha paliła.Jak by był zapłon źle ustawiony to by strzelało w tłumnik albo by nie było by słabe sprężaniei mocy praktycznie zero.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol997 dnia Nie 17:23, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 18:09, 29 Mar 2009    Temat postu:

sprawdź masę, kabel przykręcony do ramy koło cewki butelkowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 19:05, 29 Mar 2009    Temat postu:

Ten drugi kondensator jest do wywalenia. Platynki nie moga iskrzyc. Zwroc uwage na kable, jakie z nich dotykaja masy. A co do problemu, to masz za wczesnie zaplon ustawiony. To, ze nie szczela i ma moc nic nie znaczy. Musisz lekko iskrownik w prawo obrucic i platynki w GMP tloka na nowo na 0,4mm ustawic. Bedzie ok. Wink Jakby cewka WN poszla to by Ci wogle nie zapalil. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol997
Nowy
Nowy



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Męcina k/limanowej

PostWysłany: Pon 17:05, 30 Mar 2009    Temat postu:

Dokładnie na starym kondensatorze nic nie iskrzyło i paliła a na tym nowym to iskra słaba i nie paliła. Kabel od masy na cefce butelkowej nie był dokręcony, więc dokręciłem i włorfzyłem stary kondensator i nie paliła były tylko światła. Może trzeba zmianić świece? Sprawdze jutro może ma przebicie stara. Masz chyba racje wcześny zapłon ładnie sie zbiera ale sie grzeje.Jak ustawiłewm młoteczek minimalnie dalej w strone kierownicy to gożej się zbierała i może zapłon był późniejszy.Czy zgadzacie się za mną?Piszcie.Pozdrawiam. CZYLI CAŁYM STOJANEM MUSZE OBRÓCIĆ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol997 dnia Pon 17:12, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 12:53, 03 Kwi 2009    Temat postu:

karol997 napisał:
Dokładnie na starym kondensatorze nic nie iskrzyło i paliła a na tym nowym to iskra słaba i nie paliła. Kabel od masy na cefce butelkowej nie był dokręcony, więc dokręciłem i włorfzyłem stary kondensator i nie paliła były tylko światła. Może trzeba zmianić świece? Sprawdze jutro może ma przebicie stara. Masz chyba racje wcześny zapłon ładnie sie zbiera ale sie grzeje.Jak ustawiłewm młoteczek minimalnie dalej w strone kierownicy to gożej się zbierała i może zapłon był późniejszy.Czy zgadzacie się za mną?Piszcie.Pozdrawiam. CZYLI CAŁYM STOJANEM MUSZE OBRÓCIĆ?


Tak calym stojanem, platynki musza byc ustawione zawsze tak samo, czyli 0,4mm w GMP tloka i nic inaczej. warto zaznaczyc pare rownych odstepowo kresek na iskrowniku i karterze, to moze pomoc. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol997
Nowy
Nowy



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Męcina k/limanowej

PostWysłany: Sob 20:05, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Problem sie wyjasnił.Po czasie.Cefki trzeba było przybliżyć do magneta bo sie popuściły.Jawka pali i chdzi tak jak dawniej.Przestawiłem także zapłon o,4 mm maksymalne rozwarcie platynek a także śrubokrent i 2 mm przed gmp platynki sie rozwierają.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol997 dnia Sob 20:09, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 7:14, 26 Kwi 2009    Temat postu:

NO to do zamkniecia Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin